Toon Vrancken (Bill Barberis)

Gesloten
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Toon Vrancken (Bill Barberis)

Bericht door Sans »

IK denk dat hij uit angst te lang twijfelde om in te grijpen.. Ik had ook meer verwacht van hem, het is zeker een gemiste kans. Zoals gezegd met twee hadden ze hem wel kunnen overmeesteren.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Prieeltje schreef:Ja hij deed het echt in zijn broek! Hij had toen Danny telefoneerde toch iets kunnen doen? En idd zeker toen Sam hem te lijf ging!
Danny heeft natuurlijk wel een revolver vast. Ik zou toch ook eerst denken aan zelfbehoud.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Wolverine
Nog geen rang

Bericht door Wolverine »

Eén mogelijkheid, albeit een heel riskante, is een voorwerp een andere richting uitgooien en langs achteren proberen aan te vallen. Maar dan geeft ge sowieso al prijs dat er meer volk in de scène zit..
Moeilijk te zeggen wat ge in zo'n situatie zou doen. Nu met dat pistool tegen Sam haar hoofd gedrukt gaat het veel te riskant zijn om actie te ondernemen.
Het enige wat Toon nu kan doen is hem in de val lokken op de hierboven beschreven manier of eventueel wat creatievers.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Prieeltje schreef:Ja hij deed het echt in zijn broek! Hij had toen Danny telefoneerde toch iets kunnen doen? En idd zeker toen Sam hem te lijf ging!
Er waren momenten om de nietsvermoedende Danny snel langs achter te overvallen, in een greep gekneld te houden terwijl wie weet
Sam rap dat wapen afpakt en Emma de deur gaat openen ? Wishful thinking maar Toon valt me tegen tenzij...morgen :?:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Caligula schreef:Vraag is natuurlijk: gaat Toon de held van de dag zijn? We gaan het morgen weten zeker? Al bij al een beetje bij het haar getrokken vind ik.
En geen klein beetje ! Toon had toch dik de kans om hem een klop te geven met één of ander werkgerief dat daar overal ligt ....
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Sans schreef:IK denk dat hij uit angst te lang twijfelde om in te grijpen.. Ik had ook meer verwacht van hem, het is zeker een gemiste kans. Zoals gezegd met twee hadden ze hem wel kunnen overmeesteren.
In zijn ogen stond de angst te lezen maar dat kunt ge hem moeilijk kwalijk nemen ; in ieder geval, zijn aanwezigheid gaf aan Sam en misschien ook aan Emma een iets "veiliger" gevoel denk ik .
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Zoals de zaak er nu voor staat zijn we in elk geval zeker dat deze verhaallijn niet heel lang gaat aanslepen ....
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

nounake schreef:Zoals de zaak er nu voor staat zijn we in elk geval zeker dat deze verhaallijn niet heel lang gaat aanslepen ....
Moderator bericht:
Gelieve niet om de haverklap off-topic te gaan... :text-thankyouyellow:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het is wel zeer moeilijk voor Toon. Hij moet m.i. zijn moment afwachten om iets te doen met redelijke kans tot slagen. Anders wordt de situatie helemaal benard. Als Danny Toon vindt gaan zijn resterende stoppen ook doorslaan. Dus het goede moment afwachten denk ik want hij heeft maar één kans.
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Caligula schreef:Het is wel zeer moeilijk voor Toon. Hij moet m.i. zijn moment afwachten om iets te doen met redelijke kans tot slagen. Anders wordt de situatie helemaal benard. Als Danny Toon vindt gaan zijn resterende stoppen ook doorslaan. Dus het goede moment afwachten denk ik want hij heeft maar één kans.
Dat denk ik ook. Danny heeft dat wapen en kan zich daarmee veel sneller en beter verdedigen op afstand, dan Toon dat met eventueel rondslingerende attributen zou kunnen. Daarbij zal Toon waarschijnlijk ook rekening gehouden hebben met het feit dat dat pistool in een gevecht ook per ongeluk af kan gaan, en dus zowel Emma, Sam als hem zelf per ongeluk kan raken.
Wat dat betreft pakte hij het veel rustiger en verstandiger aan dan Sam...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Vind ik ook. Hij wacht zijn kans af. Want tegenover iemand met een wapen ben je natuurlijk niks. En Sam kan zich beter een beetje gedeisd houden, maar dat zit niet in haar karakter vrees ik.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

jessie V. schreef:Vind ik ook. Hij wacht zijn kans af. Want tegenover iemand met een wapen ben je natuurlijk niks. En Sam kan zich beter een beetje gedeisd houden, maar dat zit niet in haar karakter vrees ik.
Toen Sam hem te lijf ging was hij zijn wapen tijdelijk kwijt, dus dat was echt die éne kans voor Toon.
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik had toch ook verwacht dat hij Sam op dat moment ging proberen helpen. 't Was een beetje teleurstellend, vond ik...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Ik ben heel blij dat Toon wat doordachter te werk gaat dan zijn bazin, want Danny is degene met het vuurwapen, niet Toon.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:Ik ben heel blij dat Toon wat doordachter te werk gaat dan zijn bazin, want Danny is degene met het vuurwapen, niet Toon.
Klopt, maar Danny was dat vuurwapen even kwijt toen Sam hem te lijf ging. Dus Toon had dan een goeie kans om doordacht in te grijpen.
0 x
Gesloten