Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
Fifieke
- Nog geen rang
Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Tuurlijk dat ze Louis wegstuurde: Bram heeft de reis betaald en die verdient de centjes voor het eigen stekje waar ze toch zo naar tracht want toen ze zwanger was bleek flirten en flikflooien met Louis geen probleem. Ze is gewoon gestopt met drinken omdat ze nuchter genoeg wou blijven om de toestand in de hand te houden. Je moet ze niet onderschatten "nogmaar" zeventien niks van!!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Toen zat Bram dan ook in Ibiza en was hun verkering bovendien voorbij... Dat is toch wel een andere situatie dan die waar ze nu in zit?Fifieke schreef:want toen ze zwanger was bleek flirten en flikflooien met Louis geen probleem.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Fifieke
- Nog geen rang
Nee erger: het was mss voorbij maar ze heeft er niks om gedaan om m terug te krijgen of zelfs maar te laten weten dat ze zwanger van hem was. Eerst wilde ze t laten aborteren dan laten adopteren en toen hij dan voor haar en de kleine terugkwam was t ook niet goed. Behalve toen ze doorhad dat hij voor haar en de kleine ging betalen...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Niemand wist waar Bram ook was hé (behalve Franky dan blijkbaar). Het was sowieso niet netjes van Bram om zonder iets te zeggen te verdwijnen.Fifieke schreef:Nee erger: het was mss voorbij maar ze heeft er niks om gedaan om m terug te krijgen of zelfs maar te laten weten dat ze zwanger van hem was. Eerst wilde ze t laten aborteren dan laten adopteren en toen hij dan voor haar en de kleine terugkwam was t ook niet goed. Behalve toen ze doorhad dat hij voor haar en de kleine ging betalen...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Als Bram dat niet gedaan had, dan was er nog altijd vader en moeder (die dat daarvoor ook al deden).Fifieke schreef: Behalve toen ze doorhad dat hij voor haar en de kleine ging betalen...
Ik vind dit geen argument en al zeker niet de reden waarom ze opnieuw een relatie is begonnen met Bram.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Feit blijft dat ze eerst Lowietje een broek vol goesting laat krijgen en hem dan weg stuurt 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Lowieke heeft zelf het initiatief genomen, afgewezen worden is dan 1 van de mogelijkheden, dat weet toch iedereen?
Dat zijn 'de risico's van het vak'.
Hij heeft in zijn overmoed de gevoelens van Jana voor Bram behoorlijk onderschat (en zich de kop laten zot maken door Polle, die er alles aan zou doen om Brana uiteen te krijgen) - niet slim.
En als hij Jana echt zou graag zien en respecteren, dan zou hij op zijn minst wachten tot zij schoon schip gemaakt heeft.
He had it coming dus.
Ben benieuwd hoe Jana nu de rest van de reis tegen hem gaat doen.
Dat zijn 'de risico's van het vak'.
Hij heeft in zijn overmoed de gevoelens van Jana voor Bram behoorlijk onderschat (en zich de kop laten zot maken door Polle, die er alles aan zou doen om Brana uiteen te krijgen) - niet slim.
En als hij Jana echt zou graag zien en respecteren, dan zou hij op zijn minst wachten tot zij schoon schip gemaakt heeft.
He had it coming dus.
Ben benieuwd hoe Jana nu de rest van de reis tegen hem gaat doen.
0 x
-
Fifieke
- Nog geen rang
Niet netjes? T was duidelijk dat er op dat moment niks meer tussen hen was, belange nie zeker of jana hem zou tegengehouden hebben te vertrekken of zelf hem op de hoogte gebracht zou hebben van haar zwangerschap,lord F. schreef:Niemand wist waar Bram ook was hé (behalve Franky dan blijkbaar). Het was sowieso niet netjes van Bram om zonder iets te zeggen te verdwijnen.Fifieke schreef:Nee erger: het was mss voorbij maar ze heeft er niks om gedaan om m terug te krijgen of zelfs maar te laten weten dat ze zwanger van hem was. Eerst wilde ze t laten aborteren dan laten adopteren en toen hij dan voor haar en de kleine terugkwam was t ook niet goed. Behalve toen ze doorhad dat hij voor haar en de kleine ging betalen...
0 x
-
Fifieke
- Nog geen rang
Tibo heeft haar onderdak gegeven ja en al wat daar bij hoort maar veel heeft hij niet uitgegeven en Ellen evenmin. Zelfs toen Ellen bij de bomansen langs kwam- nu onlangs na die hele heisa rond Brams vergetelheid ivm het etentje- heeft ze gene euro betaald of voorgesteld aan de bomansen. Ze heeft het hotel ontbijt betaald . That is it.satine schreef:Als Bram dat niet gedaan had, dan was er nog altijd vader en moeder (die dat daarvoor ook al deden).Fifieke schreef: Behalve toen ze doorhad dat hij voor haar en de kleine ging betalen...
Ik vind dit geen argument en al zeker niet de reden waarom ze opnieuw een relatie is begonnen met Bram.
Noch Ellen noch tibo zijn er scheutig op dat ze nu al een eigen stekje wil met Bram. Wie draait er financieel voor op? Bram. Wie heeft de romereis betaald? Bram!
En dat weet janaatje ook.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Als het haar daar om te doen is, zou ze beter iemand zoeken met een vetbetaalde nine-to-five job...
Maar dat doet ze niet. Ze blijft bij Bram, hoe moeilijk het soms ook gaat.
Misschien ziet ze hem gewoon graag...
Maar dat doet ze niet. Ze blijft bij Bram, hoe moeilijk het soms ook gaat.
Misschien ziet ze hem gewoon graag...
0 x
-
Fifieke
- Nog geen rang
Iemand in haar leeftijdscategorie met een vetbetaalde job is niet gemakkelijk om te vinden. De enige vrije man met een job is Bram of Adil want Toon wordt al wat te oud. Anders moet er alweer een nieuw personage in opdraven, een soort yuppie. Nee Bram is gewoon de beste oplossing in haar ogen.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Jana heeft niets aan haar moeder moet ook gezegd.
Toen Ellen bij Frank en Simonne afscheid nam verwachtte ik op zijn minst een financiele tussenkomst voor de opvang van haar eigen dochter en Bram. Ik had plaatsvervangende schaamte als ze daar stond met wat drankjes, snoepjes en bloemen. Ze had hen beter kunnen vergoeden, die mensen zorgen voor haar dochter !
" Ik zal er altijd voor je zijn " kan ik echt niet meer horen als er niet achter komt " zolang het gratis is."
Toen Ellen bij Frank en Simonne afscheid nam verwachtte ik op zijn minst een financiele tussenkomst voor de opvang van haar eigen dochter en Bram. Ik had plaatsvervangende schaamte als ze daar stond met wat drankjes, snoepjes en bloemen. Ze had hen beter kunnen vergoeden, die mensen zorgen voor haar dochter !
" Ik zal er altijd voor je zijn " kan ik echt niet meer horen als er niet achter komt " zolang het gratis is."
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Tsja, Valentijn kan nogal wat doen met ne mens. En dan vooral het 'If you can't be with the one you love, love the one you're with' principe
Ik had wel verwacht dat Bram verder zou gaan dan Jana; ligt ook een beetje aan de leeftijd natuurlijk. Op 17 jaar is met iemand anders kussen ook zwaar vreemdgaan. (Als je ouder bent ook natuurlijk, maar op een ander niveau dan).
Ik had wel verwacht dat Bram verder zou gaan dan Jana; ligt ook een beetje aan de leeftijd natuurlijk. Op 17 jaar is met iemand anders kussen ook zwaar vreemdgaan. (Als je ouder bent ook natuurlijk, maar op een ander niveau dan).
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Euhm, Bram is ook degene die denkt dat het definitief 'over' is, omdat Jana geen enkel van zijn telefoontjes beantwoordt.
Jana is degene die gewoon simpelweg haar been stijf houdt.
Tot ze dan op een ongelegen moment toch belt...
0 x
-
ikke
- x 435
... en weer reden zal hebben om verder lastig te doen.satine schreef:Euhm, Bram is ook degene die denkt dat het definitief 'over' is, omdat Jana geen enkel van zijn telefoontjes beantwoordt.
0 x