Kaat Bomans (Leen Dendievel)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)
Ik denk wel dat hij het tegen Yvette gezegd heeft, wat het grote nieuws is - maar dat de kijker nog even zal moeten wachten.Caligula schreef:Dikke zever. Zeg het gewoon, is dat echt zo moeilijk?
0 x
-
- Poster rang 5
Denk dat het intussen wel duidelijk is wat hij gezegd heeft.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Toch niet. Gaat hij zich laten ombouwen tot vrouw ? Zijn vies baardje is al af.
0 x
-
- Poster rang 5
Lijkt me het meest logische als je alle reacties hoorde van Jens en Yvette.johan1969 schreef:Toch niet. Gaat hij zich laten ombouwen tot vrouw ? Zijn vies baardje is al af.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 5
- x 691
- x 532
Als dat inderdaad zo is, hoe gaat de verhaallijn dan verder? Jef Hoogmartens is niet van plan om lang in Thuis te blijven en een ombouwing van man tot vrouw duurt toch wel effe.
0 x
-
- x 435
- annekeHU
- Poster rang 4
Hij ziet er in ieder geval vrouwelijker uit dan de stoere Franky die 2 jaar geleden vertrok...
Ik was alweer vergeten dat hij en Tibo vertrokken zijn naar de USA, voor dat Sam en haar kabouters hun intrede deden in de soap! Maar hij had duidelijk nog nooit gehoord van Sam.
Ik was alweer vergeten dat hij en Tibo vertrokken zijn naar de USA, voor dat Sam en haar kabouters hun intrede deden in de soap! Maar hij had duidelijk nog nooit gehoord van Sam.
0 x
-
- Poster rang 2
Het langere haar en de baard weg zullen de eerste stappen verklaren. Denk niet dat het om een nieuwe zaak ging.
Volgens mij zal hij-zij er na de jubileum een paar maanden uitgaan voor de transitie en komt zij dan terug.
Volgens mij zal hij-zij er na de jubileum een paar maanden uitgaan voor de transitie en komt zij dan terug.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Stoere Franky? Ook niet overdrijven hé.
0 x
Potentia Principatum
- annekeHU
- Poster rang 4
Stoer is verkeerd gezegd, wat ik bedoelde was dat hij vergeleken met de vorige Franky en Tibo er toch "mannelijker" uit zag...Caligula schreef:Stoere Franky? Ook niet overdrijven hé.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
ik vermoed dat een trans de rol zal overnemen en fkes zal meedraaien... ofwel verdwijnt vertrekt Franky gewoon uit beeld (terug naar USA) ... maar ik vermoed toch het eerste, kwestie van wat sensatie te maken met een trans in thuisjessie V. schreef:Als dat inderdaad zo is, hoe gaat de verhaallijn dan verder? Jef Hoogmartens is niet van plan om lang in Thuis te blijven en een ombouwing van man tot vrouw duurt toch wel effe.

0 x
-
- Poster rang 1
Hij ziet er wel een pak beter uit dan kaal met baardje hoor...
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Iedereen denkt te weten wat hij heeft gezegd aan zijn Oma maar ...sde clou is misschien wel dat het iets heel anders is

0 x
-
- Poster rang 1
Ik vind het totaal niet kunnen dat Franky zich laat ombouwen tot vrouw. Homoseksualiteit heeft niets te maken met transgender zijn. Was Franky echt geboren in het verkeerde lichaam dan had die zich op jongere leeftijd al vrouwelijker beginnen kleden en was hij zeker geen loodgieter geworden. Heel deze verhaallijn klopt totaal niet en is er enkel ingestopt om toch eens een transgender te kunnen opvoeren. Ik vraag me trouwens af of hier geen reactie zal op komen vanuit de holebi gemeenschap.
0 x