Luc Bomans (Mark Willems)
-
dirk
- Poster rang 1

-
Lazylady
- x 435
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Bah, eigenlijk zijn Frank en Luc allebei grote smeerlappen vind ik. Frank omdat hij Luc heeft gechanteerd, maar stiekem nog een kopie heeft gemaakt van die brief en Luc omdat hij gewoon die brief heeft verbrand en natuurlijk alles wat hij in het verleden heeft gedaan. Echt smerig.
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

²Lazylady schreef:Bah, eigenlijk zijn Frank en Luc allebei grote smeerlappen vind ik. Frank omdat hij Luc heeft gechanteerd, maar stiekem nog een kopie heeft gemaakt van die brief en Luc omdat hij gewoon die brief heeft verbrand en natuurlijk alles wat hij in het verleden heeft gedaan. Echt smerig.
Moeder Bomans zou trots zijn op haar twee zonen.
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

²Lazylady schreef:Bah, eigenlijk zijn Frank en Luc allebei grote smeerlappen vind ik. Frank omdat hij Luc heeft gechanteerd, maar stiekem nog een kopie heeft gemaakt van die brief en Luc omdat hij gewoon die brief heeft verbrand en natuurlijk alles wat hij in het verleden heeft gedaan. Echt smerig.
Mama Bomans zou trots zijn op haar twee zonen.
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

-
Wallanderjunior
- x 435
amai , als Florke zich elke keer in haar graf moet draaien als die twee mekaar stokken in de wielen steken, dan is die kist een fitnesscentrumfresia schreef:Floorke draait zich om in haar graf nu
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Heeft die acteur nu echt zo'n valse grijns op zijn gelaat of speelt hij het gewoon perfect ? Ik heb hem nog NOOIT echt sympathiek kunnen vinden !
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat is hij ook niet!nounake schreef:Heeft die acteur nu echt zo'n valse grijns op zijn gelaat of speelt hij het gewoon perfect ? Ik heb hem nog NOOIT echt sympathiek kunnen vinden !
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
ik ken de acteur niet maar ik denk dat hij gewoon uitstekend speeltexsencon schreef:Dat is hij ook niet!nounake schreef:Heeft die acteur nu echt zo'n valse grijns op zijn gelaat of speelt hij het gewoon perfect ? Ik heb hem nog NOOIT echt sympathiek kunnen vinden !
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

Ik vond het echt plezant om te zien hoe Frank en Luc tegen mekaar deden aan de barbecue daar.
En Waldek zich maar afvragen wat er aan de hand was.

En Waldek zich maar afvragen wat er aan de hand was.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Idddirk schreef:Ik vond het echt plezant om te zien hoe Frank en Luc tegen mekaar deden aan de barbecue daar.![]()
En Waldek zich maar afvragen wat er aan de hand was.![]()
En ik denk: Luc deed zo omdat hij denkt dat alles opgelost is omdat hij de brief heeft verbrand. En Frank deed zo omdat hij weet dat het origineel of een copie in de kluis ligt.
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Luc heeft in al zijn eigenliefde Frank onderschat. Vind het net goed.
0 x

-
dirk
- Poster rang 1

Dat weet ik toch niet hoor. Luc is slim genoeg om te beseffen dat Frank dit gedaan kon hebben... al denkt (en vooral hoopt) hij dat Frank dit hem niet zou aandoen.Poolaapje schreef:Luc heeft in al zijn eigenliefde Frank onderschat. Vind het net goed.
Maar niets is minder waar.
0 x