Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Soapseut
x 435

Re: Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)

Bericht door Soapseut »

Waldek zijn houding raakt kant nog wal. Rosa wilde Sandrine inderdaad opvoeden en Waldek ook want hij wilde een kind, maar Peggy steekt ze bij "vreemden". Dan wil ze toch het hoederrecht, maar dat mislukt godzijdank. Wanneer Femke en Peter uit elkaar gaan, neemt Peggy Peter in huis. Ten opzichte van haar "beste vriendin" vond ik dat niet kunnen, maar kom, Peggy heeft dat ook gedaan met Bianca. Dan duwt Peggy de "zoon" van Waldek van de trap... OK, dat was een ongeluk, maar het is toch maar weer eens gebeurd, dankzij Peggy. Waldek blijft "vergeten en vergeven" en zelfs nu wanneer het echt de spuigaten uitloopt, blijft hij Peggy verdedigen???? Dat is niet meer normaal en dat past in geen enkele verhaallijn. Jenny zou ook eens haar gedacht kunnen zeggen, maar neen "ocharme ons Peggy" (na wat ze Bianca heeft aangedaan is dat ook onverklaarbaar).

Heel dat huishouden is getikt! Het is niet alleen Waldek, iedereen laat zich doen door dat monster van een "snuiteke".

De enige met gezond verstand is Leo. En Waldek ja... ik dacht vorig seizoen even dat hij er uit zou gaan, heeft toch geen verhaallijn meer... Maar blijjkbaar blijft hij. Hij was altijd zo streng ten opzichte van Peggy, vond haar (zonder het te zeggen) een verwend nest. En nu ze écht véél te ver gaat, zegt Waldek niks meer. Er klopt iets niet. Hopelijk volgt er een passende verhaallijn voor heel die klucht (een hersentumor bij Waldek om zijn onverklaarbare gedrag te verklaren... ).
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Zoals hierboven reeds gezegd heeft hj toch Peggy eens terecht gewezen met: kunt ge nu eens een keer niet aan uzelf denken?
Nu moet hij dat nog in praktijk omzetten en dt is een ander paar mouwen.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

Caligula schreef:Zoals hierboven reeds gezegd heeft hj toch Peggy eens terecht gewezen met: kunt ge nu eens een keer niet aan uzelf denken?
Dat heeft hij inderdaad gezegd, maar ondertussen verlangt hij wel van iedereen dat ze blijven liegen - of heb ik iets gemist?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Juist, het in de praktijk omzetten hé. Maar natuurlijk zit hij met zijn Rozitska die zeer waarschijnlijk snuiteke weer gaat verdedigen en de Waldek kan of durft daar niet tegenin gaan.
0 x
Potentia Principatum
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef:
Caligula schreef:Zoals hierboven reeds gezegd heeft hj toch Peggy eens terecht gewezen met: kunt ge nu eens een keer niet aan uzelf denken?
Dat heeft hij inderdaad gezegd, maar ondertussen verlangt hij wel van iedereen dat ze blijven liegen - of heb ik iets gemist?
Hij doet dat volgens mij echt tegen zijn eigen aard en karakter maar enkel om Rosa te beschermen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

En dat maakt het dan ok? :naughty:
Ik hoop toch nog ergens dat die taxi-chauffeur opduikt...

Hele principiële man ook, Waldek, maar Mayra helpen tijdens haar mannen-verslind-tochten, dat was geen probleem?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

satine schreef:En dat maakt het dan ok? :naughty:
Ik hoop toch nog ergens dat die taxi-chauffeur opduikt...

Hele principiële man ook, Waldek, maar Mayra helpen tijdens haar mannen-verslind-tochten, dat was geen probleem?
Groot gelijk ! Ik verdedig hem ook helemaal niet hoor, maar ge ziet wel dat hij er al lang hoe meer last mee heeft om te blijven lief doen tegen Peggy dus laat ons hopen dat hij stopt met liegen !
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Eigenlijk is Waldek ook een dikke egoïst. Hij vraagt helemaal niet om te liegen voor Peggy haar vrijheid, maar omdat Rosa niet in overdrive zou gaan. Moest Rosa niet in het ziekenhuis liggen, had Waldek het er net zo moeilijk mee gehad om te liegen als Leo. Sterker zelfs, ik denk dat ie er niet zou kunnen over liegen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Ik hoop toch nog ergens dat die taxi-chauffeur opduikt...
Ja,en wat gaat die dan zeggen? Ik heb haar afgezet bij de vijver...en dan?
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Caligula schreef:
satine schreef:Ik hoop toch nog ergens dat die taxi-chauffeur opduikt...
Ja,en wat gaat die dan zeggen? Ik heb haar afgezet bij de vijver...en dan?
Dan stuikt haar verhaal toch een beetje in elkaar, want als ze maar eventjes gaan wandelen was met Lucas hoeft ze daar geen concurrerende taxi voor op te bellen (wetende dan nog dat ze zelf bedrijfsleidster is van een taxibedrijf).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

Ik vind het wel vreemd dat Frank niet gehoord is door Tim en co.
Of heb ik dat gemist?

Maar goed, dit is het topic van Waldek... :oops:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Soapseut schreef:Waldek zijn houding raakt kant nog wal. Rosa wilde Sandrine inderdaad opvoeden en Waldek ook want hij wilde een kind, maar Peggy steekt ze bij "vreemden". Dan wil ze toch het hoederrecht, maar dat mislukt godzijdank. Wanneer Femke en Peter uit elkaar gaan, neemt Peggy Peter in huis. Ten opzichte van haar "beste vriendin" vond ik dat niet kunnen, maar kom, Peggy heeft dat ook gedaan met Bianca. Dan duwt Peggy de "zoon" van Waldek van de trap... OK, dat was een ongeluk, maar het is toch maar weer eens gebeurd, dankzij Peggy. Waldek blijft "vergeten en vergeven" en zelfs nu wanneer het echt de spuigaten uitloopt, blijft hij Peggy verdedigen???? Dat is niet meer normaal en dat past in geen enkele verhaallijn. Jenny zou ook eens haar gedacht kunnen zeggen, maar neen "ocharme ons Peggy" (na wat ze Bianca heeft aangedaan is dat ook onverklaarbaar).

Heel dat huishouden is getikt! Het is niet alleen Waldek, iedereen laat zich doen door dat monster van een "snuiteke".

De enige met gezond verstand is Leo. En Waldek ja... ik dacht vorig seizoen even dat hij er uit zou gaan, heeft toch geen verhaallijn meer... Maar blijjkbaar blijft hij. Hij was altijd zo streng ten opzichte van Peggy, vond haar (zonder het te zeggen) een verwend nest. En nu ze écht véél te ver gaat, zegt Waldek niks meer. Er klopt iets niet. Hopelijk volgt er een passende verhaallijn voor heel die klucht (een hersentumor bij Waldek om zijn onverklaarbare gedrag te verklaren... ).
Dat is toch wel een eenzijdige beschrijving van de gebeurtenissen rond Peggy. Zo kan ik ook een anti-Peggy relaas schrijven. Het is nu toch niet zo onbegrijpelijk dat Peggy in de eerste plaats dat kind van het lief van haar zus niet wilde op de wereld zetten. Het was Ann die haar uiteindelijk smeekte om het niet te laten wegnemen. En ze heeft Sandrine niet bij "vreemden" gestoken. Ze heeft Sandrine bij haar familie langs vaderskant gestoken. Maar uiteindelijk heeft ze haar maar met tegenzin afstaan. Bij de definitieve toewijzing op het vredegerecht wilde ze eigenlijk al niet meer, maar het is Tom die haar bijna gedwongen heeft. Diezelfde Tom die lustig van twee walletjes aan het eten was, en geen van beide relaties met de zussen wilde afbreken. Dit kan je echt niet enkel en alleen Peggy verwijten. Dat het een tweede keer fout liep tussen Peter en Femke, was niet de schuld van Peggy maar van Femke die hem bedrogen heeft met haar eigen broer. En Peter is al evenzeer heel snel (en met nog minder twijfels) een relatie begonnen met de beste vriendin van zijn ex. En Peggy heeft er ook niet om gevraagd dat hij nog rap voor zijn huwelijk diezelfde ex bezwangerde. Peggy heeft haar "broer" ook niet van de trap geduwd. Dat was trouwens allemaal nooit gebeurd als die "lieve" Kasper niet gaan inbreken was in de zaak van zijn "zus" om al het geld te stelen. Dus zeggen dat dit "dankzij" Peggy gebeurd is is wel héééél kort door de bocht. Zelfs Waldek heeft dit al lang ingezien.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is ongetwijfeld de beste apologie die ik voor Peggy gehoord heb sinds lang! Maar...blijft het feit dat ze zichzelf en Lucas van kant heeft willen maken in de vijver. Dat ze zichzelf van kant wou maken daar kan ik inkomen (was het maar gebeurd) maar Lucas? Wat heeft dat manneke in godsnaam misdaan?
En dat de Waldek zoiets kan verzwijgen, Rositska of niet gaat mijn petje te boven. Hij die vroeger zijn Kasperke in de watten legde en waar ge geen kwaad woord over mocht spreken of ge kreeg bijna een pools mes in uw lijf.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

Het 'geval' Peggy kan je inderdaad langs verschillende kanten bekijken. Ze is zeker niet mijn favoriet personage, maar ze heeft ook al heel wat op haar bord gekregen. Dingen die je iemand zeker niet toe wenst.
Hier heb ik het echter een beetje moeilijk mee:
tvx1 schreef:Het was Ann die haar uiteindelijk smeekte om het niet te laten wegnemen.
Als ik mij goed herinner heeft Rosa minstens even hard gesmeekt.
Het besluit om het kind dan aan de familie van de vader te 'geven' in plaats van aan haar eigen moeder...
Daar kan ik niet bij.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:maar ze heeft ook al heel wat op haar bord gekregen. Dingen die je iemand zeker niet toe wenst.
Al die dingen heeft ze wel meestal op haar eigen bord gelegd hé.
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie