Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Gesloten
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)

Bericht door k de vis »

Devilex schreef:Ik vind het totaal niet kunnen dat Franky zich laat ombouwen tot vrouw. Homoseksualiteit heeft niets te maken met transgender zijn. Was Franky echt geboren in het verkeerde lichaam dan had die zich op jongere leeftijd al vrouwelijker beginnen kleden en was hij zeker geen loodgieter geworden. Heel deze verhaallijn klopt totaal niet en is er enkel ingestopt om toch eens een transgender te kunnen opvoeren. Ik vraag me trouwens af of hier geen reactie zal op komen vanuit de holebi gemeenschap.
volledig mee eens ja.. thuis gaat hier serieus uit de bocht vind ik :-? soit, het is natuurlijk nog niet officieel , maar na gisteren bestaat er nog maar weinig twijfel over vind ik :hand:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Maar ...voor dat iemand hier een discussie over gaat starten of zich kwaad gaat maken , wacht toch een beetje ; Franky heeft misschien gewoon laten weten dat hij naar Australië uitwijkt of bij een Boedhistisch klooster is ingeschreven ..enfin ik bedoel we weten toch helemaal niet wat hij juist aan Yvette vertelde?
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

nounake schreef:Maar ...voor dat iemand hier een discussie over gaat starten of zich kwaad gaat maken , wacht toch een beetje ; Franky heeft misschien gewoon laten weten dat hij naar Australië uitwijkt of bij een Boedhistisch klooster is ingeschreven ..enfin ik bedoel we weten toch helemaal niet wat hij juist aan Yvette vertelde?
nee, maar de reactie van Yvette sluit perfect aan bij geslachtsoperatie... maar we zullen nog wat wachten voor we verdere stappen ondernemen tot het officieel is :lol:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

k de vis schreef:
nounake schreef:Maar ...voor dat iemand hier een discussie over gaat starten of zich kwaad gaat maken , wacht toch een beetje ; Franky heeft misschien gewoon laten weten dat hij naar Australië uitwijkt of bij een Boedhistisch klooster is ingeschreven ..enfin ik bedoel we weten toch helemaal niet wat hij juist aan Yvette vertelde?
nee, maar de reactie van Yvette sluit perfect aan bij geslachtsoperatie... maar we zullen nog wat wachten voor we verdere stappen ondernemen tot het officieel is :lol:
Nu ben ik wel benieuwd om te weten te komen welke stappen wij zouden kunnen ondernemen? behalve ons ongenoegen uiten in een (liefst ludieke) open brief aan de schrijverkes van "Thuis". :mrgreen:
Maar verder helemaal akkoord om niet aan een discussie daaromtrent te beginnen.
Misschien een (goed) idee voor een nieuw (vakantie)topic?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hmm...ja we weten het nog niet echt hé. Maar als het werkelijk zo is heb ik toch het gevoel van: moet dat nu echt?
Enfin, we will see.
0 x
Potentia Principatum
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Devilex schreef:Ik vind het totaal niet kunnen dat Franky zich laat ombouwen tot vrouw. Homoseksualiteit heeft niets te maken met transgender zijn. Was Franky echt geboren in het verkeerde lichaam dan had die zich op jongere leeftijd al vrouwelijker beginnen kleden en was hij zeker geen loodgieter geworden. Heel deze verhaallijn klopt totaal niet en is er enkel ingestopt om toch eens een transgender te kunnen opvoeren. Ik vraag me trouwens af of hier geen reactie zal op komen vanuit de holebi gemeenschap.
Het is inderdaad een bij het haren gesleurde verhaallijn.
0 x
Blokje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Blokje »

Geen probleem met een transgender maar ben het eens met de reacties hierboven. Het is gewoon de manier waarop. Het kan natuurlijk nog fatsoenlijk uitgelegd worden maar de manier waarop ze dit thema (misschien) (zullen) aanpakken lijkt me bevooroordeeld en makkelijk te zijn. Alsof ze de eersten wilden zijn. Mijn grootste angst is dat ze Franky Francine zullen noemen. In dat geval heb ik al wat klaarstaan voor mijn blog. Ludiek natuurlijk. :-D

En eerst afwachten! Er is nog niets gebeurd.
0 x
Volg mijn thuis-blog op --> http://blog.tvblokje.be/
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ben toch benieuwd naar Franky z'n uitleg maar we weten ook niet wat hij allemaal meegemaakt/doorstaan heeft in Amerika.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
flodderke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door flodderke »

ik hoop nog altijd dat het niet waar is van die geslachtsverandering, want dat vind ik echt veel te vergezocht.Wat zou het dan wel zijn ?
Hij wordt priester ?
Hij bekeert zich tot de islam ?
Hij treedt binnen ?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

flodderke schreef:ik hoop nog altijd dat het niet waar is van die geslachtsverandering, want dat vind ik echt veel te vergezocht.Wat zou het dan wel zijn ?
Hij wordt priester ?
Hij bekeert zich tot de islam ?
Hij treedt binnen ?
Hij is ongeneeslijk ziek en wil euthanasie laten plegen?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

tvx1 schreef:Hij is ongeneeslijk ziek en wil euthanasie laten plegen?
Zou Yvette dan niet veel emotioneler geweest zijn?
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Misschien is Yvette blij met de euthanasie omdat ze dan niet meer moet leven met de schande van een homofiele kleinzoon en reageerde zo daarom op zo'n manier ? :think:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Yvette heeft daar toch nooit een probleem van gemaakt, of vergis ik mij?

Ze ziet haar Franky'tje nog zo graag... :romance-heartstiny:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

flodderke schreef:Hij bekeert zich tot de islam ?
Niet weer beginnen hé :lol: :lol: :lol:
Komaan, hooguit 3 dagen geduld! :violin:
0 x
Potentia Principatum
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

satine schreef:Yvette heeft daar toch nooit een probleem van gemaakt, of vergis ik mij?

Ze ziet haar Franky'tje nog zo graag... :romance-heartstiny:
Ja maar na de hele Sam affaire, kunnen we Yvette toch echt niet meer vertrouwen op wat ze zegt.
0 x
Gesloten