Guy De Herdt (Erik Goris)
- Kwast
- Poster rang 5
Re: Guy De Herdt (Erik Goris)
Ik vond Guy echt wel goed. Oké dat gehannes met het pistool was als een natte pannenkoek, maar die blik van hem, op het einde in de politieauto, dat was echt fantastisch!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Ganja
- Poster rang 3
'k vond het een goede aflevering zo met een door fllippende Guy en vond het best ook spannend want had écht geen idee hoe de afloop zou zijn, en dat gebeurd mij niet vaak bij Thuis, dus vond ik het wel een toffe aflevering
Maar aan die zijne kop ga ik toch nooit gewoon worden zene - hij speelt het goed zo flippen en boosaardig zijn - maar naar mijn gevoel is dat het enige wat hij kan - hij trekt altijd zo'n koppen nooit eens een andere gewone kop zeg maar

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ook ik vond hem wel goed als geflipte gek hoor... Dat hij met zo'n fout pistool moest zwaaien, daar kan hij natuurlijk ook niks aan doen. En zijn blik op het laatst was inderdaad
Een mooi einde, maar ik ben er niet rouwig om dat hij nu vertrokken is moet ik eerlijk toegeven...

Een mooi einde, maar ik ben er niet rouwig om dat hij nu vertrokken is moet ik eerlijk toegeven...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5
Ik vind het ook niet erg dat Guy weg is. Hij heeft het mooi gedaan. De acteur achter Guy is echt wel een goede!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- x 435
johan1969 schreef:Ik vond het maar een dwaze episode vandaag.

Vooral de scène's in 't dokterskabinet vond ik heel slecht.
Het was allemaal té..., en ik lag bijna krom toen van 't lachen toen dokter Ann die (onnodige)tijgersprong maakte...
De rest viel nog te pruimen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ik vond het een hele goede aflevering. Veel beter dan de seizoensfinale.
Ik had wel het idee dat op elk moment de eindgeneriek kon beginnen en dat ze het heel spannend zouden maken naar maandag toe. Maar dat hebben ze niet gedaan, ze hebben alles nog getoond hoe het afliep, geen enkele cliffhanger naar wie het eventueel niet zou overleefd hebben met dat schot dat we hoorden. Guy kon dood zijn, of Tim, of Ann of Mayra en dat had het echt spannend gemaakt naar maandag toe. Nu staat er ons maandag een heel saaie aflevering te wachten
Het enige dat ze nu nog spannend zouden kunnen maken is dat Guy ontsnapt bij het overbrengen naar de gevangenis en dat zou voor België nog eens realistisch zijn ook

Ik had wel het idee dat op elk moment de eindgeneriek kon beginnen en dat ze het heel spannend zouden maken naar maandag toe. Maar dat hebben ze niet gedaan, ze hebben alles nog getoond hoe het afliep, geen enkele cliffhanger naar wie het eventueel niet zou overleefd hebben met dat schot dat we hoorden. Guy kon dood zijn, of Tim, of Ann of Mayra en dat had het echt spannend gemaakt naar maandag toe. Nu staat er ons maandag een heel saaie aflevering te wachten

Het enige dat ze nu nog spannend zouden kunnen maken is dat Guy ontsnapt bij het overbrengen naar de gevangenis en dat zou voor België nog eens realistisch zijn ook

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- eddy en nancy
- Poster rang 3
- Contacteer:
Ja, raar dat ze eigenlijk alles al hebben prijsgegeven op een vrijdag.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Inderdaad, ik had verwacht dat we na dat schot de eindgeneriek zouden krijgen.
Vroeger werd tenminste nog moeite gedaan voor een fatsoenlijke cliffhanger...
Vroeger werd tenminste nog moeite gedaan voor een fatsoenlijke cliffhanger...

0 x
-
- Poster rang 5
Had eigenlijk ook verwacht dat er doden gingen vallen, of toch tenminste dat Guy zichzelf van kant ging maken. 
Maar hij toonde toch dat hij geen echte moordenaar is, anders zou hij toch niet zo getreuzeld hebben om Ann neer te schieten. Of om een ongewapende Tim neer te schieten die daar plots met handboeien aan kwam binnenvallen (je moet eigenlijk niet alleen een held, maar ook geschift zijn om in Tim z'n plaats daar zo binnen te vallen). Guy had Tim trouwens beter met z'n handen op z'n rug aan die kapstok gehangen.
Nu vraag ik me toch af wie waarop geschoten heeft, want niemand was blijkbaar gewond.

Maar hij toonde toch dat hij geen echte moordenaar is, anders zou hij toch niet zo getreuzeld hebben om Ann neer te schieten. Of om een ongewapende Tim neer te schieten die daar plots met handboeien aan kwam binnenvallen (je moet eigenlijk niet alleen een held, maar ook geschift zijn om in Tim z'n plaats daar zo binnen te vallen). Guy had Tim trouwens beter met z'n handen op z'n rug aan die kapstok gehangen.

Nu vraag ik me toch af wie waarop geschoten heeft, want niemand was blijkbaar gewond.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Je bent niet de enige... Misschien gewoon een gemist schot?lord F. schreef: Nu vraag ik me toch af wie waarop geschoten heeft, want niemand was blijkbaar gewond.
0 x
-
- x 435
Ik vraag mij ook af wie en waarom er geschoten heeft/werd.Lazylady schreef:Je bent niet de enige... Misschien gewoon een gemist schot?lord F. schreef: Nu vraag ik me toch af wie waarop geschoten heeft, want niemand was blijkbaar gewond.
0 x
-
- Poster rang 5
ja, het was wel duidelijk dat Guy er niet toe in staat was om iemand te vermoorden. Dus waarom zou hij dan van dichtbij naast Ann of Tim schieten.
Misschien heeft Tim (geboeid) Guy (die wel z'n wapen op Tim gericht had) te lijf gegaan en hem zo nog kunnen ontwapenen, waarbij Guy dan per ongeluk in een reflex ergens op geschoten heeft. Enfin, hopelijk krijgen we er een goeie uitleg over.
Het zag er immers ook niet naar uit dat Guy kapotte knieschijven had.
Een enorm cliché trouwens van Tim >> "Guy, we kunnen er toch over praten". Als Guy genoeg films gezien heeft weet hij ook wel dat dat praten hem niet zal beletten om terug in de gevangenis te belanden.
Misschien heeft Tim (geboeid) Guy (die wel z'n wapen op Tim gericht had) te lijf gegaan en hem zo nog kunnen ontwapenen, waarbij Guy dan per ongeluk in een reflex ergens op geschoten heeft. Enfin, hopelijk krijgen we er een goeie uitleg over.

Het zag er immers ook niet naar uit dat Guy kapotte knieschijven had.

Een enorm cliché trouwens van Tim >> "Guy, we kunnen er toch over praten". Als Guy genoeg films gezien heeft weet hij ook wel dat dat praten hem niet zal beletten om terug in de gevangenis te belanden.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Rieka schreef:johan1969 schreef:Ik vond het maar een dwaze episode vandaag.Ik ben het weer helemaal eens met Johan!
![]()
.
Jullie worden nog een schoon koppel

0 x
- Sasha
- Poster rang 1
Je zag op het einde van de aflevering toen Guy in de combi zat volgens mij een schotwonde ter hoogt van zijn schouder. Of toch iets dat daar op leek. Dus volgens mij heeft Tim hem toch kunnen 'neer'schieten.
Ik ben er in ieder geval niet rouwig om dat Guy weg is. Bye Bye.

0 x
-
- x 435
Oh, daar heb ik dan niet op gelet.Sasha schreef:Je zag op het einde van de aflevering toen Guy in de combi zat volgens mij een schotwonde ter hoogt van zijn schouder. Of toch iets dat daar op leek. Dus volgens mij heeft Tim hem toch kunnen 'neer'schieten.
Ik ben inderdaad ook wel blij dat hij weg is, maar wel voor zijn rol en niet voor de acteur zelf. Hij had veel "naturel" in vergelijking met anderen... Jammer wel!
0 x