Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Gesloten
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)

Bericht door k de vis »

Lazylady schreef:
k de vis schreef:'t is altijd wel een saai & kleurloos personage geweest... de laatste dagen doet hij gewoon irrritant omdat hij z'n eigen vel moet redden... maar inderdaad, niemand zal hem missen...
- afbeelding -
Wouter?
die afbeeling staat op zijn facebookpagina, van de acteur Wouter Vermeiren, die het personage speelt van Danny, waarschijnlijk gemaakt nav het feit dat hij een pedofiel moest spelen
0 x
maartenB
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door maartenB »

Ik hoop dat er een degelijke uitleg komt en dat we eventueel zijnr echtzaak toch nog zien.
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

"Dromen zijn bedrog"... zong Marco Borsato ooit

Maar als dat voor één keertje eens niet het geval is, dan is het morgenavond exit Danny!

Guitar Star , Emma en Tim kwamen mij immers een bezoekje brengen in mijn dromen, ergens in het begin van de week

En net op het moment dat Tim op het punt stond om Emma te bevrijden uit de klauwen van Danny, maakte deze laatste gebruik van zijn dienstpistool om zijn lot in eigen handen te nemen, en dus zelfmoord te plegen.
Emma ziet dit gebeuren, maar blijft gelukkig ongedeerd. Het verwerken van het trauma (iemand zelfmoord zien plegen) is de daaruit volgende verhaallijn voor Emma.

Hoewel ik Danny graag zie vertrekken uit de reeks, moet dat niet door middel van zelfmoord zijn, en Emma wil ik zeker dat trauma besparen!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Straffe speculaties! Bijna een helderziende! :lol:
0 x
Potentia Principatum
[T]-Mo
Nog geen rang

Bericht door [T]-Mo »

Afbeelding

Dit is een foto van de beveiligingsbeelden van de bibliotheek.
Gui Tarstar zat daar met een kap op.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

maartenB schreef:Ik hoop dat er een degelijke uitleg komt en dat we eventueel zijnr echtzaak toch nog zien.
deftige uitleg? wat bedoel je?
nee, rechtzaak zullen we niet te zien krijgen..... Danny zal ofwel sterven (al of niet door zelfmoord), of anders verdwijnen zoals Guy de Herdt
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

k de vis schreef:Danny zal ofwel sterven
jij bent een vrolijke. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

[T]-Mo schreef:Afbeelding

Dit is een foto van de beveiligingsbeelden van de bibliotheek.
Gui Tarstar zat daar met een kap op.
Of hij loopt daar met een boek in zijn hand. :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nu als Danny de dader is heb ik er absoluut geen moeite mee dat hij dood gaat(doodgeschoten of zelfmoord,maakt me niet uit) Beter dan 20 jaar of zo krijgen en vrijkomen wegens goed gedrag!!!
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:Nu als Danny de dader is heb ik er absoluut geen moeite mee dat hij dood gaat(doodgeschoten of zelfmoord,maakt me niet uit) Beter dan 20 jaar of zo krijgen en vrijkomen wegens goed gedrag!!!
Voor de acteur is het alleszins beter dat z'n personage niet dood gaat. Dan kan hij altijd nog eens terugkeren, maar dan vermoedelijk niet meer als hoofdinspecteur. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
foxy0001
Nog geen rang

Bericht door foxy0001 »

Lowie kent bijna iedereen in Thuisdorp dus zou hij zich wel herinneren mocht het iemand zijn die hij kende denk ik.
Hoe kom je trouwens aan dat screenshot sinds deze middag als dat pas in de aflevering vanavond was? :twisted:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

dacht eigenlijk dat die screenshot een grap was, maar het zat effectief in de uitzending :lol:
anyway, alles is zo'n beetje verlopen als verwacht.... Geert wordt vrijgepleit met dank aan z'n uitstap naar de ardennen, voorlopig nog niks gevonden tegen Danny. er zijn wel beelden maar hij staat er niet zichtbaar op, waar ik m'n bedenkingen bijheb.
nog iets : bij vertrek van Emma midden in de nacht stuurt ze via facebook bericht naar Gui Tarstar, zat die dan ook in de bib, of was het een nachtbibliotheek :shh:

morgen gaat Tim de collega's inlichten... benieuwd naar de reactie van den danny, hij laat het best niet te veel opvallen dat hij er niet blij mee is
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

k de vis schreef: nog iets : bij vertrek van Emma midden in de nacht stuurt ze via facebook bericht naar Gui Tarstar, zat die dan ook in de bib, of was het een nachtbibliotheek :shh:
fkes gecheckt (3590), emma stuurt via facebook met haar smartphone "ik vertrek nu X"... we zien Gui Tarstar echter niks terug sturen, kan zijn dat hij dus niet ingelogd was op facebook, en dat bericht zal hij dan ook niet gezien hebben
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

k de vis schreef:die afbeeling staat op zijn facebookpagina, van de acteur Wouter Vermeiren, die het personage speelt van Danny, waarschijnlijk gemaakt nav het feit dat hij een pedofiel moest spelen
Ah zo. Leuk gemaakt wel. :P Het is te hopen dat hij (de acteur) niet te veel rotte eieren naar zijn kop gesmeten krijgt als blijkt dat hij het wel degelijk is, want je hebt altijd mensen die fictie niet van realiteit kunnen onderscheiden. :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ho,ho als het Danny idd is geen kwaad woord naar de acteur he, want dan heeft hij het verdomme goed gespeeld. Dit zou dan een beetje beginnen trekken op mensen die kwaad zijn op advocaten omdat ze mensen verdedigen waarvan zij denken dat ze het gevang inmoeten. Dat gaat niet!
0 x
Potentia Principatum
Gesloten