Lander Mertens (Andy Van Kerschaver)

Gesloten
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Lander Mertens (Andy Van Kerschaver)

Bericht door kingpietro105 »

Het wordt interessant nu heeft lander plots de chinees vermoord.. Is arne onschuldig?

Of hebben arne en lander het te samen gedaan? Of heeft arne hem er in geluisd
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

kingpietro105 schreef:Het wordt interessant nu heeft lander plots de chinees vermoord.. Is arne onschuldig?

Ik dacht dat al lang dat Lander daar ook wel achter zat. Arne had daar wss niets mee te maken.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Als Arne daar wat dan ook mee te maken had, zou Lander dat wel gezegd hebben.
Hij heeft niets te verliezen.
0 x
kingpietro105
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kingpietro105 »

Ik stel me vragen bij zen motief waarom steelt hij zoveel ?

Stel me ook vragen bij dat politieonderzoek arne zat vast met welke bewijzen alleen maar op basis dat hij geen alibi heeft? Of heb ik iets gemist?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

kingpietro105 schreef:Ik stel me vragen bij zen motief waarom steelt hij zoveel ?

Stel me ook vragen bij dat politieonderzoek arne zat vast met welke bewijzen alleen maar op basis dat hij geen alibi heeft? Of heb ik iets gemist?
Er waren sporen van Arne gevonden op het lichaam van Hua.
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

kingpietro105 schreef:Het wordt interessant nu heeft lander plots de chinees vermoord.. Is arne onschuldig?

Lander beweert dat het een ongeluk was, die Chinees was ongelukkig gevallen (met zijn hoofd tegen een kast gestoten) nadat Lander die Chinees geduwd heeft bij een schermutseling.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Waarna Lander zo van slag was dat hij er niet beter op vond om alle bewijsmateriaal (bebloede schoenen enz.) op te slaan in de koffer van een auto die vele weken lang ergens op een publieke plaats (achter een schuurtje) geparkeerd stond. Ahja, want met dat beetje geld dat hij gestolen had, kon hij zich zeker geen andere oplossing (het bewijsmateriaal in het kanaal dumpen, het bewijsmateriaal verbranden, een opslagruimte huren...) permitteren :denk:
0 x
Donderkop
x 435

Bericht door Donderkop »

Tiboko schreef:Waarna Lander zo van slag was dat hij er niet beter op vond om alle bewijsmateriaal (bebloede schoenen enz.) op te slaan in de koffer van een auto die vele weken lang ergens op een publieke plaats (achter een schuurtje) geparkeerd stond. Ahja, want met dat beetje geld dat hij gestolen had, kon hij zich zeker geen andere oplossing (het bewijsmateriaal in het kanaal dumpen, het bewijsmateriaal verbranden, een opslagruimte huren...) permitteren :denk:
We kennen Lander nog maar 5 minuten. Laat ons uit de gebeurtenissen opmaken dat hij behoorlijk dom is. Bewijsmateriaal verbranden of verzuipen is inderdaad basiskennis die elke misdadiger kent :lol: Om over die handschoenen nog maar te zwijgen.

Ik denk ook dat hij liegt over zijn identiteit. We hebben vernomen dat hij 25 jaar is... maar die is duidelijk ouder. Is zijn naam wel Lander? :twisted:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Lander heeft nu al zijn goeie punten: carjacking op Frank, inbraak bij Frank en alsof het nog niet genoeg is heeft hij Frank een klop, dan vervolgens onopzettelijke doodslag op die Chinees en tenslotte als kers op de taart is hij onrechtstreeks betrokken bij de dood van Sandrine.
Proficiat voor Lander, hij is bezig met de ene criminele feit na de ander aan het opstapelen, hij kan er trots op zijn. :mad: :mad: :mad:
Laatst gewijzigd door apestaart op do 17 jan 2019, 16:50, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik zat mij gisteravond nog af te vragen of Lander ook de carjacking en de inbraak bij Frank heeft bekend.
Volgens mij is daar niks over gezegd, of heb ik (weer) iets gemist? :eh:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

satine schreef: Volgens mij is daar niks over gezegd, of heb ik (weer) iets gemist? :eh:
Klopt hoor, niks over gezegd :smile:

Maar maakt niet zoveel uit hé. Nu de moordenaar bekend is, wordt de verdere ontwikkeling van deze verhaallijn aan de fantasie van de kijker overgelaten.

Zo keek ik gisteren tevergeefs uit naar een weerzien met Emiel, die normaal toch in één van beide klasjes zat die bij Bobs presentatie aanwezig waren? Maar ook hij is een afgesloten hoofdstuk.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: Zo keek ik gisteren tevergeefs uit naar een weerzien met Emiel, die normaal toch in één van beide klasjes zat die bij Bobs presentatie aanwezig waren? Maar ook hij is een afgesloten hoofdstuk.
Ik had begrepen dat die nu in een opvanggezin is en naar een andere school gaat, vermits Olivia op de eerste schooldag na de kerstvakantie zei dat alle kinderen wel zouden vragen waar Emil was.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

satine schreef:Ik zat mij gisteravond nog af te vragen of Lander ook de carjacking en de inbraak bij Frank heeft bekend.
Volgens mij is daar niks over gezegd, of heb ik (weer) iets gemist? :eh:
Bij zijn laatste ondervraging bleef hij staalhard volhouden dat hij daar niets mee te maken had.
0 x
Gesloten