Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
Ik erger mij daar ook wel aan.
Haar timing is ook zo slecht, zowel bij Peter als bij Simonne en Tim begon ze vanaf de allereerste kans die ze meent te zien, om vergiffenis te vragen.
Ze zou het beter allemaal eerst wat tijd en ruimte geven.
Haar timing is ook zo slecht, zowel bij Peter als bij Simonne en Tim begon ze vanaf de allereerste kans die ze meent te zien, om vergiffenis te vragen.
Ze zou het beter allemaal eerst wat tijd en ruimte geven.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar ben ik het echt helemaal mee eens. Ook het zinnetje "je MOET mij vergeven" begint mij steeds meer te irriteren. Nee, Femke, de mensen moeten helemaal niks als jij ze op hun hart getrapt hebt.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Inderdaad. Tim is nou echt niet in de stemming om haar te vergeven en het is maar de vraag of het ooit zo ver komt.
Idem bij Simonne destijds.
Ze blijft hem bellen, zoals ze toen achter Simonne aan bleef lopen.
0 x
-
exsencon
- x 435
Zoveel tijd heeft ze niet meer, nog twee weken en het is geklonken. En als ze dan nog eens zwanger is... En als "boezemvriendin" Peggy het alsnog verneemt...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Misschien kan ze het na de zomerstop nog eens proberen. Misschien is Tim dan tot bedaren gekomen en zijn wij voorlopig van het gezeur af.
0 x
-
exsencon
- x 435
Heu...ik dacht wel dat je eerst gekwetst moet zijn om te kunnen vergeven. Anders is er "no point".Christel schreef:Nee, Femke, de mensen moeten helemaal niks als jij ze op hun hart getrapt hebt.![]()
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ze kan Tim misschien aanbieden om ook gratis bij hem te gaan poetsenjessie V. schreef:Inderdaad. Tim is nou echt niet in de stemming om haar te vergeven en het is maar de vraag of het ooit zo ver komt.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
-
exsencon
- x 435
Wel ja, zodus hij kan eventueel vergeven indien gevraagd, als Femke niet op zijn hart getrapt had was er niks te vergeven hé.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Nu vind ik het wel redelijk bizar dat ze ondanks wat er gebeurd is daar gewoon in zijn appartement blijft wonen/rondhangen, terwijl Tim haar duidelijk heeft laten verstaan dat hij haar niet meer moet.
Snugger is ze toch niet he, die Femke
Snugger is ze toch niet he, die Femke
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2570
Waar zou ze naartoe moeten? Naar haar moeder met al haar gezeur en problemen?
Tim heeft ook niet gezegd dat ze meteen moet vertrekken, ik zie niet in wat dit met 'niet snugger' te maken heeft.
Ik vind overigens dat personages hier wel heel snel 'dom' tot 'oerdom' genoemd worden.
(en dit bedoel ik algemeen)
Maar dit gaat wel erg offtopic, zowel Tim als Femke hebben hun eigen topic...
Tim heeft ook niet gezegd dat ze meteen moet vertrekken, ik zie niet in wat dit met 'niet snugger' te maken heeft.
Ik vind overigens dat personages hier wel heel snel 'dom' tot 'oerdom' genoemd worden.
(en dit bedoel ik algemeen)
Maar dit gaat wel erg offtopic, zowel Tim als Femke hebben hun eigen topic...
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het gaat mij in dat zinnetje van Femke niet om het "vergeven", want dat is inderdaad een keuze die men kan maken, Tim kan Femke vergeven. Maar alleen als hij dat wil, niet omdat hij dat moet, zoals Femke elke keer zegt... Ik vind dat ze niks te eisen heeft.exsencon schreef:Wel ja, zodus hij kan eventueel vergeven indien gevraagd, als Femke niet op zijn hart getrapt had was er niks te vergeven hé.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
exsencon
- x 435
Ok, ik begrijp het. Maar zonder in een semantische discussie te willen gaan denk ik dat de "moet" van Femke in "je moet het me vergeven" geen verplichting inhoudt maar eerder "vergeef het mij aub". Tim is idd tot niets verplicht en dat weet Femke ook. Ze had mss beter gezegd "vergeef me aub" maar ik denk echt niet dat Femke Tim wou verplichten tot iets. Ze weet ook dat ze dat niet kan. Zij is in de fout gegaan. Enfin zo denk ik erover.Christel schreef:Het gaat mij in dat zinnetje van Femke niet om het "vergeven", want dat is inderdaad een keuze die men kan maken, Tim kan Femke vergeven. Maar alleen als hij dat wil, niet omdat hij dat moet, zoals Femke elke keer zegt... Ik vind dat ze niks te eisen heeft.
0 x
-
Davidje
- Nog geen rang
Pfoe, wat erger ik mij aan die Jana zeg. Ik vond het de laatste tijd nog meevallen (voor zover dat kan met dat personage) maar toen ik haar kop zag in de Zus&Zo toen Bram iets tegen haar zei in de trant van dat ze er sterker uit gekomen waren ... Je voelt het zo al aankomen dat ze terug naar Lowie gaat hollen. Als dat alles is wat ze met dat personage kunnen. En goed, ik snap dat ze een puber speelt en die zijn wispelturig, zeker in soaps, maar dit werkt mij toch op de heupen.
0 x
-
OFWGKTA
- x 435
Ze viel vooral goed mee toen ze in coma lag.Davidje schreef:Ik vond het de laatste tijd nog meevallen (voor zover dat kan met dat personage)
0 x