Guy De Herdt (Erik Goris)

Gesloten
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Re: Guy De Herdt (Erik Goris)

Bericht door nounake »

Ouf !!! daar zijn we van verlost ! Ik vond hem veel te veel overacteren .
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Enige doel van de aflevering van vrijdag was een scenario te bedenken waardoor Guy op n geloofwaardige manier uit de serie kon geschreven worden.

Dat hadden ze op n andere en betere manier kunnen doen, bv met het Wallonie-verhaaltje.
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Dat is een rare gedachtegang wat mij betreft.

De bedoeling van eender welk scenario is om goede televisie op te leveren, that's it. Ze hebben de aflevering niet geschreven om Erik uit de reeks te schrijven, ze hebben Erik uit de reeks geschreven omdat ze naar deze aflevering toewilden(ga ik vanuit). Ze wilden alsnog het personage 'straffen'. En bovenal wilde ze volgens mij een spannende gebeurtenis in het begin van het seizoen plaatsen.

Dit kunnen ze uiteraard op een andere manier doen, ze kunnen het namelijk op duizenden manieren doen, en zij hebben voor dit gekozen. Geen enkele keuze zal iedereen ooit tevreden stellen, dat is onmogelijk.Net zoals dat er nooit een personage zal zijn dat iedereen leuk of stom vindt( vijf minuten op dit fora leert dat. Er zijn mensen die personage A adoreren en anderen krijgen er dan weer het schurft van). Ditzelfde geld ook voor verhaallijnen.

Overall gezien (leert een blik op de thuispagina) wordt deze aflevering als één van de betere van de laatste seizoenen aanzien, dus hoezo en bovenal waarom hadden ze het anders moeten doen.

Kortom de enige reden van de aflevering van vrijdag was een zo entertainend mogelijke aflevering creëren, daar is een scenario voor geschreven en globaal gezien zijn ze daarin meer dan geslaagd.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

johan1969 schreef:Dat hadden ze op n andere en betere manier kunnen doen, bv met het Wallonie-verhaaltje.
Ik denk het niet, dan hebben veel het gevoel dat hij helemaal ongestraft is weggekomen. Ik vind het nu beter, heeft hij tenminste een tijd in de cel gezeten (en hopelijk psychologische begeleiding gehad) als hij zou terugkeren.
0 x
Afbeelding
fan_van_marianne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door fan_van_marianne »

Jammer dat hij weg is. Niet voor het personage, maar wel voor Erik Goris die met glans deze rol speelde!
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

leuk trouwens dat je ook zo'n game of thrones fan bent poolaapje! Winter is comming!!!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

fan_van_marianne schreef:Jammer dat hij weg is. Niet voor het personage, maar wel voor Erik Goris die met glans deze rol speelde!
Precies.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Volledig mee eens!
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

osssver schreef:leuk trouwens dat je ook zo'n game of thrones fan bent poolaapje! Winter is comming!!!
Omdat wel hier off-topic zouden gaan, heb ik er een aangemaakt bij andere tv-programma's ;)

On-Topic: Het voordeel van hem naar de gevangenis te sturen is dat hij help kan krijgen met zijn problemen en hij als herboren mens in de maatschappij zou kunnen terugkeren, mochten de schrijvers hem ooit terug willen halen. (Of hij kan natuurlijk een psychopaat blijven en een paar keer ontsnappen om de inwoners van het Thuis-dorp te terroriseren :) )
0 x
Afbeelding
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik vraag mij af of hij naar een instelling gaat of de gevangenis...
0 x
Ilsemieke
Nog geen rang

Bericht door Ilsemieke »

Is er alsjeblieft iemand die mij wilt uitleggen wat er allemaal gebeurd is vrijdag ??? Mercikes...
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

Ilsemieke schreef:Is er alsjeblieft iemand die mij wilt uitleggen wat er allemaal gebeurd is vrijdag ??? Mercikes...
* Guy gijzelde An, Femke, Tim, Mayra, Marianne en Sandrine;
* Femke moest Guy in de dokterspraktijk vastmaken met zijn eigen handboeien. Wapen van Tim nam Guy bij zich;
* Femke, Sandrine en Marianne moesten naar de kelder;
* Guy hield wapen gericht op An;
* Femke ontsnapt met Sandrine uit kelder (Ze heeft het raam ingeslagen);
* Femke verwittigd Tom, Peter en David dat Guy in het huis is;
* Tim kan zichzelf losmaken en overmeesterd Guy;
* Iedereen erg onder de indruk!

Dit lijkt me het belangrijkste.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

doken18 schreef: * Femke moest -Tim- in de dokterspraktijk vastmaken met zijn eigen handboeien. Wapen van Tim nam Guy bij zich;
0 x
Afbeelding
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

lord F. schreef: Guy had Tim trouwens beter met z'n handen op z'n rug aan die kapstok gehangen. :)
Hoe had hij dat moeten doen? De kapstok lager hangen of eerst Tims armen breken en ze apart ophangen? :mrgreen:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Crackers schreef:
lord F. schreef: Guy had Tim trouwens beter met z'n handen op z'n rug aan die kapstok gehangen. :)
Hoe had hij dat moeten doen? De kapstok lager hangen of eerst Tims armen breken en ze apart ophangen? :mrgreen:
zelfs in een soap zijn er grenzen aan de flexibiliteit ;)
0 x
Gesloten