Luc Bomans (Mark Willems)
-
Lazylady
- x 435
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Ik heb hem ook nooit vertrouwd, de Luc. Dus ik kan verstaan (verstaan he! Niet goedkeuren) dat Frank zich zo opstelt.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
fresia
- Poster rang 1

-
Lazylady
- x 435
- Ganja
- Poster rang 3

Voor Luc is alles wat Lowie doet blijkbaar heel normaal en heel oké, waarmee hij enorm overdrijft in zijn poging tot goed vaderschap. Langst de ene kant een beetje te begrijpen, langst de andere kant onverantwoord opvoeden als het gaat over een jonge gast van zestien jaar, maar ja...wie ben ik om te oordelen...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik ben het wel met je eens, hoor. En hij moet wel oppassen, want Julia is daar niet blij mee.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook ik ben het daar helemaal mee eens... En Julia ziet dat blijkbaar ook heel goed, want die lijkt het daar inderdaad steeds vaker niet mee eens. Uiteindelijk denk ik wel dat het maar goed is dat zij in Luc's leven is, zodat zij een en ander misschien wat af kan remmen. Anders zou Luc het karakter van Lowie wel eens grondig kunnen verpesten, ook al bedoelt hij het misschien nog zo goed.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3

De vraag is alleen of Luc gaat willen en kunnen luisteren naar Julia. Want voor Luc is Lowie zijn ALLES en wil hij bovendien voorkomen dat Lowie ooit te weten komt wat er in die brief stond.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Luc is wel een paar keer danig geschrokken van de uitvliegers van zijn zoon, maar hij praat alles goed. Ik zou bijna zeggen tegen beter weten in, alleen omdat hij bang is iets te doen dat de zoon tegen hem in het harnas jaagt. En daar is niet veel voor nodig.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Is Luc niet meer geïnteresseerd in zijn modern groot luxeappartement waar een gasontploffing is gebeurd?? Niets meer over gehoord.
Soms kunnen ze in Thuis dingen laten gebeuren en er dan echt nooit nog met een woord over reppen. Net alsof de kijkers dom zijn en dat vergeten. Net zo met het oog van Lowie, de praatgroep van Waldek, Marianne en de ravage van haar eigendom Ter Smissen en zo kan ik er nog wel enkele bedenken.
Soms kunnen ze in Thuis dingen laten gebeuren en er dan echt nooit nog met een woord over reppen. Net alsof de kijkers dom zijn en dat vergeten. Net zo met het oog van Lowie, de praatgroep van Waldek, Marianne en de ravage van haar eigendom Ter Smissen en zo kan ik er nog wel enkele bedenken.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
Tja, het is wel Thuis hé. Als ik nu alle fouten in Thuis ga moeten aanhalen gaan ze voor een nieuwe krachtige server moeten zorgen! 
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

-
fresia
- Poster rang 1

De Luc heeft de bom aangestoken. Benieuwd of Simonneke hare baby nu nog ga verdedigen als dit uitkomt

0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Luc snijdt nu toch in zijn eigen vel? Dat mapje met dat aandelencontract is niet zomaar op Simonnes bureau terecht gekomen en Frank is ook niet dom.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Kwast
- Poster rang 5

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"