Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Gesloten
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Geert Smeekens (Peter Rouffaer)

Bericht door Amiche »

Nou ... grootste slachtoffer .... hij heeft niet echt een band met die woning - is zelf al een keer eerder weggegaan. Nee het grootste slachtoffer is, zoals altijd het kind. Dit meisje laat dat niet erg zien, maar dat weten we nu wel.
Geert zit er wel tussen uiteraard, zowel als man van Marianne als zijnde professioneel partner in de praktijk. Het pure egoisme wat er vanaf druipt, weer. Ikke ikke ikke en de rest kan .....
Iedereen is eigenlijk zo in Thuis en het is niet echt mooi om te zien. Ik moet me misschien maar herbezinnen. :-?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Los van dat Marianne opzettelijk over Kurt begon of niet, Ann en Mayra moesten niet zichtbaar paniekerig kijken. Judith wist van niets en zij trokken haar aandacht dat er meer aan de hand was. Ze hadden Marianne direkt moeten tackelen door er rap overheen te praten en zeker geen argwaan te wekken. Nu moest Geert het wel duidelijk maken.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wat dat grootste slachtoffer van die verhuizing betreft; ik heb ook niet het idee dat Geert daar echt een probleem van maakt. Hij woont er nog maar net weer, en had vorige week al bijna hun koffers gepakt toen Ann die verhuizing nog maar net op het woord had gegooid.

Maar nu Ann hem onder andere ook persoonlijk raakt, door Courtois in te schakelen, liggen de zaken blijkbaar wél anders. Dat was ook wel te merken aan zijn "uitbarsting" gisteren... Ik denk dat hem de "trucjes" van Ann veel meer dwars zitten dan die hele verhuizing op zichzelf. Het is vooral de samenwerking en het wederzijds respect dat nu om zeep is...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Lazylady schreef::dance: Go Geert GO :dance:
x 2 :clap:

Wat me opviel : de volgende scène had Geert last van zijn stem :mrgreen:

Ik weet niet goed waar dit te posten maar de aflevering van gisterenavond vind ik de "beste" aflevering van dit Thuis-seizoen (en ook van het vorige :shhh: ). Lang geleden dat wij zo kunnen meeleven met Thuis, ja zelfs er naar uit kijken. :whistle:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Weten ( daar durf ik toch van uit gaan ) dat Marianne, haar huis en Thuis ondeelbaar zijn en toch in spanning kijken
hoe dit afloopt. Dat is een verhaallijn zie. Geert kreeg bij Marianne die rechtszaak uit haar hoofd.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Geert : :thumbup:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Geert is toch echt een lieve man! :thumbup:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Awel Geert, dat vond ik nu eens goed gedaan. :thumbup: Wie niet horen wil moet voelen! :clap: :clap:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hup Geert! Laat maar van je horen! Hopelijk volgt vrouwlief gedwee al is daar wel erg veel fantasie voor nodig om dat te geloven.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Kwast schreef:Hup Geert! Laat maar van je horen! Hopelijk volgt vrouwlief gedwee al is daar wel erg veel fantasie voor nodig om dat te geloven.
Mwah, zijn toelichting tegenover vrouwlief over het waarom van zijn vertrek, leek toch wel aan te komen... :razz:
Ze zal haar verzet misschien nog wel eventjes volhouden onder het motto "eigenwijs is ook wijs", maar ik kan me toch niet voorstellen dat ze het nog de volle 16 dagen uit gaat zingen in haar uppie... ;)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

We gaan het meemaken. Neem aan dat ze niet zomaar haar verlies neemt. Ze zou er wel goed aan doen om de witte vlag te hijsen. Anderzijds, zou ik ook blijven al was het alleen maar om die vreselijke Mayra te dwarsbomen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ik bleef tot de laatste dag, liet me door de politie buiten dragen voor 't oog van heel 't dorp en verdween dan spoorloos.
In het echt naar David die mee in het plan zit. Die haar jong en gelukkig maakte tegenover Geert, die te saai is voor het temperament van Marianne.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tsja, maar het temperament van Marianne kan af en toe wel wat afremming gebruiken, denk ik.. :razz:

Dat gezegd zijnde, snap ik nog steeds niet goed hoe Geert de toekomst tussen Ann en hun tweeën ziet. Mayra is dan wel de aanstichtster van de acties van Ann, maar zij was natuurlijk niet verplicht om daarin mee te gaan. Geert kan blijkbaar weer normaal met Ann omgaan en zich over de smerige streken heen zetten, maar ik kan goed begrijpen dat dit Marianne veel meer moeite kost. Ik vind dat hij daar verbazend makkelijk overheen stapt...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Geert snapt niet dat de "familiebanden " waar hij het over heeft sowiso weg zijn en zullen weg blijven zolang die lelijke heks in 't spel zit . Hij snapt ook helemaal niet het belang en de waarde van het huis voor Marianne ; ik vind dat heel spijtig voor haar want ze had begrip verdiend in dit geval !
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Komaan Geert, je zei zelf tegen Ann eens dat je een oude boom niet verplant. Welke familiebanden ziet hij nog, dochter zet moeder op straat en is hierdoor een gebroken mens en op Sandrine mag ze ook al niet meer oppassen. denkt hij dat ze dit Ann ooit zal kunnen vergeven en ziet hij zelf nu niet hoe Mayra doet tegen haar? Wel zeggen dat ze zich goed gedragen heeft als zij niet tegen Mayra ingaat dat is toch ook niet serieus. Familiebanden houd je in stand door wederzijds respect en dat is hier ver zoek dat zou hij als intelligent mens toch moeten weten.
0 x
Gesloten