In en Uit
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
In en Uit
Indien Harry sterft, zijn Zihame en Thilly de eigenaar van bar madame, dus kunnen ze boven het café blijven wonen.
Beetje afhankelijk hoe Harry en Thilly getrouwd zijn.
Indien Harry vlucht, blijft hij eigenaar van alles en kunnen Thilly en Zihame daar ook blijven wonen.
Beetje afhankelijk hoe Harry en Thilly getrouwd zijn.
Indien Harry vlucht, blijft hij eigenaar van alles en kunnen Thilly en Zihame daar ook blijven wonen.
1 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
In en Uit
Er is ook nog het huis van Harry ...
Maar dat zou ook een nieuw decor voor een lange tijd betekenen, dus het zou kunnen dat dat verkocht wordt natuurlijk.
Naar wie de opbrengst dan gaat, hangt inderdaad af van hoe Harry en Thilly getrouwd zijn.
Maar dat zou ook een nieuw decor voor een lange tijd betekenen, dus het zou kunnen dat dat verkocht wordt natuurlijk.
Naar wie de opbrengst dan gaat, hangt inderdaad af van hoe Harry en Thilly getrouwd zijn.
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
In en Uit
Straf dat ze dat nu al in de gazet zetten. En ook spijtig. Ik vond Harry een aangenaam en geloofwaardig personage, goed vertolkt door Stan Van Samang.
Als Harry vlucht (als,als) dan kan Thilly hem nog achterna gaan…
En Chris moet toch ook eens opgepakt (of neergeschoten) worden?
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
In en Uit
Inderdaad, heel jammer dat dit al gelekt is.
Ik vond Stan van Samang ook heel geloofwaardig spelen. Je zag Harry in thuis en niet Stan.
Dit is voor sommige acteurs/komieken/zangers moeilijk te bereiken.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
In en Uit
Ik vind het ook wel jammer. Een complete verrassing zoals met Tania vind ik leuker.
En ik zag Stan ook wel graag in deze rol.
Het opgefokte gedoe van Harry zal ik niet echt missen, maar dat ligt aan de verhaallijn, niet aan de acteur.
En ik zag Stan ook wel graag in deze rol.
Het opgefokte gedoe van Harry zal ik niet echt missen, maar dat ligt aan de verhaallijn, niet aan de acteur.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 977
- x 582
In en Uit
Mag ik een kritische noot plaatsen (zonder afgeschoten te worden) ? De bron waaruit "gelekt" is , is blijkbaar de "dag allemaal". In hoeverre mag men deze rioolpers geloven ?
Er staat dat Harry pas volgend seizoen uit Thuis vertrekt. Voor hetzelfde geld wordt hij niet vermoord door Chris/Stieg/Sieg en verhuist hij gewoon, al dan niet met Thilly naar Zihame in Zwitserland.
En wel heel
dat het nieuwsblad even vlug hun scoop wilden plaatsen als concurent HLN (ook al niet zo'n geloofwaardig tabloid) en dus van Stieg Sieg maakten en Harry de schoonzoon van Veerle.
Maar ondertussen hebben ze op de FB groep van "hier kom ik thuis" hun handen vol met posten
Hoe lang zal het duren eer ze elkaar terug gaan verwijten 
En wel heel
0 x
-
jeff
- Nog geen rang
- x 48
In en Uit
Ik lees ergens anders (https://www.metrotime.be/nl/news/oh-nee ... -uit-thuis) dat Harry (Stan Van Samang) zal plaats moeten ruimen voor Chris (Danny Timmermans).catherine schreef: di 11 apr 2023, 12:47 Straf dat ze dat nu al in de gazet zetten. En ook spijtig. Ik vond Harry een aangenaam en geloofwaardig personage, goed vertolkt door Stan Van Samang.
Ik kan me echter niet voorstellen dat ze Chris voor langere duur als vast personage terug de soap inschrijven. Het zou goed zijn dat hij aan het einde van het seizoen voorgoed verdwijnt uit Thuis.
Wat Harry betreft: ik herinner me toch vooral hoe hij in Thuis is geïntroduceerd als een louche personage die zich met duistere zaakjes (drugshandel, Frank werd bvb. ingeschakeld als koerier van zulke pakjes) bezighield en hierdoor ook in conflict kwam met de arm der wet (vooral met Dieter),maar dat is in Thuis nooit echt hardgemaakt. Hij is hiervoor nooit vervolgd en zo bleef dit een los eindje zoals zo dikwijls in Thuis.
Pas later heeft men zijn personage een nieuwe wending gegeven, nl. een "aangenaam personage" waarbij er sinds dan geen aanwijzingen meer waren voor duistere zaakjes. Gelet op het voorgaande vind ik de passage van Harry in Thuis dus niet echt geloofwaardig.
Ik hoop dat ik me vergis, maar ik denk dat de makers van Thuis hiermee al de uitkomst van de seizoensfinale prijsgeven. Dat vind ik vreemd. Ik ga het bericht in Dag Allemaal niet meteen in vraag stellen. Er zal
wel iets van aan zijn. Maar waarom komen ze hiermee nu al naar buiten?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1038
In en Uit
Is natuurlijk zo dat dit uitwisselmedia zijn, met andere woorden van dezelfde eigenaar en "scoops" en "interviews" delen - welke van beiden dan eerst met iets uitpakt is ondergeschikt. De concurrentie put dan weer uit dezelfde bronnen.
Al is de vraag of dit alles (Harry die verdwijnt) pure speculatie is of dat het ook door de acteur/zanger in kwestie bevestigd werd ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
In en Uit
Blijkbaar vertrekt Joren wel degelijk naar de VS.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230621_94773311
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230621_94773311
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
In en Uit
Ja, ik ook...
Buiten enkele uitschieters (die ik persoonlijk niet zo goed bij Joren's karakter kon plaatsen) vond ik dat altijd zo'n fijn personage om bezig te zien... Ook heel goed (en natuurlijk) neergezet door de acteur.
Héél erg jammer om hem te zien vertrekken.
Buiten enkele uitschieters (die ik persoonlijk niet zo goed bij Joren's karakter kon plaatsen) vond ik dat altijd zo'n fijn personage om bezig te zien... Ook heel goed (en natuurlijk) neergezet door de acteur.
Héél erg jammer om hem te zien vertrekken.
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
In en Uit
Het werd in de topics van de personages al gesuggereerd hier, maar vermits het in de afleveringen er nog niks over gezegd is, plaats ik het even hier.
Dirk Vermeersch (Ron Cornet) zou verder geen rol meer hebben in Thuis en stil verdwenen zijn.
https://www.showbizzsite.be/nieuws/ron- ... is-1688045
Dirk Vermeersch (Ron Cornet) zou verder geen rol meer hebben in Thuis en stil verdwenen zijn.
https://www.showbizzsite.be/nieuws/ron- ... is-1688045
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1368
- x 1724
- Contacteer:
In en Uit
Dacht ik al dat het die richting uitging! Wacht binnenkort schrijven ze er Luc Apppermont nog in. Misschien weer eens wat personages met meer spirit, mogelijkheden erin brengen.satine schreef: do 02 nov 2023, 12:21 Dirk Vermeersch (Ron Cornet) zou verder geen rol meer hebben in Thuis en stil verdwenen zijn.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1038
In en Uit
Ook al was hij niet bepaald mijn favoriete personage, dan nog zou ik het jammer vinden dat aan zijn verdwijnen slechts een voetnoot wordt vuilgemaakt, genre Frank tegen Simonne: "Suske moet ge nu eens iets weten, Dirk is ook weer op cruise vertrokken".
0 x