die afbeeling staat op zijn facebookpagina, van de acteur Wouter Vermeiren, die het personage speelt van Danny, waarschijnlijk gemaakt nav het feit dat hij een pedofiel moest spelenLazylady schreef:Wouter?k de vis schreef:'t is altijd wel een saai & kleurloos personage geweest... de laatste dagen doet hij gewoon irrritant omdat hij z'n eigen vel moet redden... maar inderdaad, niemand zal hem missen...
- afbeelding -
Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
- k de vis
- Poster rang 2
Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
0 x
-
- Poster rang 1
Ik hoop dat er een degelijke uitleg komt en dat we eventueel zijnr echtzaak toch nog zien.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
- annekeHU
- Poster rang 4
"Dromen zijn bedrog"... zong Marco Borsato ooit
Maar als dat voor één keertje eens niet het geval is, dan is het morgenavond exit Danny!
Guitar Star , Emma en Tim kwamen mij immers een bezoekje brengen in mijn dromen, ergens in het begin van de week
En net op het moment dat Tim op het punt stond om Emma te bevrijden uit de klauwen van Danny, maakte deze laatste gebruik van zijn dienstpistool om zijn lot in eigen handen te nemen, en dus zelfmoord te plegen.
Emma ziet dit gebeuren, maar blijft gelukkig ongedeerd. Het verwerken van het trauma (iemand zelfmoord zien plegen) is de daaruit volgende verhaallijn voor Emma.
Hoewel ik Danny graag zie vertrekken uit de reeks, moet dat niet door middel van zelfmoord zijn, en Emma wil ik zeker dat trauma besparen!
Maar als dat voor één keertje eens niet het geval is, dan is het morgenavond exit Danny!
Guitar Star , Emma en Tim kwamen mij immers een bezoekje brengen in mijn dromen, ergens in het begin van de week
En net op het moment dat Tim op het punt stond om Emma te bevrijden uit de klauwen van Danny, maakte deze laatste gebruik van zijn dienstpistool om zijn lot in eigen handen te nemen, en dus zelfmoord te plegen.
Emma ziet dit gebeuren, maar blijft gelukkig ongedeerd. Het verwerken van het trauma (iemand zelfmoord zien plegen) is de daaruit volgende verhaallijn voor Emma.
Hoewel ik Danny graag zie vertrekken uit de reeks, moet dat niet door middel van zelfmoord zijn, en Emma wil ik zeker dat trauma besparen!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Straffe speculaties! Bijna een helderziende! 

0 x
Potentia Principatum
-
- Nog geen rang

Dit is een foto van de beveiligingsbeelden van de bibliotheek.
Gui Tarstar zat daar met een kap op.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
deftige uitleg? wat bedoel je?maartenB schreef:Ik hoop dat er een degelijke uitleg komt en dat we eventueel zijnr echtzaak toch nog zien.
nee, rechtzaak zullen we niet te zien krijgen..... Danny zal ofwel sterven (al of niet door zelfmoord), of anders verdwijnen zoals Guy de Herdt
0 x
-
- Poster rang 5
jij bent een vrolijke.k de vis schreef:Danny zal ofwel sterven

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Of hij loopt daar met een boek in zijn hand.[T]-Mo schreef:
Dit is een foto van de beveiligingsbeelden van de bibliotheek.
Gui Tarstar zat daar met een kap op.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Nu als Danny de dader is heb ik er absoluut geen moeite mee dat hij dood gaat(doodgeschoten of zelfmoord,maakt me niet uit) Beter dan 20 jaar of zo krijgen en vrijkomen wegens goed gedrag!!!
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Voor de acteur is het alleszins beter dat z'n personage niet dood gaat. Dan kan hij altijd nog eens terugkeren, maar dan vermoedelijk niet meer als hoofdinspecteur.Caligula schreef:Nu als Danny de dader is heb ik er absoluut geen moeite mee dat hij dood gaat(doodgeschoten of zelfmoord,maakt me niet uit) Beter dan 20 jaar of zo krijgen en vrijkomen wegens goed gedrag!!!

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Nog geen rang
Lowie kent bijna iedereen in Thuisdorp dus zou hij zich wel herinneren mocht het iemand zijn die hij kende denk ik.
Hoe kom je trouwens aan dat screenshot sinds deze middag als dat pas in de aflevering vanavond was?
Hoe kom je trouwens aan dat screenshot sinds deze middag als dat pas in de aflevering vanavond was?

0 x
- k de vis
- Poster rang 2
dacht eigenlijk dat die screenshot een grap was, maar het zat effectief in de uitzending
anyway, alles is zo'n beetje verlopen als verwacht.... Geert wordt vrijgepleit met dank aan z'n uitstap naar de ardennen, voorlopig nog niks gevonden tegen Danny. er zijn wel beelden maar hij staat er niet zichtbaar op, waar ik m'n bedenkingen bijheb.
nog iets : bij vertrek van Emma midden in de nacht stuurt ze via facebook bericht naar Gui Tarstar, zat die dan ook in de bib, of was het een nachtbibliotheek
morgen gaat Tim de collega's inlichten... benieuwd naar de reactie van den danny, hij laat het best niet te veel opvallen dat hij er niet blij mee is

anyway, alles is zo'n beetje verlopen als verwacht.... Geert wordt vrijgepleit met dank aan z'n uitstap naar de ardennen, voorlopig nog niks gevonden tegen Danny. er zijn wel beelden maar hij staat er niet zichtbaar op, waar ik m'n bedenkingen bijheb.
nog iets : bij vertrek van Emma midden in de nacht stuurt ze via facebook bericht naar Gui Tarstar, zat die dan ook in de bib, of was het een nachtbibliotheek

morgen gaat Tim de collega's inlichten... benieuwd naar de reactie van den danny, hij laat het best niet te veel opvallen dat hij er niet blij mee is
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
fkes gecheckt (3590), emma stuurt via facebook met haar smartphone "ik vertrek nu X"... we zien Gui Tarstar echter niks terug sturen, kan zijn dat hij dus niet ingelogd was op facebook, en dat bericht zal hij dan ook niet gezien hebbenk de vis schreef: nog iets : bij vertrek van Emma midden in de nacht stuurt ze via facebook bericht naar Gui Tarstar, zat die dan ook in de bib, of was het een nachtbibliotheek![]()
0 x
-
- x 435
Ah zo. Leuk gemaakt wel.k de vis schreef:die afbeeling staat op zijn facebookpagina, van de acteur Wouter Vermeiren, die het personage speelt van Danny, waarschijnlijk gemaakt nav het feit dat hij een pedofiel moest spelen

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ho,ho als het Danny idd is geen kwaad woord naar de acteur he, want dan heeft hij het verdomme goed gespeeld. Dit zou dan een beetje beginnen trekken op mensen die kwaad zijn op advocaten omdat ze mensen verdedigen waarvan zij denken dat ze het gevang inmoeten. Dat gaat niet!
0 x
Potentia Principatum