Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
carmentje
Nog geen rang

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)

Bericht door carmentje »

lord F. schreef:
Kimmeke schreef:Vraag mij af waarom ze dan nog een personage laten zwanger geraken (als ze toch geen baby's op de set willen) Hopelijk komt het er toch nog ooit van
omdat dat paste in het scenario zeker? dat de sjoemelaars van Sanitechniek een slachtoffer gemaakt hebben met hun nep-boiler en dat dat nu net de kleine is van hun collega. Moest die baby het gehaald hebben heeft Bram geen reden meer om (binnenkort?) razend te zijn op Luc, Frank en Eddy. Het is een veel interessantere situatie dan moest die baby het overleeft hebben.

Allez, dat lijkt me een veel aannemelijkere reden dan hetgeen ik hier al zo vaak gelezen heb dat het is omdat ze geen baby-scenes willen in Thuis. :)
ik vraag mij het ook af waarom ze dan nog een personage laten zwanger worden als er toch geen kinderen komen nu paste het misschien wel in het scenario met frank en zo maar moest het dan met jana gebeuren datxze dan iemand anders namen hé
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Omdat die zwangerschap een heleboel conflictsituaties opleverde die nu allemaal aan hun einde gekomen zijn. Bram en Tibo zijn net de beste vriendjes geworden en Lowie heeft zich volledig neergelegd bij de situatie. :) Tijd nu voor andere conflicten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Crackers schreef:Zwak van Thuis dat ze nog maar eens een zwangerschap op een sisser hebben laten uitdraaien.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Dat kind kan jammer genoeg niet begraven worden Bram.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Crackers schreef:Dat kind kan jammer genoeg niet begraven worden Bram.
Waarom niet? :oops:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Kwast schreef:
Crackers schreef:Dat kind kan jammer genoeg niet begraven worden Bram.
Waarom niet? :oops:
Ik heb even op google gekeken en blijkbaar kan het in bepaalde gevallen toch (vanaf 26 weken zwangerschap). Vaak met een kruisje en zonder naam. Vroeger kon dat niet en ik denk dat een kerkelijke begrafenis sowieso niet mogelijk is bij dood geboren kinderen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Oké hier in Nederland ook niet geloof ik, maar het kan hier wel worden gecremeerd. In elk geval is het wel erg tragisch wat er nu gebeurd. Hoewel het zoooooooooooooo voor de hand lag dat zelfs een Hollander het zag aankomen
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Taliver67
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Taliver67 »

Er hadden toch veel nieuwe conflictsituaties kunnen voortvloeien uit zo'n geboorte. Te moeilijk zeker ?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
Kimmeke schreef:Vraag mij af waarom ze dan nog een personage laten zwanger geraken (als ze toch geen baby's op de set willen) Hopelijk komt het er toch nog ooit van
omdat dat paste in het scenario zeker? dat de sjoemelaars van Sanitechniek een slachtoffer gemaakt hebben met hun nep-boiler en dat dat nu net de kleine is van hun collega. Moest die baby het gehaald hebben heeft Bram geen reden meer om (binnenkort?) razend te zijn op Luc, Frank en Eddy. Het is een veel interessantere situatie dan moest die baby het overleeft hebben.

Allez, dat lijkt me een veel aannemelijkere reden dan hetgeen ik hier al zo vaak gelezen heb dat het is omdat ze geen baby-scenes willen in Thuis. :)
Niet helemaal akkoord. Ze hadden gewoon een andere, verder onbelangrijke klant van Sanitechniek kunnen laten sterven en Bram daar de schuld van laten krijgen. Genoeg redenen voor conflictsituaties tussen Bram, Eddy, Frank, Franky, Jana, Lowie, Luc, Nancy, Simonne en Tibo. En superflik Tim zou de lastige zaak kunnen oplossen en als beloning eindelijk zijn beoogde promotie kunnen krijgen. Het was dus niet helemaal niet nodig om weer een zwangerschap slecht te laten aflopen.
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Ik vind dat het vooralsnog zeer mooie ontroerende scenes oplevert dus ik vind het prima deze verhaallijn.
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

osssver schreef:Ik vind dat het vooralsnog zeer mooie ontroerende scenes oplevert dus ik vind het prima deze verhaallijn.
Wel scene zoveel dit seizoen in het ziekenhuis

- Simonne
- Kasper
- Waldek
- Tim
- Bram
- Lowie
- Jana

Ben ik nog iemand vergeten? Langs een kant zou het wel nog tof zijn zo wat meer scenes in het ziekenhuis, maar dan mogen er wel wat deftige acteurs bijkomen om daar de rol van spoedarts ofzo te vertolken. Zou in ieder geval beter zijn dan de Frens.
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Tja... hoeveel scenes zijn er dit seizoen niet geweest in.

-sanitechniek
-zus en zo
-huis frank en simonne
-appartement julia
-frens
-advocatenkantoor
-dokterspraktijk
-...

Ze zitten natuurlijk met hun decors, dus raar is het niet dat er zich meer dan 1 scene afspeelt.
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

osssver schreef:Tja... hoeveel scenes zijn er dit seizoen niet geweest in.

-sanitechniek
-zus en zo
-huis frank en simonne
-appartement julia
-frens
-advocatenkantoor
-dokterspraktijk
-...

Ze zitten natuurlijk met hun decors, dus raar is het niet dat er zich meer dan 1 scene afspeelt.
Ik denk dat je mijn punt gemist hebt 8)
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Dit is het topic van Bram :!:

(ontopic)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kijk eens aan. Ik zie het echt nog gebeuren dat die twee vrienden worden!
0 x
Gesloten