Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door martha »

Hoe je het ook draait en keert : Jana is nog niet eens 18 jaar, nog niet eens volwassen. En veel te jong om zich definitief te settelen, zo'n meisje moet meisjesdingen doen, uitgaan met vriendinnen, gaan shoppen, plezier maken, en ik denk dat Jana daar ook wel heimwee naar heeft : dat haar jeugd zo bruusk is beëindigd. Ze is bang om een "fossiel" te worden zoals Bram onlangs Yvette, Frank en Simonne heeft genoemd.
0 x
OFWGKTA
x 435

Bericht door OFWGKTA »

nounake schreef:Haar blik in de generiek is anders eerder één van een Mata Hari dan van een pubertje , zo'n valse loense blik :crazy: :crazy: :crazy: .
Zo van ik ben vol van mezelf.
0 x
Fifieke
Nog geen rang

Bericht door Fifieke »

Dat is ze ook janaatje
En grillig op het onuitstaanbare onbegrijpelijke af. Altijd al geweest. Puberen? Laat me niet lachen...
Toen ze zwanger bleek eerste optie abortus toen dat niet meer mogelijk bleek adoptie dan weer kindje houden maar t mocht zn vader nooit leren kennen terwijl zij er alles voor gedaan heeft tibo te leren kennen. Dan kindje dood. Erg ja, maar was ze wel klaar om moeder te zijn?? En altijd dat dubbelzinnig gedoe met Louis. En dan Bram pushen te gaan werken in de frens omwille van zn vriendschap met Franky. En als horeca geen 9 to 5 kon is gaat madame bokken. Dan wilt die gast het goedmaken ook niet goed. Dan na een afspraak per ongeluk vergeten te zijn, geeft ze m een koekje van eigen deeg maar met opzet!! En als ze dan opduikt is ze uitermate giftig. Stel u voor als dat kind er geweest was. Jack. Hij had nogal moeder gehad.
Sorrie voor mn woorden maar op een forum mag je je mening kwijt he. Ik respecteer de andere meningen ook maar ik zou het op prijs stellen dat die andere meningen mijn mening ook respecteren en mij hier niet gaan afknallen omdat ik dit over jana denk.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Zo zie ik dat ook van in het begin. Dat onschuldige jeugdige zie ik echt niet. Wel de gewiekste, jaloerse die het nu Bram onmogelijk maakt terwijl die zijn best doet voor haar. Ze is te vol van zichzelf en oh wee als hij ietsiepietsie aandacht geeft aan Paulien, oh wee als Lowie ietsiepietsie aandacht geeft aan Katrien. Een onmogelijk kortzichtig mens.
Verzachtende omstandigheid : de leeftijd en manier waarop ze een vader kreeg,moeder weg als die't meest nodig is.
Ook dit : ze is niet de enige egotripper in Thuis, daar lopen er van alle soorten.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Bedoel je Charlotte ipv Katrien? Katrien is de zus van Paulien, ze zit ergens in de binnenlanden van Afrika of zo...
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Excuseer, ik bedoelde Charlotte.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

@ Fifieke: natuurlijk hebben we allemaal (andere) meningen en mogen die vrijuit gedeeld worden, maar je bent wel een beetje heftig, toch? Jana is maar een karikatuur, per seizoen en soms per aflevering uit het niets gecreeerd door een scenarist. Daar moet je geen logica in verwachten, en zeker niet te serieus mee omgaan. Blijven lachen, joh! :lolno:

@ Ranske: klopt! Alle karakters in Thuis zijn uiteindelijk egotrippers en uitermate egoistisch en oppervlakkig, Dat kan niet anders, want het verhaal moet elke keer drama opleveren, maar niet teveel diepgang en mag ook niet te ingewikkeld zijn door behoud van het verleden, zodat nieuwe kijkers makkelijk kunnen instappen. Daar bovenop krijgt een soap extra problemen met wisseling of uitval van acteurs, omdat het dagelijks is en zo lang loopt. Daar wordt dan snel het verhaal op aangepast en dat kan tenenkrommend materiaal opleveren (zoals dat van Cois, waar ik nog steeds niet goed van ben :whistle: ).
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

Amiche schreef:@ Fifieke: natuurlijk hebben we allemaal (andere) meningen en mogen die vrijuit gedeeld worden, maar je bent wel een beetje heftig, toch? Jana is maar een karikatuur, per seizoen en soms per aflevering uit het niets gecreeerd door een scenarist. Daar moet je geen logica in verwachten, en zeker niet te serieus mee omgaan. Blijven lachen, joh! :lolno:

@ Ranske: klopt! Alle karakters in Thuis zijn uiteindelijk egotrippers en uitermate egoistisch en oppervlakkig, Dat kan niet anders, want het verhaal moet elke keer drama opleveren, maar niet teveel diepgang en mag ook niet te ingewikkeld zijn door behoud van het verleden, zodat nieuwe kijkers makkelijk kunnen instappen. Daar bovenop krijgt een soap extra problemen met wisseling of uitval van acteurs, omdat het dagelijks is en zo lang loopt. Daar wordt dan snel het verhaal op aangepast en dat kan tenenkrommend materiaal opleveren (zoals dat van Cois, waar ik nog steeds niet goed van ben :whistle: ).
(ontopic) :text-thankyouyellow:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Vreselijk kind is dat geworden ! Ocharme Bram toch ! en hij doet zooooo zijn best voor dat verzuurd Bezeke !
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Jana werkt zodanig op m'n zenuwen.. ze hangt zelf constant rond Lowie en als hij geen tijd voor haar heeft, zoals met die Charlotte, dan spat de jaloezie er bijna vanaf.. Owee als Bram wat veel moet werken.. de wereld vergaat! :roll:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik wist op voorhand dat het onverwachte bezoekje van Bram in de aula geen succes ging worden.

Nu gaat hij nog meer denken dat Jana te slim voor hem is, waar Frank hem voor waarschuwde. Zelfs Lowie kende iets van filosofie, terwijl Bram zichzelf alleen maar belachelijk maakte.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

(Omdat dit Jana haar topic is...)
Maar Jana geeft Bram momenteel ook geen kans. Hij probeert het bij te leggen, maar zij stoot hem alleen maar af.
0 x
Sanne
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Zoals ik reeds zei een overdraaglijk wicht ! Alhoewel ik haar gène wel kon begrijpen had ze toch eventjes wat vriendelijker kunnen reageren op de "goodwill" van Bram .
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Jana mocht echt wel vriendelijker zijn tegen Bram.. Hij heeft niet dezelfde interesses en weet dus niet zoveel af van bepaalde onderwerpen, maar dat wist ze toch al lang.. ? Het is precies of Jana kijkt neer op hem.. Oke, dat gedoe in de aula was niet echt een succes, maar het was nu toch ook niet om door de grond te zakken of wel? Bram kan echt niets meer goed doen.. tis een grote sukkelaar geworden.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Jana is nog veel te jong (van geest) om te trouwen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten