Toon Vrancken (Bill Barberis)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)
Wel Toon heeft zijn kans gewaagd en tja... Nu hoop ik wel dat hij er door komt alhoewel het zeker mijn favoriete personage niet is maar hij heeft op zijn minst toch iets geprobeerd. Al bij al toch een moedig man.
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Idd. Toon is ook minder impulsief dat ik had gedacht. Ik verwachtte dat hij sneller de 'redder in nood' ging spelen en helemaal ondoordacht te werk zou gaan. Toon had die rotzak ook beter nog wat extra stampen gegeven toen hij meester was over Danny! Daar heeft hij hem serieus onderschat.Caligula schreef:Wel Toon heeft zijn kans gewaagd en tja... Nu hoop ik wel dat hij er door komt alhoewel het zeker mijn favoriete personage niet is maar hij heeft op zijn minst toch iets geprobeerd. Al bij al toch een moedig man.
En die Danny heeft wel een zeer grote pijngrens; die schop van Sam in zijn kruis was precies nauwelijks merkbaar.
Ik heb nu wel geen kruis, maar ik kan er toch moeilijk van over dat hij amper een krimp had gegeven.
Die smeerlap is compleet gevoelloos: figuurlijk maar ook letterlijk
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Wolverine
- Nog geen rang
Dat met die schop in het kruis begrijp ik ook niet (spreek uit ervaring). Bij grote impact heeft zoiets zelfs bewusteloosheid tot gevolg. Tenzij hij serieus wat op adrenaline draaide, dan is het effect veel kleiner en kan het zijn dat hij er amper wat van voelt.
Toon is ook niet meteen mijn meest favoriete personage, maar ik vind toch dat hij een pluim verdient. Heeft op een correct moment toegeslagen, alleen maakte hij de fout om Danny niet buiten bewust zijn te slaan en/of vervolgens te doden. Sam zat trouwens ook nog vastgebonden op die stoel en Emma alleen laten vluchten is geen goeie optie.
Toon is ook niet meteen mijn meest favoriete personage, maar ik vind toch dat hij een pluim verdient. Heeft op een correct moment toegeslagen, alleen maakte hij de fout om Danny niet buiten bewust zijn te slaan en/of vervolgens te doden. Sam zat trouwens ook nog vastgebonden op die stoel en Emma alleen laten vluchten is geen goeie optie.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Mij is nog steeds niet duidelijk waarop Toon eigenlijk aan het wachten was (met het risico ontdekt te worden door een labiel iemand met een geladen pistool) om iets te doen. Toen Sam Danny aanviel had hij haar volgens mij kunnen ter hulp snellen. (maar ik was er gelukkig niet dicht bij)
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Te doden? Beetje realistisch zijn hé. Het is maar een loodgieter, geen koelbloedige "killing machine".
Ik denk dat iemand vermoorden wel het laatste is wat een normale mens wil doen.
En de,held uithangen tov een gewapende psychopaat lijkt me nu ook niet iets wat je makkelijk doet als je toch lang wil leven.
En de,held uithangen tov een gewapende psychopaat lijkt me nu ook niet iets wat je makkelijk doet als je toch lang wil leven.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Een momentopname is dat. En een split-second decision. Als die seconde voorbij is moet je weer wachten. Nu zag hij zijn kans omdat Danny zo dichtbij was en verder van de 2 vrouwen.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Ik had echt gehoopt op eeuwige roem voor Toon, maar het is niet helemaal gelukt. 
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Niet wanhopen! Die eeuwige roem of erkentelijkheid van de gegijzelden (of hun moeder) zal wel in verhouding staan tot zijn verwondingen.jessie V. schreef:Ik had echt gehoopt op eeuwige roem voor Toon, maar het is niet helemaal gelukt.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dan kunnen we voor hem alleen maar hopen dat zijn verwondingen serieus zijn en niet enkel te wijten zijn aan een dosis pepperspray. 
0 x
Potentia Principatum
-
tvx1
- x 435
Hij moest dan ook niemand vermoorden, enkel zichzelf en de anderen verdedigen. Helaas maakte hij de fout van het wapen niet op te rapen nadat hij het uit Danny zijn handen had geslagen.lord F. schreef:Te doden? Beetje realistisch zijn hé. Het is maar een loodgieter, geen koelbloedige "killing machine".Ik denk dat iemand vermoorden wel het laatste is wat een normale mens wil doen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Die special forces-agent zei toch dat het gewoon een schampschot was en dat alles in orde kwam? Ik begrijp de paniek hier dan ook niet. 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Zo ver ik kon zien had Toon enkel wat bloed links op zijn voorhoofd. Dus zelfs als Toon door Danny echt neergeschoten was, was de fatale kogel zeker op zijn ego afgeketst.
0 x
-
karen87
- Nog geen rang
Ja, en als je enkel een hoofdwonde hebt dan blijf je zo liggen piepen en hijgen. Je zag aan zijn trui of tshirt duidelijk een hele bloedvlek. ik dacht zelfs dat die man van Posa zei: "schotwonde in de borst"Captain Cuckoo schreef:Zo ver ik kon zien had Toon enkel wat bloed links op zijn voorhoofd. Dus zelfs als Toon door Danny echt neergeschoten was, was de fatale kogel zeker op zijn ego afgeketst.
0 x
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
De manier waarop Danny pistool vasthoudt en de positie waar Toon zich bevindt, kan het niet anders dan dat hij in buik of borst is geraakt. En zonder te willen overkomen als moordmachine : als ik een afgetrainde man zou zijn als Toon had Danny echt geen kans meer gehad om opnieuw naar het wapen te grijpen. Langs de andere kant is Danny iemand die gevechtstraining heeft gekregen en is Toon "gewoon" een sportman, dus Danny zou dit moeten winnen.
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
ikke
- x 435
Ik wel! Voor zover ik goed gezien heb, stonden Danny en Toon zodanig opgesteld dat, toen de revolver afging, de kogel niet elders kon arriveren, dan in de borst van Toon.Crackers schreef:Die special forces-agent zei toch dat het gewoon een schampschot was en dat alles in orde kwam? Ik begrijp de paniek hier dan ook niet.
Dus, toen ik hoorde en zag dat ie een schampschot had aan z'n hoofd, viel mijn mond open van verbazing.
0 x