ik vraag mij het ook af waarom ze dan nog een personage laten zwanger worden als er toch geen kinderen komen nu paste het misschien wel in het scenario met frank en zo maar moest het dan met jana gebeuren datxze dan iemand anders namen hélord F. schreef:omdat dat paste in het scenario zeker? dat de sjoemelaars van Sanitechniek een slachtoffer gemaakt hebben met hun nep-boiler en dat dat nu net de kleine is van hun collega. Moest die baby het gehaald hebben heeft Bram geen reden meer om (binnenkort?) razend te zijn op Luc, Frank en Eddy. Het is een veel interessantere situatie dan moest die baby het overleeft hebben.Kimmeke schreef:Vraag mij af waarom ze dan nog een personage laten zwanger geraken (als ze toch geen baby's op de set willen) Hopelijk komt het er toch nog ooit van
Allez, dat lijkt me een veel aannemelijkere reden dan hetgeen ik hier al zo vaak gelezen heb dat het is omdat ze geen baby-scenes willen in Thuis.
Bram Schepers (Bert Verbeke)
-
- Nog geen rang
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
0 x
-
- Poster rang 5
Omdat die zwangerschap een heleboel conflictsituaties opleverde die nu allemaal aan hun einde gekomen zijn. Bram en Tibo zijn net de beste vriendjes geworden en Lowie heeft zich volledig neergelegd bij de situatie.
Tijd nu voor andere conflicten.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Crackers schreef:Zwak van Thuis dat ze nog maar eens een zwangerschap op een sisser hebben laten uitdraaien.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dat kind kan jammer genoeg niet begraven worden Bram.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Kwast
- Poster rang 5
Waarom niet?Crackers schreef:Dat kind kan jammer genoeg niet begraven worden Bram.

0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Crackers
- Poster rang 5
Ik heb even op google gekeken en blijkbaar kan het in bepaalde gevallen toch (vanaf 26 weken zwangerschap). Vaak met een kruisje en zonder naam. Vroeger kon dat niet en ik denk dat een kerkelijke begrafenis sowieso niet mogelijk is bij dood geboren kinderen.Kwast schreef:Waarom niet?Crackers schreef:Dat kind kan jammer genoeg niet begraven worden Bram.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Kwast
- Poster rang 5
Oké hier in Nederland ook niet geloof ik, maar het kan hier wel worden gecremeerd. In elk geval is het wel erg tragisch wat er nu gebeurd. Hoewel het zoooooooooooooo voor de hand lag dat zelfs een Hollander het zag aankomen
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- Poster rang 1
Er hadden toch veel nieuwe conflictsituaties kunnen voortvloeien uit zo'n geboorte. Te moeilijk zeker ?
0 x
-
- x 435
Niet helemaal akkoord. Ze hadden gewoon een andere, verder onbelangrijke klant van Sanitechniek kunnen laten sterven en Bram daar de schuld van laten krijgen. Genoeg redenen voor conflictsituaties tussen Bram, Eddy, Frank, Franky, Jana, Lowie, Luc, Nancy, Simonne en Tibo. En superflik Tim zou de lastige zaak kunnen oplossen en als beloning eindelijk zijn beoogde promotie kunnen krijgen. Het was dus niet helemaal niet nodig om weer een zwangerschap slecht te laten aflopen.lord F. schreef:omdat dat paste in het scenario zeker? dat de sjoemelaars van Sanitechniek een slachtoffer gemaakt hebben met hun nep-boiler en dat dat nu net de kleine is van hun collega. Moest die baby het gehaald hebben heeft Bram geen reden meer om (binnenkort?) razend te zijn op Luc, Frank en Eddy. Het is een veel interessantere situatie dan moest die baby het overleeft hebben.Kimmeke schreef:Vraag mij af waarom ze dan nog een personage laten zwanger geraken (als ze toch geen baby's op de set willen) Hopelijk komt het er toch nog ooit van
Allez, dat lijkt me een veel aannemelijkere reden dan hetgeen ik hier al zo vaak gelezen heb dat het is omdat ze geen baby-scenes willen in Thuis.
0 x
-
- Nog geen rang
Ik vind dat het vooralsnog zeer mooie ontroerende scenes oplevert dus ik vind het prima deze verhaallijn.
0 x
-
- Poster rang 1
Wel scene zoveel dit seizoen in het ziekenhuisosssver schreef:Ik vind dat het vooralsnog zeer mooie ontroerende scenes oplevert dus ik vind het prima deze verhaallijn.
- Simonne
- Kasper
- Waldek
- Tim
- Bram
- Lowie
- Jana
Ben ik nog iemand vergeten? Langs een kant zou het wel nog tof zijn zo wat meer scenes in het ziekenhuis, maar dan mogen er wel wat deftige acteurs bijkomen om daar de rol van spoedarts ofzo te vertolken. Zou in ieder geval beter zijn dan de Frens.
0 x
-
- Nog geen rang
Tja... hoeveel scenes zijn er dit seizoen niet geweest in.
-sanitechniek
-zus en zo
-huis frank en simonne
-appartement julia
-frens
-advocatenkantoor
-dokterspraktijk
-...
Ze zitten natuurlijk met hun decors, dus raar is het niet dat er zich meer dan 1 scene afspeelt.
-sanitechniek
-zus en zo
-huis frank en simonne
-appartement julia
-frens
-advocatenkantoor
-dokterspraktijk
-...
Ze zitten natuurlijk met hun decors, dus raar is het niet dat er zich meer dan 1 scene afspeelt.
0 x
-
- Poster rang 1
Ik denk dat je mijn punt gemist hebtosssver schreef:Tja... hoeveel scenes zijn er dit seizoen niet geweest in.
-sanitechniek
-zus en zo
-huis frank en simonne
-appartement julia
-frens
-advocatenkantoor
-dokterspraktijk
-...

0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
-
- x 435
Kijk eens aan. Ik zie het echt nog gebeuren dat die twee vrienden worden!
0 x