Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Voor zover ik het als leek kan beoordelen is Paulien momenteel gewoon onuitstaanbaar door de zware opdoffer die ze gekregen heeft.
Dat maakt haar nog niet meteen een psychiatrisch patiënt.
Dat maakt haar nog niet meteen een psychiatrisch patiënt.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Je kan het natuurlijk niet vergelijken met de fratsen van Julia, maar Paulien is niet zomaar onuitstaanbaar door de situatie. Ze heeft een zware depressie en dat is wel degelijk een psychische aandoening die niet zomaar overgaat. Het is al gezegd geweest, het is onbegrijpelijk dat Paulien niet naar een psycholoog of psychiater is doorverwezen, zelfs niet door Ann. Maar dan is er idd de vraag of ze dat zou willen...
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ja, ze heeft inderdaad een zware depressie, maar wat Julia op haar kerfstok heeft is toch nog van een heel andere orde.
0 x
-
- x 435
Julia had ook heel wat meegemaakt en nam wraak ipv professionele hulp te zoeken om haar verdriet en leed te verwerken. 't Ziet ernaar uit dat Paulien ook eerst zal proberen om er op haar eentje uit te geraken. Hopelijk gebruikt ze haar verstand en duwt ze de mensen die het goed met haar menen niet verder van zich af. Ze MOET NIET dezelfde weg op gaan als mama Julia...satine schreef: ma 13 mei 2019, 09:34 Ja, ze heeft inderdaad een zware depressie, maar wat Julia op haar kerfstok heeft is toch nog van een heel andere orde.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik denk dat je op dit moment nog niet aan moet komen met een psychiater bij Paulien, dan springt ze helemaal uit haar vel.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Ruben mag dan eens terugkomen.jessie V. schreef: ma 13 mei 2019, 12:25 Ik denk dat je op dit moment nog niet aan moet komen met een psychiater bij Paulien, dan springt ze helemaal uit haar vel.

0 x
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Zo, ze zit dus toch achter Tim aan? Maar gezien Tim een bericht stuurde naar Sam, denk ik (voorlopig) niet dat het wederzijds en ik vrees er een beetje voor op hoe Paulien erop gaat reageren als hij haar afwijst?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik maak er geen geheim van dat Paulien nooit echt op mijn sympathie heeft kunnen rekenen.
Ik had wel enorm met haar te doen toen bleek dat haar kinderwens nooit vervuld zal worden.
Haar reactie hierop naar andere mensen toe, kon in in het begin nog wel plaatsen, ook al vond ik dat ze eerder professionele hulp nodig had dan de pogingen die Tim deed om het haar zo aangenaam mogelijk te maken.
Maar nu...
Even tot rust komen, Ok. Op deze manier van je gastheer profiteren, zeker niet.
Het is niet alsof Paulien niet weet dat Tim samen is met Sam en dat zij samen een dochtertje hebben.
Ik ben een beetje bang dat een afwijzing van Tim haar nog dieper in de put gaat duwen.
Dat of haar ogen gaan open en ze beseft hoe slecht ze bezig is.
En zoekt ze hiervoor oplossingen.
Want alleen zeggen dat ze toch zo'n bitch is en iedereen weg geduwd heeft, daar heeft niemand iets aan.
Ik had wel enorm met haar te doen toen bleek dat haar kinderwens nooit vervuld zal worden.
Haar reactie hierop naar andere mensen toe, kon in in het begin nog wel plaatsen, ook al vond ik dat ze eerder professionele hulp nodig had dan de pogingen die Tim deed om het haar zo aangenaam mogelijk te maken.
Maar nu...
Even tot rust komen, Ok. Op deze manier van je gastheer profiteren, zeker niet.

Het is niet alsof Paulien niet weet dat Tim samen is met Sam en dat zij samen een dochtertje hebben.
Ik ben een beetje bang dat een afwijzing van Tim haar nog dieper in de put gaat duwen.
Dat of haar ogen gaan open en ze beseft hoe slecht ze bezig is.
En zoekt ze hiervoor oplossingen.
Want alleen zeggen dat ze toch zo'n bitch is en iedereen weg geduwd heeft, daar heeft niemand iets aan.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Wat een zielige vertoning van een vat vol zelfmedelijden zonder ook maar een gram realiteitszin
Je bent het enige wat ik nog heb...ik zal goed voor u zijn...waarom niet...laat mij niet óók vallen...
Niemand heeft haar laten vallen, ze heeft verdorie zelf iedereen buitengebonjourd

Je bent het enige wat ik nog heb...ik zal goed voor u zijn...waarom niet...laat mij niet óók vallen...
Niemand heeft haar laten vallen, ze heeft verdorie zelf iedereen buitengebonjourd

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
'Ik dacht dat gij dat ook wou (en dat gij vrouw en kind hebt, vergeet ik even voor het gemak)'.
Paulien heeft heel dringend professionele hulp nodig.
Paulien heeft heel dringend professionele hulp nodig.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat wordt echt hoog tijd, ja. Dit heeft (in mijn ogen toch) niet veel meer met het verwerken van het verlies van haar baby en de daaropvolgende operatie te maken. Ze is gewoon compleet "in de war" (en dan druk ik me nog voorzichtig uit). 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Paulien is laag gevallen, gelukkig is Tim er niet ingetrapt.
Ik vind het ook wel raar dat Adil doet alsof er niks gebeurd is en gewoon verder gaat met zijn leven. Ze kunnen het toch uitpraten ? t Is niet Adils fout dat Paulien geen kinderen meer kan krijgen toch ?
Ik vind het ook wel raar dat Adil doet alsof er niks gebeurd is en gewoon verder gaat met zijn leven. Ze kunnen het toch uitpraten ? t Is niet Adils fout dat Paulien geen kinderen meer kan krijgen toch ?
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is inderdaad niet zijn schuld. En wat dat uitpraten betreft; daar stond Paulien niet bepaald voor openjohan1969 schreef: di 21 mei 2019, 13:44 Ik vind het ook wel raar dat Adil doet alsof er niks gebeurd is en gewoon verder gaat met zijn leven. Ze kunnen het toch uitpraten ? t Is niet Adils fout dat Paulien geen kinderen meer kan krijgen toch ?

Maar dat gezegd hebbend, vind ik ook dat ze er allebei maar weinig last van lijken te hebben dat hun relatie op de klippen gelopen is.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Paulien verdwenen en Hannah een metamorfose : van lang zwart haar met bolle kaakjes naar een schriele rosse peuter. En lachen doet ze nog altijd niet 

0 x