Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
Lazylady
- x 435
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Op de bus had Jana had er precies toch weer moeite mee dat Bram plezier maakte met Charlotte, of zat ze nog te piekeren over die kus?
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Jana wil gewoon alles : liefde EN aandacht van Bram en verliefdheid van Louis .
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Na een meerdaagse uitstap en uuuuuuuuuren op zo'n bus, denken zo'n jongeren maar aan twee dingen:
een lekker warm bad en hun eigen bed.
een lekker warm bad en hun eigen bed.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Niet de verliefdheid, maar de constante aandacht van lowie (zolang het daarbij blijft en niet teveel aandacht heeft voor andere meisjesnounake schreef:Jana wil gewoon alles : liefde EN aandacht van Bram en verliefdheid van Louis .
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Lazylady
- x 435
Ik vind het toch erg voor Jana... Zij heeft uiteindelijk niets meer gedaan dan Lowie gekust, al wil ik het daarmee niet goed praten natuurlijk.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Was dat de bus terug van Rome? Dat snap ik dan niet, want toen Lowie de meiden aan elkaar voorstelde zei hij dat Jana Charlie niet kan kennen, want dat ze op een andere school zit. Wat moet ze dan mee op Rome-reis?Lazylady schreef:Op de bus had Jana had er precies toch weer moeite mee dat Bram plezier maakte met Charlotte, of zat ze nog te piekeren over die kus?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
tvx1
- x 435
Dat Bram plezier maakte met Charlotte is nieuw voor mij. Alsook dat zelfs één van die twee op de bus zat.Amiche schreef:Was dat de bus terug van Rome? Dat snap ik dan niet, want toen Lowie de meiden aan elkaar voorstelde zei hij dat Jana Charlie niet kan kennen, want dat ze op een andere school zit. Wat moet ze dan mee op Rome-reis?Lazylady schreef:Op de bus had Jana had er precies toch weer moeite mee dat Bram plezier maakte met Charlotte, of zat ze nog te piekeren over die kus?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik dacht te hebben gehoord dat Olijfje in werkelijkheid ( nu ja binnen de soap) Olivia heet. Haar rol (letje) werd gespeeld door Moora Van der Veken, die we ook al de rol van Merel in Amika zagen vertolken.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dan zal ik haar verward hebben met Charlotte. Hoe dan ook, Jana leek er toch wat mee in te zitten dat Lowie weer eens aandacht gaf aan een ander meisje. Ze zou beter eens eerlijk zijn tegen zichzelf.
Mensen die beweren dat ze niet verliefd is op Lowie... Komaan, het is toch zo klaar als een klontje.
Mensen die beweren dat ze niet verliefd is op Lowie... Komaan, het is toch zo klaar als een klontje.
0 x
-
tvx1
- x 435
Het was me niet opgevallen, maar in de eindgeneriek stond inderdaad Olivia vermeld.annekeHU schreef:Ik dacht te hebben gehoord dat Olijfje in werkelijkheid ( nu ja binnen de soap) Olivia heet. Haar rol (letje) werd gespeeld door Moora Van der Veken, die we ook al de rol van Merel in Amika zagen vertolken.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

tvx1 schreef:Het was me niet opgevallen, maar in de eindgeneriek stond inderdaad Olivia vermeld.annekeHU schreef:Ik dacht te hebben gehoord dat Olijfje in werkelijkheid ( nu ja binnen de soap) Olivia heet. Haar rol (letje) werd gespeeld door Moora Van der Veken, die we ook al de rol van Merel in Amika zagen vertolken.
Gezellig!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
-
baaltje
- Nog geen rang
Ik vind het jammer dat deze personnage niet evolueert!! Hoe lang zit dat meisje nu al in deze steriele relatie vast? Kom aan!! laat ze toch jong zijn. Ofwel trekt ze een lang gezicht in de Frens, ofwel vindt ze het te veel dat Lowie met een andere griet praat of lacht. Is da nu ne puber ?! Nee ...Zo een miserie voor ne kus! Niet geloofwaardig. Een beetje leven in de brouwerij 
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Kijk is aan, blijkbaar is Bram heiliger dan de paus volgens Jana.
Hoe naïef kan je zijn.
Hoe naïef kan je zijn.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Inderdaad; ze is wel héél goedgelovig! Maar ja, "liefde maakt blind"...
0 x