Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
Waldeck raakt een beetje overspannen. Die jongen probeert al sinds het gedoe met Mayra en met Peggy (het hele verhaal) en met Rosa en haar geklier met Marianne en met Marianne die kliert tegen Rosa, de boel bijeen te houden. Hoe dan ook.
Daarom kreeg hij gisteren een pluim van mij. Enigszins ironisch, dat wel. Maar ik heb geen hekel aan hem. Hij gaat langzaam ten onder aan het geklier van de vrouwen in zijn naaste omgeving.
Daarom kreeg hij gisteren een pluim van mij. Enigszins ironisch, dat wel. Maar ik heb geen hekel aan hem. Hij gaat langzaam ten onder aan het geklier van de vrouwen in zijn naaste omgeving.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Zeg nu zelf: hoe zou je zelf zijn,verdomme! 
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik zou al lang geëmigreerd zijn.
Daarom bewonder ik hem ook wel. Hij probeert de schoteltjes draaiende te houden.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik heb ook helemaal geen hekel aan Waldek - alleen schijnt hij soms te vergeten dat hij ook de hand heeft gehad in wat er allemaal gebeurt nu.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Waldek heeft zelfs geadviseerd dat Peggy haar mond hield. Moet hij nu niet moeilijk gaan doen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,natuurlijk maar zoals ze cliché-gewijs zeggen: het spijt komt na de zonde.satine schreef:Ik heb ook helemaal geen hekel aan Waldek - alleen schijnt hij soms te vergeten dat hij ook de hand heeft gehad in wat er allemaal gebeurt nu.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Hij heeft Peggy voor erger willen behoeden ook voor Rosa, dat is van zijn kant misschien wel te begrijpen. Dat ze zich nu tegen hem keert heeft hij niet verdiend. Hij is wel tamelijk dom te werk gegaan. Hij kan het nu niet meer overzien, zeker Peggy haar gedoe momenteel. Zij is hem toch ook wel iets verschuldigd. Mede door hem zit ze nu niet voor eeuwig in de bak.
En dan Rosa en Marianne en hun geklier, dat hij maar steeds in goede banen wil leiden. Ik was er al lang vandoor gegaan.
En dan Rosa en Marianne en hun geklier, dat hij maar steeds in goede banen wil leiden. Ik was er al lang vandoor gegaan.
0 x
-
reda
- Nog geen rang
Hij heeft nog altijd wel een moordpoging op een baby proberen te verdoezelen.
Ik kan begrijpen dat hij Rosa wou beschermen, maar dat neemt niet weg dat hij wist wat Peggy heeft willen doen en dat hij dit verzwegen heeft voor de politie, echt netjes vind ik dat niet, het gaat tenslotte over een baby. Hij heeft er voor gezorgd dat Peggy nog maar eens wegkwam met haar onverantwoordelijk en zelfs misdadig gedrag. Hij heeft mee Peggy overtuigd dat ze eigenlijk niks echt erg heeft gedaan want Lucas was uiteindelijk ok. Dat Peggy nu vindt dat het allemaal niet zo erg is wat ze deed en zich wentelt in zelfmedelijden, is niet de schuld van Waldek, maar hij heeft er wel toe bijgedragen en ook niks gedaan om dat tegen te spreken, toch zeker niet in eerste instantie. Maar wanneer hij het dan op zijn heupen krijgt van Peggy haar gedrag, vliegt hij er tegen uit. Dat kan ik ook begrijpen, alleen zou het helpen als hij consequent zou zijn. Hij is kwaad omdat ze hun hulp (liegen) niet waardeert, dat is blijkbaar erger dan een baby proberen te doden, want daar was hij helemaal niet zo kwaad over.
Hij weet dat Rosa ook allesbehalve altijd even vriendelijk is naar Marianne toe, maar hij spreekt Rosa daar nooit op aan. Als Rosa iets vertelt van wat de boze Marianne nu weer gedaan heeft, wijst hij haar er nooit eens op dat ze zelf al even erge dingen naar Marianne toe heeft gedaan en/of gezegd. Hun ruzie is uiteraard ook zijn schuld niet, maar hij gaat nooit tegen Rosa in. Ook nu niet, dan gaat hij Marianne in haar eigen huis bedreigen, maar nooit of te nooit Rosa eens wijzen op haar kinderachtig en rot gedrag. Rosa staat daar niet voor open, dat weet ik wel. Dat neemt niet weg dat Rosa daar gerust eens op gewezen zou mogen worden en dat zou hij beter doen dan naar Marianne te gaan.
Waldek reageert altijd maar pas wanneer hij het beu is en zijn potje overkookt, dat is zinloos en niet echt een meerwaarde, voor niemand.
Ik kan begrijpen dat hij Rosa wou beschermen, maar dat neemt niet weg dat hij wist wat Peggy heeft willen doen en dat hij dit verzwegen heeft voor de politie, echt netjes vind ik dat niet, het gaat tenslotte over een baby. Hij heeft er voor gezorgd dat Peggy nog maar eens wegkwam met haar onverantwoordelijk en zelfs misdadig gedrag. Hij heeft mee Peggy overtuigd dat ze eigenlijk niks echt erg heeft gedaan want Lucas was uiteindelijk ok. Dat Peggy nu vindt dat het allemaal niet zo erg is wat ze deed en zich wentelt in zelfmedelijden, is niet de schuld van Waldek, maar hij heeft er wel toe bijgedragen en ook niks gedaan om dat tegen te spreken, toch zeker niet in eerste instantie. Maar wanneer hij het dan op zijn heupen krijgt van Peggy haar gedrag, vliegt hij er tegen uit. Dat kan ik ook begrijpen, alleen zou het helpen als hij consequent zou zijn. Hij is kwaad omdat ze hun hulp (liegen) niet waardeert, dat is blijkbaar erger dan een baby proberen te doden, want daar was hij helemaal niet zo kwaad over.
Hij weet dat Rosa ook allesbehalve altijd even vriendelijk is naar Marianne toe, maar hij spreekt Rosa daar nooit op aan. Als Rosa iets vertelt van wat de boze Marianne nu weer gedaan heeft, wijst hij haar er nooit eens op dat ze zelf al even erge dingen naar Marianne toe heeft gedaan en/of gezegd. Hun ruzie is uiteraard ook zijn schuld niet, maar hij gaat nooit tegen Rosa in. Ook nu niet, dan gaat hij Marianne in haar eigen huis bedreigen, maar nooit of te nooit Rosa eens wijzen op haar kinderachtig en rot gedrag. Rosa staat daar niet voor open, dat weet ik wel. Dat neemt niet weg dat Rosa daar gerust eens op gewezen zou mogen worden en dat zou hij beter doen dan naar Marianne te gaan.
Waldek reageert altijd maar pas wanneer hij het beu is en zijn potje overkookt, dat is zinloos en niet echt een meerwaarde, voor niemand.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar ben ik het helemaal mee eens...
Waldek heb ik eigenlijk altijd sympathiek gevonden. Hij hield meestal de kerk in het midden als Rosa weer eens overkookte (ook als het Marianne betrof) en was eigenlijk vriendelijk en netjes tegen iedereen.
Dat is echter allemaal veranderd toen hij vorig seizoen besloot om Mayra te steunen in haar waanzin. Er was geen enkele reden om dat te doen eigenlijk, en ik zeg niet dat hij Ann in had moeten lichten over Mayra's escapades, maar hij had zich er op z'n minst buiten kunnen houden.
Hij kwam altijd zo rechtschapen over, tot dat moment, en het betert er maar niet op.
Daarmee is hij toch wel een behoorlijk deel van mijn sympathie kwijt geraakt, moet ik eerlijk zeggen...
Waldek heb ik eigenlijk altijd sympathiek gevonden. Hij hield meestal de kerk in het midden als Rosa weer eens overkookte (ook als het Marianne betrof) en was eigenlijk vriendelijk en netjes tegen iedereen.
Dat is echter allemaal veranderd toen hij vorig seizoen besloot om Mayra te steunen in haar waanzin. Er was geen enkele reden om dat te doen eigenlijk, en ik zeg niet dat hij Ann in had moeten lichten over Mayra's escapades, maar hij had zich er op z'n minst buiten kunnen houden.
Hij kwam altijd zo rechtschapen over, tot dat moment, en het betert er maar niet op.
Daarmee is hij toch wel een behoorlijk deel van mijn sympathie kwijt geraakt, moet ik eerlijk zeggen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Waldek is meer en meer onbegrijpelijk geworden. Eerst Mayra,dan Peggy wie denkt hij nu nog te moeten beschermen, komaan man toon nu eens een keer je poolse *****! 
0 x
Potentia Principatum
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
tiens, normaal gezien (toch hier in ieper) zijn groene containers bestemd voor GFT ipv papier en blauwe containers voor PMD. In de Zus & zo hebben ze blijkbaar andere reglementen.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Dat Waldek kwaad is op Peggy is zijn volste recht maar Rosa laten kiezen tussen hem en haar dochter dat is er wel over. Dat ze haar snuiteke steeds betutteld alsof ze nog steeds een kind is dat is er ver over en inderdaad ze mag eens leren op eigen benen staan maar dat Waldek volledige omgang verbiedt tussen hen want zo lijkt het er wel op dat is volkomen onmenselijk van hem. Niet goed bezig, Waldek! 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik begrijp hem ergens wel.
Het 'logeerpartijtje' is ook afgelopen he - ik kan me voorstellen dat Waldek niet staat te springen om Peggy te zien terug komen.
Want ik vind niet dat een 36-jarige nog altijd onder moeder's vleugels moet wonen, die had al lang op haar eigen benen moeten staan.
Maar dat wil niet zeggen dat Rosa en Peggy elkaar niet meer mogen zien
Het 'logeerpartijtje' is ook afgelopen he - ik kan me voorstellen dat Waldek niet staat te springen om Peggy te zien terug komen.
Want ik vind niet dat een 36-jarige nog altijd onder moeder's vleugels moet wonen, die had al lang op haar eigen benen moeten staan.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Dat bedoelde ik ook wel maar hij mag Peggy toch niet verbieden om haar eigen moeder haar beste wensen voor het jaar te komen brengen en dit is toch niet echt zijn schoonste kant van hem.satine schreef:Ik begrijp hem ergens wel.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Tuurlijk kan en mag hij dat niet.
Ze zullen daar een middenweg moeten in vinden, maar dat zal nooit gebeuren als ze mekaar blijven weg duwen.
Aan de andere kant: kwam Peggy wel om wensen te brengen? Of kwam ze langs om te polsen of ze gewoon terug in de Z&Z kon komen wonen?
Want zij zal ook wel weten dat Nancy en Eddy bijna terug naar huis komen.
Hoe dan ook, Waldek had haar de kans moeten geven om iets te zeggen.
Als hij er niet tegen kan dat zij in de publieke gedeelten van de B&B komt, zou hij elders moeten gaan zitten.
Ze kwam niet de privé binnen gestormd, dus ZIJ hield zich aan de afspraak.
(niet gedacht dat ik ooit Peggy nog zou gaan verdedigen...)
Ze zullen daar een middenweg moeten in vinden, maar dat zal nooit gebeuren als ze mekaar blijven weg duwen.
Aan de andere kant: kwam Peggy wel om wensen te brengen? Of kwam ze langs om te polsen of ze gewoon terug in de Z&Z kon komen wonen?
Want zij zal ook wel weten dat Nancy en Eddy bijna terug naar huis komen.
Hoe dan ook, Waldek had haar de kans moeten geven om iets te zeggen.
Als hij er niet tegen kan dat zij in de publieke gedeelten van de B&B komt, zou hij elders moeten gaan zitten.
Ze kwam niet de privé binnen gestormd, dus ZIJ hield zich aan de afspraak.
(niet gedacht dat ik ooit Peggy nog zou gaan verdedigen...)
0 x