Pagina 7 van 7
Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Geplaatst: zo 07 jun 2026, 22:09
door catherine
Ik dacht dat die schorsing van Dieter nu net opgeheven was? Soit, team X hoeft of kan daarom niet allemaal tegelijk te werken en in beeld zijn toch? Leek me nu al vaak ongeloofwaardig, ze zijn er altijd en steeds samen aan het werk. Geen shiften in dat vak?
Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Geplaatst: di 09 jun 2026, 12:41
door catherine
In het topic over Thilly schreef Satine
Allez vooruit, nu heeft ze twee tunneltjes om zich in vast te rijden: Tom en Cody.
Ja die tunnelvisie is wel heel typerend voor haar en Tim &Co gaan daar weinig tegen in. Ze gaat veel voort op een buikgevoel en persoonlijke gevoelens to een persoon.
En ook, er is nogal wat dat de kijkers aan Brik doet denken, maar wat onder de radar van onze agenten blijft. Dat hij materiaal stal uit het ziekenhuis, dat hij die avond van wacht was voor een technische interventie maar niet reageerde op de oproep,.. Enkel Lyn heeft zijn naam vermeld maar hij had een dubieus alibi (moeder). Is het scenario natuurlijk…
Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Geplaatst: do 11 jun 2026, 09:35
door Level10
Ik geloof nog altijd niet dat Andreas er ook maar een sikkepit mee te maken heeft. Hij reageerde gisteren dan wel verdacht toen Marie hem confronteerde, maar volgens mij was hij zo in shock dat zijn moeder hem van zoiets kon verdenken dat hij volledig blokkeerde en het daardoor heel onhandig leek. Maar het is nog twee weken, dus ze moeten wat trekken natuurlijk

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Geplaatst: do 11 jun 2026, 11:17
door satine
Ik denk dat Andreas misschien wel degene is die Robin heeft neergeslagen. Niet om hem per se kwaad te willen doen, maar door de 'trip' waarin hij zit is hij geschrokken en heeft in paniek gereageerd en is hij gaan lopen.
Nu hij gaat gearresteerd worden (als hij gevonden wordt), zal het DNA dat bij Robin gevonden wordt, dat van Andreas blijken te zijn, waardoor onze superspeurders weer op een verkeerd zijpad gestuurd worden.
Wat zal Thilly boos zijn dat het niet een van haar verdachten is!

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Geplaatst: do 11 jun 2026, 13:23
door martha
En om het helemaal in het zotteke te trekken

: Andreas gebruikt die testosteron gel van Frank en wie weet zit om één of andere reden Frank zijn DNA daarop en komt die in het vizier

Met zijn kapotte rug en dito energie
satine schreef: do 11 jun 2026, 11:17
Wat zal Thilly boos zijn dat het niet een van haar verdachten is!
inderdaad

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Geplaatst: di 16 jun 2026, 20:37
door Level10
Ik denk dat het nu wel stilaan duidelijk is. Brik die staat te gniffelen aan de deur als Cody tegen Femke uitvliegt en daarna tegen Frank en Marie ook de verdenking op Cody voedt. Zou hij alleen op wraak uit zijn omdat zijn vader een dokter was, of is het een persoonlijke vete met Cody, dat vraag ik me nog af. Dat laatste denk ik echter niet, want ze lijken elkaar toch niet te kennen van vroeger of zo.
Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Geplaatst: di 16 jun 2026, 21:22
door satine
Zou Brik iets te maken hebben met degene die Cody heeft aangereden en bij wie hij het hele zaakje heeft 'afgekocht'?
Was dat niet zoiets, dat hij door te betalen (met het geld van zijn vader?) onder een straf kon uitkomen?
Is de moeder van Brik misschien het slachtoffer geweest en is dat de reden waarom hij nog steeds thuis woont?
Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Geplaatst: di 16 jun 2026, 21:46
door Level10
Ja satine, dat zou wel eens goed kunnen.
Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Geplaatst: do 18 jun 2026, 21:49
door heidiw
Andreas kunnen we nu wel uitsluiten. Tenzij hij tijdens de seizoensfinale terug in het ziekenhuis ligt.
Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Geplaatst: zo 21 jun 2026, 11:07
door Level10
In de preview voor maandag zegt Marie: "Hoe komt gij hier?" Ik vermoed dat Andreas dus is vrijgelaten en met Tom mee naar huis mocht. Op naar een nieuwe week met een nieuwe verdachte. Cody gaat tot aan de finale op de rooster van inspecteurs Peppi en Kokki gelegd worden, tot ook blijkt dat hij er niks mee te maken heeft en het allemaal heel zorgvuldig gepland was door Brik. Dat is toch wat ik denk dat er gaat gebeuren.
Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Geplaatst: zo 21 jun 2026, 14:10
door ThuisfanNL
Vandaag had Thuis een bericht op hun facebookpagina geplaatst met een foto en een stuk tekst die Judith tijdens de seizoensfinale zegt namelijk: Hoe kan hij mij dit aandoen. In de reacties daarop speculeren aantal dat Stan dit misschien de dader zou zijn. Ik geloof het niet dat hij dit gedaan heeft. Ik zie geen connectie met de andere slachtoffers. Voor wie benieuwd is naar de foto heb ik hier de link:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=14 ... 4881587624.
Ik blijf nog steeds bij Brik of Cody. Andreas zal in de aflevering van maandag wel vrijgelaten worden. Je zag Marie verbaasd kijkt. Op dat moment zal Andreas voor haar neus staan.
Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Geplaatst: zo 21 jun 2026, 14:44
door martha
Brik. Die weet nog niet dat Andreas aangehouden is maar door zijn afluisteren altijd zal hij denken dat Cody de verdachte is en eerst dacht ik, hoe kent Brik Femke maar toen herinnerde ik me dat hij ooit in de wijnbar is geweest bij die vergadering over de fusie van de ziekenhuizen. Dus denk ik dat lamzak Brik (daar is hij niet te lui voor) de verkrachter van al de vrouwelijke personages is enkel om Cody erin te luizen want hij heeft ook het wanhopig gesprek tussen Femke & Cody zitten afluisteren. Ooit is er hier gezegd geweest (peins zelfs dan ik het was

) dat Brik achter de laster artikelen mbt Cody zat toen Katrien al dood was. Er is daar later nooit meer iets over gezegd geweest.
Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Geplaatst: zo 21 jun 2026, 16:37
door daffy duck
weet niet! weet niet! Cody en Brik...het ligt er zo vingerdik op! Ik denk dat we in een totaal andere richting moeten denken; JA, STAN, maar dat zou dan inhouden dat hij zijn eigen moeder verkracht...moeilijk!