Maité Santens (Sara Gracia Santacreu)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Volgens mij heeft ze psychologische problemen (borderline, shcizofreen ?) . Ik denk ergens wel dat ze inzit met Thilly maar haar andere kant van haar persoonlijkheid wil Thilly dan weer kapot maken. Ofwel speelt ze toneel.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Die conclusie kunnen we volgens mij inmiddels wel trekken.
Ze heeft Thilly niet gewoon per ongeluk verwond omdat ze wilde ontsnappen, maar haar volledig tot pulp geslagen.
De haat droop er nog net niet letterlijk vanaf, en het feit dat Thilly haar eigen naam nog weet na die klappen tegen haar hoofd, mag een medisch mirakel genoemd worden.
Hoe Maité na dat alles ook nog maar ergens het idee heeft dat ze verkocht kan krijgen dat ze toch wel gek is met Thilly, is mij een compleet raadsel...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
lijkt mij ook van de grond geschraapt als uitleg en verklaring. Iemand met zoveel haat halfdood slaan en dan zeggen dat je eigenlijk wel van die persoon houdt...dat is wat zoveel gezegd wordt na huiselijk geweld. Maar noch Judith noch Tilly zijn denk ik toch pienter genoeg om daar dwars door te kijken. Wat een flauwe argumenten en doortrapte leugens zal ze nog naar voor brengen!Christel schreef: do 16 nov 2023, 13:03 Hoe Maité na dat alles ook nog maar ergens het idee heeft dat ze verkocht kan krijgen dat ze toch wel gek is met Thilly
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dít bewijst mijns inziens dat ze psychisch gestoord is, want ze gelooft ongetwijfeld zélf dat ze om Thilly geeft.
Wat ik me afvraag is of we die moeder van Maité nog ooit gaan terugzien, of diende zij enkel als excuus voor Dieter om te doen alsof hij pas een week geleden ontdekt had dat Maité de dochter van Chris is
Wat ik me afvraag is of we die moeder van Maité nog ooit gaan terugzien, of diende zij enkel als excuus voor Dieter om te doen alsof hij pas een week geleden ontdekt had dat Maité de dochter van Chris is

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar ben ik toch niet zo van overtuigd, eerlijk gezegd...
Volgens mij wist ze prima wat ze deed en zei toen ze zo uitviel tegenover Thilly, en ook toen ze die smoesjes lag te verkopen aan Judith. Ze beseft volgens mij gewoon dat ze te voorbarig haar masker heeft laten vallen en probeert te redden wat er te redden valt, nu ze door haar verwondingen geen kant uit kan.
Ik heb echt niet het idee dat Maité haar eigen leugens gelooft, maar wel dat ze zo arrogant is dat ze meent dat de mensen er opnieuw in zullen trappen.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Persoonlijk zie ik weinig verschil tussen haar en Julia, die ook tot op het einde haar omgeving deed geloven dat ze "normaal" was (die cakejes voor Luc bv), en niemand die het door had. Tot ze uiteindelijk tegen de lamp liep...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Julia had toch een heel andere voorgang dan Maité?Tiboko schreef: vr 17 nov 2023, 13:27 Persoonlijk zie ik weinig verschil tussen haar en Julia, die ook tot op het einde haar omgeving deed geloven dat ze "normaal" was (die cakejes voor Luc bv), en niemand die het door had.

Die heeft jarenlang meegedraaid (en iedereen kende haar ook) als een vriendelijk en normaal functionerend lid van de Thuis-gemeenschap en was een liefhebbende vrouw voor Cois en een goede moeder voor Katrien en Paulien. Ze is door omstandigheden de pedalen verloren en geloofde op het laatst zelf in de "leefwereld" die ze in haar eigen hoofd gecreëerd had, gewoon omdat ze geestelijk niet meer in orde was.
Dat is in mijn ogen een heel ander verhaal dan psychopate Maité, waarvan wij de voorgang verder niet weten, maar waarvan we nog niet echt een oprechte positieve karaktertrek hebben gezien zolang ze in Thuis meedraait. Alles is (volgens mij heel bewust en expres) op een uitrekening...
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat gelooft toch niemand?
Er is niet gezegd hoe lang ze zwanger was, het kan dus even goed van haar vorige korpschef zijn waar ze misschien nog contact mee had.
Of van een voor ons totaal onbekende.
Maar ze wil alleen maar ruzie stoken volgens mij. Dat is het enige wat ze op dit moment kan doen.
Er is niet gezegd hoe lang ze zwanger was, het kan dus even goed van haar vorige korpschef zijn waar ze misschien nog contact mee had.
Of van een voor ons totaal onbekende.
Maar ze wil alleen maar ruzie stoken volgens mij. Dat is het enige wat ze op dit moment kan doen.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Even terzijde. Gezien zijn nauwe persoonlijke betrokkenheid bij heel die zaak vind ik het redelijk straf dat Dieter daar zomaar op zijn eentje bij Maité op de kamer mag om wat vraagjes te komen stellen. Wat een zootje incompetente sukkels zit daar op het Thuis-politiekantoor 

1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
"Het kind was van Tim"
Ja Maitéke, nog zo één en 't is Pasen
Ja Maitéke, nog zo één en 't is Pasen

3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
uit welke hoed blijft ze al die verzinsels halen! Dat zal toch niet als geloofwaardig aanzien worden! Nu kan Dieter boos worden op Tim. En zo blijven we bezig!

1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik geloof er ook niks van. Ik heb toch nooit gezien dat er iets tussen hun bloeide of dat ze met 2 iets deden.
Voor t zelfde geld was het kind van Chris, zo gestoord is ze wel !
Voor t zelfde geld was het kind van Chris, zo gestoord is ze wel !
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dieter zei toch ook zoiets toen Maité hem vroeg wat hij op haar kamer deed? Dat zij niet de enige is die de regels aan haar laars kan lappen?Tiboko schreef: di 21 nov 2023, 00:09 Even terzijde. Gezien zijn nauwe persoonlijke betrokkenheid bij heel die zaak vind ik het redelijk straf dat Dieter daar zomaar op zijn eentje bij Maité op de kamer mag om wat vraagjes te komen stellen. Wat een zootje incompetente sukkels zit daar op het Thuis-politiekantoor![]()
Dat meende ik toch meegekregen te hebben iig. Volgens mij zat Dieter daar niet persé "in functie"

Hoe dan ook vraag ik me ook af waar Maité nog allemaal mee op de proppen gaat komen om nog wat meer ruzie te stoken. Eigenlijk onbegrijpelijk dat er nog aandacht aan die vrouw geschonken wordt, aangezien er tot nu toe niks anders dan leugens uit haar mond gekomen zijn.

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Typisch he voor dat type persoonlijkheidstoornis. Als de mayonaise niet meer pakt dan maar beginnen krijsen.
1 x