Bram Schepers (Bert Verbeke)

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)

Bericht door Ganja »

Kwast schreef:Ik denk dat er wel een onderzoek gaat volgen. Het is immers raar dat iemand een CO vergiftiging oploopt. Dan is er iets niet goed met de boiler. In hoeverre Bram hiervoor aansprakelijk is weet ik niet. Als hij de boiler foutief heeft geïnstalleerd dan wel. Maar als de boiler zelf niet deugdelijk is dan kan hij er niets aan doen.
Aansprakelijk niet - zoals ik zei hij zal er gewoon de schuld van krijgen - aansprakelijk is hopelijk alleen Luc.
We zullen het binnenkort weten hé ;)
:bye:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

jessie V. schreef:Als bekend wordt dat die boiler gewoon niet goed was, zal Frank zijn mond waarschijnlijk toch niet dicht kunnen houden, want de gevolgen zijn nogal catastrofaal, denk ik.
Laat ons hopen.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hij is niet aansprakelijk oké maar, indien grove nalatigheid kan worden bewezen dan wel!!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Als bekend wordt dat die boiler gewoon niet goed was, zal Frank zijn mond waarschijnlijk toch niet dicht kunnen houden, want de gevolgen zijn nogal catastrofaal, denk ik.
hij heeft natuurlijk wel de certificaten getekend.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
carmentje
Nog geen rang

Bericht door carmentje »

Bram heeft de boiler goed geiinstalleerd.Het is een namaak van bij sanitechniek en dat wist hij niet hij heeft gewoon de boiler genomen die Luc hem heeft opgedragen als hij naar Eddy geluisterd had was dit niet gebeurd maar nu dus wel.Bram zal zich schuldig voelen omdat hij ook wel denkt dat hij een fout heeft gemaakt en Jana te lang heeft laten liggen.Een onderzoek door de politie volgt altijd en die zullen ontdekken dat Bram geen fout heeft gemaakt en zo komen ze bij Sanitechniek en dan barst de bom voor Frank,Eddy en Luc maar ook bij Bram,Tibo en Jana en Franky zal die wel barsten dan om nog maar te zwijgen van Lowie die nu net Luc als zijn vader begon te zien!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

De situatie was niet echt om mee te lachen daar in het ziekenhuis maar het was toch grappig toen Bram zei: het is van mijn eerste communie geleden maar ik heb nog eens een weesgegroetje op gezegd maar ik kwam niet verder dan 'vol van genade' :lol: Hij kent nog zes woordjes: wees gegroet Maria vol van genade :razz:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Ik kan daar niet veel commentaar op geven want ik geraak maar 1 zin verder wees gegroet Maria vol van genade De Heer is met U telkens als ik een kerk kom brabbel ik zomaar iets niemand die daar iets van merkt :razz:

Ocharme bram hij meende het zo goed met Jana en het kind
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Gezegend zijt gij boven alle vrouwen en gezegend is de ...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Is Bram gezegend boven alle vrouwen? :whistle:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

satine schreef:Is Bram gezegend boven alle vrouwen? :whistle:
Ik ben gewoon aan het bidden dat het kindje van Bram het mag halen. :eusa-pray:

Wees gegroet Maria,
vol van genade.
De Heer is met U.
Gezegend zijt Gij boven alle vrouwen,
en gezegend is de vrucht van Uw lichaam, Jezus.
Heilige Maria,
Moeder Gods,
bid voor ons, arme zondaars,
nu en in het uur van onze dood.
Amen. :eusa-pray:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat verdrietig dit. Bram zal allicht niet met opzet een fout hebben gemaakt bij het installeren van de ketel als het daar al aan heeft gelegen. Hij heeft dit al zo dikwijls gedaan... ik hoop dat het niet te wijten valt aan een fout qua installatie maar dat het een replica-boiler betreft. Als dit het geval is, dan kan Bram er niets aan doen. In elk geval lijkt mij een CO-melder geen overbodige luxe als je zaken doet met de firma van Luc!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Zwak van Thuis dat ze nog maar eens een zwangerschap op een sisser hebben laten uitdraaien.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Het is toch duidelijk dat het huidige scenarioschrijvers - team niet wil weten van een voldragen zwangerschap/ een kleine baby op de set.... ik kijk nog geen 2 volledige 2 seizoenen, en dit is kindje nr 3 dat er niet mag komen: Paulien kiest voor abortus, Femke krijgt een vroege miskraam, en de kleine van Jana en Bram sterft aan CO-vergiftiging. Misschien lukt het volgend seizoen wel?
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Vraag mij af waarom ze dan nog een personage laten zwanger geraken (als ze toch geen baby's op de set willen) Hopelijk komt het er toch nog ooit van
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kimmeke schreef:Vraag mij af waarom ze dan nog een personage laten zwanger geraken (als ze toch geen baby's op de set willen) Hopelijk komt het er toch nog ooit van
omdat dat paste in het scenario zeker? dat de sjoemelaars van Sanitechniek een slachtoffer gemaakt hebben met hun nep-boiler en dat dat nu net de kleine is van hun collega. Moest die baby het gehaald hebben heeft Bram geen reden meer om (binnenkort?) razend te zijn op Luc, Frank en Eddy. Het is een veel interessantere situatie dan moest die baby het overleeft hebben.

Allez, dat lijkt me een veel aannemelijkere reden dan hetgeen ik hier al zo vaak gelezen heb dat het is omdat ze geen baby-scenes willen in Thuis. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten