Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Dit personage krijgt van mij een pluim
Simonne omdat ze ballen aan haar lijf heeft en eindelijk weer voor zichzelf opkomt in plaats van bij de pakken te blijven zitten. En omdat ze nu definitief komaf gemaakt heeft met Waldek en Mayra en eens aan zichzelf denkt. Dat mag ook wel eens.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Allemaal goed en wel, maar wat heeft die impulsieve beslissing haar concreet opgeleverd? Als er een rubriek voor bestond zou ik haar eerder een pluim afnemen.Crackers schreef:Simonne omdat ze ballen aan haar lijf heeft en eindelijk weer voor zichzelf opkomt in plaats van bij de pakken te blijven zitten. En omdat ze nu definitief komaf gemaakt heeft met Waldek en Mayra en eens aan zichzelf denkt. Dat mag ook wel eens.
0 x
-
ikke
- x 435
Captain Cuckoo schreef:Allemaal goed en wel, maar wat heeft die impulsieve beslissing haar concreet opgeleverd? Als er een rubriek voor bestond zou ik haar eerder een pluim afnemen.Crackers schreef:Simonne omdat ze ballen aan haar lijf heeft en eindelijk weer voor zichzelf opkomt in plaats van bij de pakken te blijven zitten. En omdat ze nu definitief komaf gemaakt heeft met Waldek en Mayra en eens aan zichzelf denkt. Dat mag ook wel eens.
Laatst gewijzigd door ikke op vr 16 jun 2017, 18:21, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ze krijgt van mij een pluim zodra ze eens gaat nadenken over haar idiote gedrag. En toegeeft dat ze toch wel "een beetje" de werkelijkheid geweld aan doet. En eens onder ogen ziet hoe krampachtig en geforceerd ze met Frank om gaat.
En dat ze Mayra ten onrechte uitkaffert.
En nog een heleboel meer.
En dat ze Mayra ten onrechte uitkaffert.
En nog een heleboel meer.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Deze rubriek past beter bij haar momenteel.Captain Cuckoo schreef:Allemaal goed en wel, maar wat heeft die impulsieve beslissing haar concreet opgeleverd? Als er een rubriek voor bestond zou ik haar eerder een pluim afnemen.Crackers schreef:Simonne omdat ze ballen aan haar lijf heeft en eindelijk weer voor zichzelf opkomt in plaats van bij de pakken te blijven zitten. En omdat ze nu definitief komaf gemaakt heeft met Waldek en Mayra en eens aan zichzelf denkt. Dat mag ook wel eens.
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=1&t=901605
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Guapa
- Poster rang 1

Ik vind dat Peter zich heel professioneel gedraagt. het feit dat brittany nog een vader heeft en dat die het recht heeft om die te zien .
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Eddy die er alles aan wilde doen om op het rechte pad te blijven, maar door zijn "valse" vriend weer diep in de s*t zal zitten en daar dit keer echt niks aan kan doen. Ook gaat hij heel "volwassen" om met de strenge aanpak van zijn ex.
Chapeau :)p
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Trek uw pluim voor Eddy nadat je de aflevering van vandaag zag maar vlug weer inTiboko schreef:Eddy die er alles aan wilde doen om op het rechte pad te blijven, maar door zijn "valse" vriend weer diep in de s*t zal zitten en daar dit keer echt niks aan kan doen. Ook gaat hij heel "volwassen" om met de strenge aanpak van zijn ex.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 579
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen maar een dikke pluim voor Tamara die gisteren in de Frens direct dat ambetant wijf dat Thilly heet afblokte toen die weer eens begon over haar job in een bar in Thai .... (land).
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Ook een van mijmartha schreef:door martha » wo 11 okt 2017, 15:58
Nooit gedacht dat ik dit nog zou zeggen maar een dikke pluim voor Tamara die gisteren in de Frens direct dat ambetant wijf dat Thilly heet afblokte toen die weer eens begon over haar job in een bar in Thai .... (land).
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Rosa - omdat zij tenminste Kobe haar gedacht durft te zeggen zonder eerst fluwelen handschoenen aan te trekken.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Eddie omdat hij Junes toch geen oplawaai heeft gegeven.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Eddy voor de manier waarop hij Nancy gisteren lik op stuk gaf.
Renzo en Waldek (
) om Dieter zijn tunnelvisie onder de neus te wrijven.
Renzo en Waldek (
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Jessica krijgt van mij een hele berg pluimen. Haar kijk op de situatie tussen haar en Ann, was 100% correct en glashelder.
Daar kan dokter Ann nog heel wat van leren...
Daar kan dokter Ann nog heel wat van leren...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Ze heeft er wel lang over gedaan om dat in te zien en toe te geven.
0 x