OFWGKTA schreef:Ze viel vooral goed mee toen ze in coma lag.Davidje schreef:Ik vond het de laatste tijd nog meevallen (voor zover dat kan met dat personage)
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Flannery
- Nog geen rang
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
0 x
-
stefliesens
- Nog geen rang
- Crackers
- Poster rang 5

Flannery schreef:OFWGKTA schreef:Ze viel vooral goed mee toen ze in coma lag.Davidje schreef:Ik vond het de laatste tijd nog meevallen (voor zover dat kan met dat personage)![]()
Het was wel zo. Ze speelde het met bravoure.stefliesens schreef:Foei
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Branaaa
- Nog geen rang
het is ook niet het gemakkelijkste om te spelen
zo stil liggen....
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Het seizoen is nog niet begonnen en het is al zo ver: ik erger mij nu al aan Peggy
De uitzending van gisteren was nog niet goed begonnen of ze begon haar hysterisch gekrijs al over dat kerkje. Daarna nog enkele hysterische (huil)buien met als hoogtepunt haar gejank bij Femke of ze nu wel moest trouwen
Jana is ook een huilebalk maar die speelt dat op een min of meer aanvaardbare manier. Peggy (Sally-Jane) kan dat helemaal niet.
De uitzending van gisteren was nog niet goed begonnen of ze begon haar hysterisch gekrijs al over dat kerkje. Daarna nog enkele hysterische (huil)buien met als hoogtepunt haar gejank bij Femke of ze nu wel moest trouwen
Jana is ook een huilebalk maar die speelt dat op een min of meer aanvaardbare manier. Peggy (Sally-Jane) kan dat helemaal niet.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
Ik ook, en ik vind het eigenlijk helemaal belachelijk. Als die overacting niet stopt is het gedaan met kijken. (en dat geldt niet alleen voor Peggy)Crackers schreef:Het seizoen is nog niet begonnen en het is al zo ver: ik erger mij nu al aan Peggy
0 x
-
LeWallon
- x 435
Femke. Niet de acteerprestaties maar de verhaallijnen die ze krijgt.
Hoeveel keer heeft die haar partner al bedrogen ? En nu weer zwanger van Peter.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Vooral dat inderdaad.LeWallon schreef:Femke. Niet de acteerprestaties maar de verhaallijnen die ze krijgt.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Die agent met zijn baard die t onderzoek leidt. Hij heeft n rare stem, n raar accent, kan niet acteren en toen hij riep dat iedereen naar de Zus en zo moest, dat kwam heel ongeloofwaardig over.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik ergerde me eigenlijk aan gans de aflevering. Pas op het einde met de ondervragingen begon het wat interessant te worden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
lord F. schreef:Ik ergerde me eigenlijk aan gans de aflevering. Pas op het einde met de ondervragingen begon het wat interessant te worden.
En zoals verwacht: we weten nog evenveel als drie maand geleden.
Misschien kunnen ze er gans jaar geheimzinnig over doen. Pas eind mei dan bekend maken wie het is geweest om dan vervolgens een nieuwe zomerstop te geven.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
lord F.
- Poster rang 5

Misschien had ik net als exsencon gewoon niet meer moeten kijken naar Thuis. 
was het nu zo gewoon geworden om bijna niet meer naar tv te kijken s avonds.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Zelfde. Dan wel tv, maar gewoon geen Thuis.lord F. schreef:Misschien had ik net als exsencon gewoon niet meer moeten kijken naar Thuis.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
De acteur die de bebaarde agent speelde, deed me aan Mooi en Meedogenloos denken. Daar zoomen ze ook in op de blikken van de mensen ipv hun aan t woord te laten.
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Commisaris Stoop, hij leidde ook al de case van Madeleine. Hij is wel degelijk al eens in Thuis geweest. Ik ergerde mij vooral aan het feit dat hij altijd zo lichtjes arrogant deed (bv: zijn houding tijdens een ondervraging, altijd met een gezicht tot op de grond) ik noemde hem zelfs Witse nummer 2
Ik heb ook al een bijnaam dat ik altijd verzin voor dat soort mensen: Commisaris Stroop (siroop in Limburgs dialect
) 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar