Abel Nauwelaers (Bas Van Weert)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

nounake schreef: do 02 mei 2024, 13:50 Sorry he maar ik heb nog niet dikwijls een acteur zien spelen waar het uiterlijk echt niet klopt met het personnage , of speelt die slecht ?
Hoe bedoelt u ? Ziet hij er jonger of ouder uit dan het personage wat hij speelt ? of ziet hij er braver uit dan de creep die hij is ?
Moderator bericht:
.

Hier gaat het over de personages - de acteurs en actrices hebben een apart subforum.
Gelieve die twee gescheiden te houden, zoals we al jaren doen.
Iedereen kan daar een nieuw topic te openen, indien gewenst.

.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het loverboy verhaaltje, komaan zeg.

De spoedarts in opleiding (?) die zijn minderjarig vriendinnetje gaat "uitlenen" aan zijn vrienden en zij die daar dan gretig op in wil gaan. Waar is de zelfbewust Britt die Zihame zo steunde, Robin de les spelde, haar moeder trotseerde en haar vader af en toe met de voeten op de grond zette ineens naartoe?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Oei, ik moet eerlijk zeggen dat ik dit helemaal niet zo'n rare kronkel vind, en ook dat ik het al helemaal niet raar vind dat Britney hier zo in meegezogen wordt. :)

Abel kan het mooi brengen tegenover haar, hij is haar tweede echte (vaste) vriend en ook nog eens een stuk ouder (dus in dit geval gewiekster). Hij werkt in een beroep wat ze zelf ook graag wil gaan doen en wat betrouwbaar overkomt.
Hij is dus iemand waar ze over de hele lijn enorm tegenop kijkt, en Britney heeft in mijn ogen nog niet de leeftijd / levenservaring om te beseffen dat soms niet alles is wat het lijkt, en dat er dus ook mensen zijn die glashard kunnen liegen en je pijn kunnen doen terwijl ze je tegelijkertijd staan op te hemelen.

Dat is een harde levensles en eentje die Britney echt niet alleen krijgt, of dat nou van een loverboy is of van een "standaard" partner.
Ik vind het iig echt wel sneu en ook naar om te zien...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
taaigetje
Nog geen rang
x 13
x 34

Bericht door taaigetje »

Hm, ik heb al een tijdje niet gekeken, maar lees hier nog wel. Ik denk dat ik de lijnen zo nog wel kan volgen en weet wanneer het de moeite loont om weer te kijken. Als ik hier zo lees waar Abel mee bezig is, denk ik dat hij heel bang mag worden als Nancy daar achterkomt. Dan krijgen we een man die gevierendeeld wordt door de moeder van zijn lief. Abel zou eens naar de eerste afleveringen van Thuis moeten kijken misschien :icon-mrgreen: :violence-hammer:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Ik denk eerder dat hij bang zal mogen zijn van Eddy want als dat bij hem ter ore komt dan zal dat zeker zijn beste dag niet zijn, het zou nog kunnen gebeuren dat hij hem niet zal vierendelen maar twintig delen.
Hij heeft trouwens onlangs zo’n voorproefje gehad als Eddy hem een bezoekje bracht in het ziekenhuis.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

apestaart schreef: ma 06 mei 2024, 10:31 Hij heeft trouwens onlangs zo’n voorproefje gehad als Eddy hem een bezoekje bracht in het ziekenhuis.
Maar dat is blijkbaar van hem afgegleden en hij heeft die goede raad niet ter harte genomen. Het zal Eddy uit z'n verveling halen en een full time job zijn. Maar hij heeft het hart op de juiste plaats en zal alles doen om z'n Britney te beschermen. Abel daarentegen...die zie ik niet zomaar ongeschonden uitkomen. Denk ook niet dat z'n zoete praatjes hetzelfde effect zullen hebben als die hebben op goedgelovige Nancy!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

"Ge zijt mijn kostbaarste bezit he Brittje" :sick:
En dan zijn berichtjes "Ik lever altijd kwaliteit, dat weet ge toch" en "Ik ga me er nu eerst zelf mee amuseren" op de vraag van Jean-Marc om Britt nog eens uit te lenen.
Echt, wat een ziekelijke kwal is die kerel! :twisted:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

satine schreef: wo 15 mei 2024, 09:31 "Ge zijt mijn kostbaarste bezit he Brittje"
Bedoelt hij niet eerder "Je bent mijn goudmijn"?
Nu wordt het duidelijk dat hij geen goede bedoelingen heeft met Britt/Britney, als Eddy er achter komt dan zal dat zijn beste dag niet zijn en dat is nog zacht uitgedrukt.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik mag hopen dat Eddy er achter komt. maar aan de andere kant zie ik Eddy dan weer in de gevangenis komen.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

jessie V. schreef: wo 15 mei 2024, 16:25 Ik mag hopen dat Eddy er achter komt.
Hoop ik ook en dat die slijmbal zo spoedig ontmaskerd wordt. Maar Britney is zo onervaren in relaties dat het nog een tijd zal duren vrees ik voor ze haar loverboy zal ontmaskeren. Hij zal er eerst nog wat mee spelen! Hoe oneerbiedig kun je zijn tegenover iemand die je zogezegd graag ziet!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Femke De Grote (Vanya Wellens)

Bericht door jessie V. »

Vince misdraagt zich openlijk en gruwelijk, maar onze Abel is een achterbakse schurk en niemand heeft hem door. Zo geraffineerd is hij wel.
En dat is erger dan dat gehannes van Vince.
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Abel is heel intelligent en sluw en manipulatief ... Benieuwd hoe hij het Brit weer gaat vertellen dat ze een maat mag gaan plezieren ...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Is Abel niet gewoon een onbeduidende stagiair in dat ziekenhuis? Ik vind dat die wel heel veel noten op zijn zang heeft voor iemand die zelfs nog geen vaste betrekking heeft daar.
Om van zijn vieze hobby's en vriendjes nog maar te zwijgen. :roll:

Verder blijkt hij ook te vergeten dat ambulanciers degenen zijn die de eerste zorgen toedienen aan mensen die dat nodig hebben en dus even belangrijk zijn in hun job als andere hulpverleners. En niet gewoon taxichauffeurs.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Zou Thérèse zijn volgende slachtoffer worden?
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Wat heeft hij uitgespookt met Therese? Judith had precies toch ook wantrouwen. Zou die cryp echt z'n handen niet thuisgehouden hebben? Dat zou toch het einde moeten betekenen van z'n dokterscarrière . Misschien heeft hij haar onder druk gezet om niet te praten over z'n handelingen??
0 x
Gesloten