Jens De Belder (Jelle Cleymans)
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)
Zo cynisch... Teruggaan voor die ring en dan omvergereden worden, als die trut nu gisteren ja gezegd had (enfin, dat was daarnet mijn eerste reactie :- D )
En dat dan uitgerekend Paulien aan het stuur van die auto zat, nadat ze eerst nog eens uitgebreid staan knuffelen hadden.. En dan ook nog omdat ze hen een cadeau wilde brengen...
Arme Paulien ook... Die gaat nu zo kapot gaan van schuldgevoel
(Als ik het puur als verhaal bekijk, vind ik het wel een mooi einde voor het personage 'Jens', beter dan de zoveelste verhuis naar het buitenland. Al snap ik dat dit ook weer een harde verhaallijn is voor mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt)
En dat dan uitgerekend Paulien aan het stuur van die auto zat, nadat ze eerst nog eens uitgebreid staan knuffelen hadden.. En dan ook nog omdat ze hen een cadeau wilde brengen...
Arme Paulien ook... Die gaat nu zo kapot gaan van schuldgevoel
(Als ik het puur als verhaal bekijk, vind ik het wel een mooi einde voor het personage 'Jens', beter dan de zoveelste verhuis naar het buitenland. Al snap ik dat dit ook weer een harde verhaallijn is voor mensen die iets dergelijks hebben meegemaakt)
0 x
-
- Poster rang 2
Ja, zo'n moment dat de geschiedenis zal ingaan. Sterven op het moment dat je het gelukkigst was en op die manier je tegenspeelster toch nog een toekomst geven in de serie.
0 x
-
- x 435
Hmmm.... Jullie zijn allemaal wel héiéééééél zeker dat Jens de aanrijding niet overleefd heeft. Misschien toch nog maar afwachten....
0 x
-
- x 435
Alle aanwijzingen zijn er dat Jens overleden is of zal overlijden.
Laatst gewijzigd door Omega op wo 23 dec 2015, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Wolverine
- Nog geen rang
Ik zag op de achtergrond al 'ne auto verschijnen en ik dacht: oh nee, dat die nu maar niet omvergereden wordt. Had verdorie nog gelijk ook. :/
Er kwam bloed uit zijn oor dacht ik, dus ik betwijfel het dat hij nog zou leven.
Wel jammer om zo jong op zo'n stomme manier aan uw einde te komen.. Doet u op dat moment wel eens nadenken over uw eigen leven.
Er kwam bloed uit zijn oor dacht ik, dus ik betwijfel het dat hij nog zou leven.
Wel jammer om zo jong op zo'n stomme manier aan uw einde te komen.. Doet u op dat moment wel eens nadenken over uw eigen leven.
0 x
-
- x 435
Er kwam bij Marianne na haar val van de trap ook bloed uit zijn oor en zij is nog springlevend...Wolverine schreef:Ik zag op de achtergrond al 'ne auto verschijnen en ik dacht: oh nee, dat die nu maar niet omvergereden wordt. Had verdorie nog gelijk ook. :/
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
En zo totaal onverwachts!karolien85 schreef:Vond het wel een triestige scene, zo jammer.. En dat Paulien het ook nog eens gedaan heeft ..![]()
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Jens toch...
Ook al wou je die (lelijke) ring zo snel mogelijk terug halen, je springt toch niet zomaar zonder te kijken een auto uit?
Ik vrees er toch ook voor dat dit niet meer goed komt.
Ook al wou je die (lelijke) ring zo snel mogelijk terug halen, je springt toch niet zomaar zonder te kijken een auto uit?
Ik vrees er toch ook voor dat dit niet meer goed komt.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Het ziet er inderdaad niet goed uit voor Jens...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Wolverine
- Nog geen rang
Moderator bericht:
Al wat niet in de aflevering zelf is getoond, wordt hier als een spoiler beschouwd, dus ook wat in de eindgeneriek komt.
Gelieve hiermee rekening te houden.
Dank u.
Gelieve hiermee rekening te houden.
Dank u.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2
- x 33
- x 11
- Contacteer:
Ik vraag mij af wat er op dat briefje staat dat hij bij die ring gestoken heeft en aan wie dat gericht is...
Aan Paulien? ...
En wanneer iemand dat doosje gaat vinden en opendoen.
Aan Paulien? ...
En wanneer iemand dat doosje gaat vinden en opendoen.
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Nja ik was niet echt verrast door wat er met Jens is gebeurd.. Toen ik de preview zag.. en dat stukje met de taxi kwam in beeld en dan die auto die kwam aangereden op de achtergrond.. Het was meteen mijn eerste gedacht, dat hij ongeluk zou krijgen.. Zo is het dan ook gegaan. Ik vind het zo jammer voor Jens, net nu alles goed zat en Lena toch met hem wou trouwen gebeurt zoiets vreselijk..
Dat het Paulien was die achter het stuur zat had ik dan totaal niet verwacht.
Moderator bericht:
Dat het Paulien was die achter het stuur zat had ik dan totaal niet verwacht.
Moderator bericht:
Geen spoilers in deze topics.
Gelieve hier voortaan rekening mee te houden.
Dank u.
Gelieve hier voortaan rekening mee te houden.
Dank u.
0 x
-
- Poster rang 2
Er zijn nu eenmaal mensen voor wie de drang naar zakelijk succes en aanzien hun drang naar erkenning is.
Goed, alleen als dat niet ophoudt is het een aandoening zoals bij Lena die Jens zoet hield met loze beloftes.
Jens moest alles begrijpen en nooit iets vragen. Lena heeft de euforie van samen naar New York nodig
om in een opwelling even te smelten en hij terug om die ring...Hem daar zien liggen raakt en vreselijk
voor Pauline. Zij, het vroegere vriendinnetje liet hem niet in de steek en dan komt dit. Zo spijtig.
Goed, alleen als dat niet ophoudt is het een aandoening zoals bij Lena die Jens zoet hield met loze beloftes.
Jens moest alles begrijpen en nooit iets vragen. Lena heeft de euforie van samen naar New York nodig
om in een opwelling even te smelten en hij terug om die ring...Hem daar zien liggen raakt en vreselijk
voor Pauline. Zij, het vroegere vriendinnetje liet hem niet in de steek en dan komt dit. Zo spijtig.
0 x