Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Soapseut
- x 435
Re: Dit personage krijgt van mij een pluim
Ik heb het ook wel voor Kaat. Zij was ook diegene die zei van Frank niet zo te pushen, dat hij vanzelf wel zou bijdraaien. Zij was nooit opdringerig en ze heeft gelijk. Frank draait al heel zijn leven altijd bij, op zijn eigen tempo. Zoals Sam en Simonne hem aangepakt hebben, was verkeerd. Ze hebben een moeilijke situatie daarmee altijd erger gemaakt.
Kaat weet heel goed wat ze aan Frank heeft.
Kaat weet heel goed wat ze aan Frank heeft.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Mijn eerste ploim die ik aan Waldek toeken: ondanks wat gebeurde is hij helemaal niet rancuneus tegenover Frank. Extra ploim omdat hij niet van mening wil veranderen, zelfs na hevig aandringen van stooksters Rosa&Sam.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Advocaten Baert en Courtois om er hun cliënten op te wijzen dat het ondanks de vijandigheden beter is een overeenkomst te bemiddelen dan kost wat kost gelijk willen halen in de rechtbank.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Frank en Waldek die eindelijk terug normaal handelen ! Wat zal Sam nu op haar kin kunnen kloppen

0 x
-
Soapseut
- x 435
Ik ben blij dat Sam inderdaad zal moeten inbinden. Los daarvan vind ik een echte verzoening niet nodig. Het hoeft niet goed te komen tussen die twee, soms bloedt een vriendschap gewoon dood. Maar dat ze terug 'normaal' met elkaar omgaan is wel een goede zaak. Het kinderachtige van hun vete was belachelijk, blij dat dat gedaan is!nounake schreef:Frank en Waldek die eindelijk terug normaal handelen ! Wat zal Sam nu op haar kin kunnen kloppen![]()
![]()
![]()
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dieter, omwille van de leuke verrassing voor Nancy & co. (En dan dat pak... Jongens jongens
)
Adil, een heel standbeeld zelfs. Die jongens werkt zich kapot door de schuld van Sam maar blijft maar correct en volhouden. (Of zal daar op een gegeven moment ook een einde aankomen?)
Adil, een heel standbeeld zelfs. Die jongens werkt zich kapot door de schuld van Sam maar blijft maar correct en volhouden. (Of zal daar op een gegeven moment ook een einde aankomen?)
0 x
-
Linne
- Poster rang 2

Een pluim voor de scenes Mayra - Courtois en Ann - Karin omdat de kijker beide fronten tegelijkertijd volgt.
0 x
-
Lullemathijs
- Nog geen rang
Erg leutig gedaan! Meer van dat!Linne schreef:Een pluim voor de scenes Mayra - Courtois en Ann - Karin omdat de kijker beide fronten tegelijkertijd volgt.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Akkoord ! Ik hoopte eigenlijk dat hij gisteren Sam eventjes goed zou terechtwijzen : alles was perfect gelopen en toch kon ze 't niet laten om weer eens de boze verongelijkte zichzelf te spelen . Ik zag Adil even twijfelen maar dan toch maar zwijgen . Spijtig !!!Adil, een heel standbeeld zelfs. Die jongens werkt zich kapot door de schuld van Sam maar blijft maar correct en volhouden. (Of zal daar op een gegeven moment ook een einde aankomen?)
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Charite. Haar raad voor stan was 100× mee waard dan die van Tom. Zo'n lieve warme vrouw verdient zelf meer dan 1 pluim.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Tim.
Ok, het is misschien niet helemaal koosjer wat hij nu doet, maar ik vind het fijn dat hij Sam en Hannah zo graag ziet.
En dat hij zoveel begrip opbrengt voor Sam.
Ik was een beetje bang dat dit een serieuze kink in hun relatie-kabel zou betekenen, gelukkig is dit niet het geval.
Ok, het is misschien niet helemaal koosjer wat hij nu doet, maar ik vind het fijn dat hij Sam en Hannah zo graag ziet.
En dat hij zoveel begrip opbrengt voor Sam.
Ik was een beetje bang dat dit een serieuze kink in hun relatie-kabel zou betekenen, gelukkig is dit niet het geval.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me bij aan, en ook van mij krijgt Tim een pluim.
Het zal misschien ook wel wat schelen dat die kasteelheer De Kabouters zo ontzettend heeft opgelicht, maar goed. Ook het feit dat hij het voor zijn vriendin opneemt en zo bezorgd is, vind ik hem sieren.
Het zal misschien ook wel wat schelen dat die kasteelheer De Kabouters zo ontzettend heeft opgelicht, maar goed. Ook het feit dat hij het voor zijn vriendin opneemt en zo bezorgd is, vind ik hem sieren.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Guapa
- Poster rang 1

hij doet heel hard zijn best en dat verdient idd een pluim maar als dit uitkomt kan hij ook wel eens een serieuze blaam krijgen vrees ik , en dan zitten ze ocharme allebei in de puree
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Vrees ik ook. Ik vraag me af hoe Tim gereageerd zou hebben als er iemand anders in Sam haar plaats was geweest.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Nancy omdat ze eerlijk is over haar bezoekje van eddy. Ik was al een beetje bang dat ze dat zou verzwijgen, maar ze is eerlijk geweest en dat was ook het beste dat ze kon doen.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.