Tip aan de makers: ofwel leer je zo filmen dat je de inhoud van de kop niet kan zien, ofwel vul je de kop met koude koffie of (prikloze) cola om toch maar een beetje geloofwaardig over te komen.
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Een beetje 'off topic' maar ik vind het altijd leuk (wel, eigenlijk niet) dat ze steeds koffie drinken uit lege koppen. Een koffiemok is meestal toch tot boven de helft gevuld, maar blijkbaar krijg je in Thuis-dorp een GAS-boete wanneer je kop te vol is.
Tip aan de makers: ofwel leer je zo filmen dat je de inhoud van de kop niet kan zien, ofwel vul je de kop met koude koffie of (prikloze) cola om toch maar een beetje geloofwaardig over te komen.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
-
Poolski
- Nog geen rang
Ja, hier vinden we het dan weer niet erg dat er spionnen zijn.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Het ventje voelt zich verwaarloosd.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 693
- x 532
Ik vind Pauline dan ook wel enigszins hinderlijk aanwezig, al is het haar eigen thuis.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Moet Paulien dan verhuizen ?
Lowie is er maar te gast en heeft geen enkele officiele band met Julia. Officieel woont hij nog bij Luc die spoorloos is ! Wat vindt de sociale dienst daarvan ?
Lowie is er maar te gast en heeft geen enkele officiele band met Julia. Officieel woont hij nog bij Luc die spoorloos is ! Wat vindt de sociale dienst daarvan ?
0 x
-
Lazylady
- x 435
Julia "zorgt" wel voor hem, dus hij is meer dan zomaar te gast.johan1969 schreef:Lowie is er maar te gast en heeft geen enkele officiele band met Julia.
Die weten dat niet, omdat Luc Lowie toen ingedekt heeft tijdens die controle.Wat vindt de sociale dienst daarvan ?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Heeft Luc dat kot niet verkocht en nu dus geen officieel adres meer ?
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Maar wel tof om te zien dat Lowie ook gevoelens heeft en niet altijd de stoere, harde verzuurde kerel moet zijn.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Ik vind het licht irriterend dat Lowie plots zo rap praat. Dat is mij vroeger niet zo opgevallen doch het zal wel komen omdat Paulien veel luider en trager praat dan Lowie die wat zat te mompelen.
En Lowie sloeg ook wel de bal mis : de herdenking van 100 jaar "wapenstilstand" is bij mijn weten nog altijd in 2018. En slechts "ouwe knarren" Lowie ? Jij zou nog verschieten wat er voor jong volk er allemaal thans rondloopt in Ieper
Vorige week heb ik er een zien rondlopen die blijkbaar haar rok had vergeten aan te doen. Ze had slechts een zwarte panty aan en daaronder een kanten string
en daarop een kort jasje. En dat die begeleidster van die schoolgroep dat niet in de mot heeft 
En Lowie sloeg ook wel de bal mis : de herdenking van 100 jaar "wapenstilstand" is bij mijn weten nog altijd in 2018. En slechts "ouwe knarren" Lowie ? Jij zou nog verschieten wat er voor jong volk er allemaal thans rondloopt in Ieper
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

En jij hebt geen foto genomen?martha schreef: Vorige week heb ik er een zien rondlopen die blijkbaar haar rok had vergeten aan te doen. Ze had slechts een zwarte panty aan en daaronder een kanten stringen daarop een kort jasje. En dat die begeleidster van die schoolgroep dat niet in de mot heeft
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

De agressieve zot!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Het was er inderdaad zwaar over. Op dit vlak doet hij echt aan overacting vind ik.
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Als Lowie zijn gezicht verandert naar onweer, dan kun je beter uit de buurt blijven. Maar met welk recht ? Hij moet Paulien ook proberen te begrijpen, die was er niet toen alles is gebeurd, en kan dat dus beter nuanceren op een neutralere manier. Hopelijk begrijpt ze nu wel hoe diep het zit, maar die fles kapot gooien en dan razend weglopen, dat was zeker niet zijn mooiste kant. Hopelijk ziet hij dat naderhand ook wel in.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582