Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door Crackers »

Over Toons vriendin: het is toch geen Hallloween? :lol:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

En Frank denkt dat Sam hem zomaar enkele weken vakantie gaat geven? Hij heeft vorig jaar eigenlijk niet gewerkt dus die heeft bijna niets van verlofdagen opgebouwd ook.

Als De Kabouters onder de bouw vallen dan zijn ze nu met de kerstdagen twee weken thuis wegens bouwverlof en dan moet hij later op het jaar al zeker geen verlof meer vragen.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Onbetaald verlof...
0 x
Afbeelding
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Sta je dan met je "schaamlap" om vervolgens in een te klein kostuum terug naar huis te keren.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dat Frank dit maar meldt aan Sam! Maar ja, daar praten ze zich waarschijnlijk toch weer uit en dan wordt Frank wel weer gechanteerd!!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ben er ook bang voor. Ze willen hem er kennelijk buiten werken. Benieuwd welke streek ze hem gaan leveren als hij met vakantie is. Ik zie het nog gebeuren dat hij wordt buitengewerkt en dat er een nieuwe medewerker wordt aangenomen. Het wa best wel een naaistreek van die twee. Sjors en Sjimmie spannen goed samen.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Nogal een kinderachtige streek van die twee gastjes.. En dan Eddy die te kleine kleren had meegenomen.. Natuurlijk gaan die van hem Frank niet passen.. :roll: Tis wel Toon die de leiding heeft.. Adil is een meelopertje.
0 x
Jolanda_tje
x 435

Bericht door Jolanda_tje »

Amai Frank is oud geworden :D ik weet niet wat het is maar hij lijkt veel ouder dan vorig jaar het is misschien omdat hij tussen de jonge mensen zit :-)
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Dat viel mij ook op gisteren ! Als ik "Frank" in 't parc hier ziet rondstappen met zijn hond ziet hij er veeeeeel beter en jonger uit !
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

nounake schreef:Dat viel mij ook op gisteren ! Als ik "Frank" in 't parc hier ziet rondstappen met zijn hond ziet hij er veeeeeel beter en jonger uit !
Frank heeft geen hond meer, je hebt het over Pol en hier gaat het normaliter over Frank Bomans....
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 584

Bericht door martha »

Ik moest :lol: toen Frank de kwaliteiten van "Eddy" uit de doeken deed tegen Sam. Waren die nu juist het tegengestelde van de waarheid.

En waarschijnlijk heb ik miskeken maar heeft Frank een kleine tatouage in zijn liesstreek ? En Frank lijkt m.i. ouder omdat hij toch wel vermagerd is de laatste tijd.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

martha schreef:Ik moest :lol: toen Frank de kwaliteiten van "Eddy" uit de doeken deed tegen Sam. Waren die nu juist het tegengestelde van de waarheid.
Ik moest het hardst lachen met 'door en door eerlijk'. Eddy is eerlijk ja, tot hij de kans krijgt om te frauderen...
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Tja Frank is ook niet meer van de jongste.. maar ik moet zeggen ik vond hem er precies toch ook wat ouder uitzien.. :think:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

martha schreef:Ik moest :lol: toen Frank de kwaliteiten van "Eddy" uit de doeken deed tegen Sam. Waren die nu juist het tegengestelde van de waarheid.

En waarschijnlijk heb ik miskeken maar heeft Frank een kleine tatouage in zijn liesstreek ? En Frank lijkt m.i. ouder omdat hij toch wel vermagerd is de laatste tijd.
Toen hij zich omkleedde viel op dat hij toch niet echt mager is, maar dat zal aan de leeftijd liggen zeker. En ik denk dat ze ook wouden tonen dat hij niet meer jong is.
0 x
OFWGKTA
x 435

Bericht door OFWGKTA »

Crackers schreef:Over Toons vriendin: het is toch geen Hallloween? :lol:
Natuurlijk met zo'n opmerking zoekt hij het wel een beetje zelf. Al blijft Toon wel een klootzakje. Maar dat er iets aan de hand is met Toon zijn vriendin is wel duidelijk.
0 x
Plaats reactie