nounake schreef:Het deed me nog meer denken aan Stadler en Waldorf uit de Muppet Show zo vanaf hun balkon.
Waldorf en Stadler waren tenminste grappig!![]()
![]()
Goed gevonden !!
De gebroeders Bomans daarentegen: AWOE en een paar lappen toe!
nounake schreef:Het deed me nog meer denken aan Stadler en Waldorf uit de Muppet Show zo vanaf hun balkon.
Waldorf en Stadler waren tenminste grappig!![]()
![]()
Goed gevonden !!

Waldorf en Stadler waren tenminste grappig!ikke schreef:nounake schreef:Het deed me nog meer denken aan Stadler en Waldorf uit de Muppet Show zo vanaf hun balkon.![]()
![]()
Goed gevonden !!

het is mogelijk dat ik verkeerd ben, maar is Sandrine niet een beetje ouder dan Robin( zoontje van Bianca en Tom)? Want in dat geval kan Peggy niet zwanger zijn geraakt, toen Bianca al zwanger was...Linne schreef:Hier idem, het zou zo mooi geweest zijn. Het bedrog tegenover Judith bedierf dit.
Zo geeft Tom de indruk met alles weg te komen. Sinds hij bewees in USA waar hij ondanks zwangere
vriendin Bianca evengoed niet nee kon zeggen tegen Peggy. Met Sandrine als gevolg.

Dus eerder was ze dat nog niet?Captain Cuckoo schreef:Opvallens sjiek van Kaat om ondanks al wat hij haar allemaal aangedaan heeft, toch hare pa te blijven verdedigen.
Nooit gedacht dat ik dit zou schrijven: Kaat wordt (weliswaar duchtig geholpen door devertolking) een sympathiek personage.

Mijn indruk is dat het "inleven in de rol" een geleidelijk proces geweest is, maar met goed resultaat, en dàt is wat telt.Lazylady schreef:Dus eerder was ze dat nog niet?Captain Cuckoo schreef:Opvallens sjiek van Kaat om ondanks al wat hij haar allemaal aangedaan heeft, toch hare pa te blijven verdedigen.
Nooit gedacht dat ik dit zou schrijven: Kaat wordt (weliswaar duchtig geholpen door devertolking) een sympathiek personage.