Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
-
ranske
- Poster rang 4

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)
Inderdaad en niet alleen van geest ook van leeftijd. Is die niet 17/18 ?
Frank, ging eens helpen en Bram die niet meer weet van wat hout pijlen te maken
volgt die raad op natuurlijk. Och arme.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
ranske schreef:Inderdaad en niet alleen van geest ook van leeftijd. Is die niet 17/18 ?
Net wanneer je relatie in een serieuze dip zit je partner ten huwelijk vragen is ook niet meteen de slimste zet.
Komt daarbij dat hij het ook nog eens tijdens zijn werkuren en in een ongeschikte plek (de privé van de Frens) vraagt, kon hij haar hiervoor niet mee uitnemen naar een restaurantje of zo?
Bram bewijst hier opnieuw dat hij ondanks wat hij al meegemaakt heeft, nog heel onvolwassen is. Ik denk dat het vooral dit is (naast het feit natuurlijk dat hij nooit tijd heeft voor Jana) is wat haar stoort.
Als hij écht iets aan de situatie wil doen, moet hij misschien ander werk zoeken (bij de Kabouters of zo?), waardoor hij weer normale werkuren zal hebben. Dat zou pas een signaal zijn dat Bram alles voor haar over heeft.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Heeft in mijn ogen niets te maken met onvolwassenheid, des te meer met onmacht, niet meer weten wat te doen. En je mag nooit of te nooit van je partner verwachten dat hij of zij zijn job voor je gaat opgeven als hij of zij dat graag doet. Dan zie je elkaar niet graag. Misschien dat Jana dat gisteren besefte dat ze Bram niet graag genoeg meer ziet...Tiboko schreef:ranske schreef:Inderdaad en niet alleen van geest ook van leeftijd. Is die niet 17/18 ?
Net wanneer je relatie in een serieuze dip zit je partner ten huwelijk vragen is ook niet meteen de slimste zet.
Komt daarbij dat hij het ook nog eens tijdens zijn werkuren en in een ongeschikte plek (de privé van de Frens) vraagt, kon hij haar hiervoor niet mee uitnemen naar een restaurantje of zo?
Bram bewijst hier opnieuw dat hij ondanks wat hij al meegemaakt heeft, nog heel onvolwassen is. Ik denk dat het vooral dit is (naast het feit natuurlijk dat hij nooit tijd heeft voor Jana) is wat haar stoort.
Als hij écht iets aan de situatie wil doen, moet hij misschien ander werk zoeken (bij de Kabouters of zo?), waardoor hij weer normale werkuren zal hebben. Dat zou pas een signaal zijn dat Bram alles voor haar over heeft.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Maar dan moet hij zijn belofte aan Franky en Jens wel breken, terwijl Jana toch op voorhand had kunnen weten dat Bram zou moeten werken op tijden dat zij vrij heeft?Tiboko schreef:Als hij écht iets aan de situatie wil doen, moet hij misschien ander werk zoeken (bij de Kabouters of zo?), waardoor hij weer normale werkuren zal hebben.
Jana had ook kunnen zeggen dat ze dit een mooi gebaar vond, maar dat trouwen nu echt geen goed idee is.
Ok, ze is 'nog maar' 17, maar weglopen bij elk ding dat je niet zint is erg onvolwassen, ook op die leeftijd.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik dacht letterlijk hetzelfde... 'leg het nu toch gewoon uit in plaats van weg te lopen!'. Maar ze hadden natuurlijk een cliffhanger voor het weekend nodig.satine schreef:Maar dan moet hij zijn belofte aan Franky en Jens wel breken, terwijl Jana toch op voorhand had kunnen weten dat Bram zou moeten werken op tijden dat zij vrij heeft?Tiboko schreef:Als hij écht iets aan de situatie wil doen, moet hij misschien ander werk zoeken (bij de Kabouters of zo?), waardoor hij weer normale werkuren zal hebben.
Jana had ook kunnen zeggen dat ze dit een mooi gebaar vond, maar dat trouwen nu echt geen goed idee is.
Ok, ze is 'nog maar' 17, maar weglopen bij elk ding dat je niet zint is erg onvolwassen, ook op die leeftijd.
0 x
-
Fifieke
- Nog geen rang
Bram is wanhopig. Hij ziet haar graag en heeft altijd al alles opgegeven voor haar is teruggekomen uit Spanje enzovoort. Zij heeft m nooit graag gezien en heeft het kind gehouden onder druk van tibo en Co. En ja mss wat uit schuldgevoel toen ze die echo zag. Ik weet wat het is een kind te verliezen en dat is een ander verdriet dan dat van jana... Dat Bram in de frens werkt is trouwens haar idee zij heeft m overtuigd want hij kon toen bij de kabouters beginnen en dan is zij beginnen melken over die belofte aan Franky enz!! Ik ben zelf getrouwd toen ik 19 was en mijn man en ik waren zelfs zelfstandigen!! Dat is gewoon een onrijp en verwend kind. Onze oudste zoon die nu overleden is kreeg ik op mn 21! Als je ns wist wat wij hebben meegemaakt en in welke omstandigheden, dan weet je waarom ik jana niet kan hebben... Zelfs zwanger van Bram liep ze achter Louis aan!!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
ranske
- Poster rang 4

Als Jana's haperende stem zo geakteerd moet omdat dit bij het personage hoort dan mag dat morgen veranderen.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik heb Joy Thielemans al gewoon als zichzelf horen spreken, dat klagerige en haperende in haar stem is volledig geacteerd. Als ze gewoon als zichzelf praat klinkt het veel aangenamer.ranske schreef:Als Jana's haperende stem zo geakteerd moet omdat dit bij het personage hoort dan mag dat morgen veranderen.
0 x
-
Summer85
- Poster rang 1

Zeer sympathiek van Jana om zo weg te lopen
.
Dat ze niet Ja zou zeggen is niet zo verwonderlijk maar ze kan het toch op zijn minst uitleggen.
Bram verdient beter...
Dat ze niet Ja zou zeggen is niet zo verwonderlijk maar ze kan het toch op zijn minst uitleggen.
Bram verdient beter...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Als we hier dan toch offtopic mogen gaan volgens de meestenNickos schreef:Ik heb Joy Thielemans al gewoon als zichzelf horen spreken, dat klagerige en haperende in haar stem is volledig geacteerd. Als ze gewoon als zichzelf praat klinkt het veel aangenamer.ranske schreef:Als Jana's haperende stem zo geakteerd moet omdat dit bij het personage hoort dan mag dat morgen veranderen.
ik heb haar al een aantal keren ontmoet en haar stem klinkt even zeurderig als in Thuis.
Jammer, voor zo'n jong iemand!
Terug ontopic: Bram en Jana zouden beter eens allebei hun koppigheid opzijzetten en een goed gesprek hebben, eventueel met iemand om het in goede banen te leiden, want onder hun tweetjes raken ze er voorlopig toch niet uit (denk ik).
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Bram kan gaan werken voor Jana's snoepreisje met Lowieke... Van Charlotte is ook niet veel sprake meer. Ik vermoed wel dat er romantiek zal zijn in Rome ...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Ik dacht dat ze Bram zo graag zag?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Lazylady
- x 435
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189