Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Lazylady
- x 435
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Toon de baasspeler, Frank de baasspeler, Toon de baasspeler,... en binnen een paar dagen wéér Frank?
Wat zou hier nu toch de bedoeling van zijn?
Wat zou hier nu toch de bedoeling van zijn?
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Ik snap het ook niet, heel die Kabouter verhaallijn hangt met haken en ogen aan mekaar.. ben benieuwd wanneer een en ander duidelijk gaat worden!
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Ik weet het ook niet..
maar dien Toon is weeral serieus heimelijk bezig.. Frank indekken gewoon om zelf de touwtjes in handen te hebben.. anders gaat hij alles tegen Sam zeggen (en waarschijnlijk met het nodige plezier). Frank heeft gelijk, tis een echte smeerlap. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Eigenlijk chanteert hij Frank op deze manier! En ik ben echt benieuwd of we nog gaan te weten komen wat er toen aan de hand was!
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Waar zaten de kabouters te vergaderen? Ik had die ruimte nog nooit gezien.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Sans
- Poster rang 1

Ik veronderstel dat dat het bureau/kantoor van de Kabouters is.. want Sam was er toch aan het werk? Of het moest bij Sam thuis zijn.. Zal wel niet zeker..
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Het leek een beetje op de garage waar taxi Leo zat in de tijd van Ter Smissen. Het deed mij in elk geval denken aan een decor dat we al eens zagen maar toch weer net iets anders, ik weet het niet.Sans schreef:Ik veronderstel dat dat het bureau/kantoor van de Kabouters is.. want Sam was er toch aan het werk? Of het moest bij Sam thuis zijn.. Zal wel niet zeker..
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Sans
- Poster rang 1

Kan goed zijn hoor.. Waarschijnlijk herbruikt.. en nu doet het dienst als kantoor/vergaderruimte voor het klusbedrijf de Kabouters.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Mij deed het decor in eerste instantie denken aan Sani-technic , maar het bleek veel en veel groter te zijn, dus dat was het niet.
Maar inderdaad, door herbruik van bepaalde attributen , kan het doen denken aan een ander decor.
Maar inderdaad, door herbruik van bepaalde attributen , kan het doen denken aan een ander decor.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Toch te gek voor woorden : een klusbedrijf die grote verbouwingen gaat doen ....en waar zijn de nodige controles gebeleven want ze gaan muren slopen .....
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Yep, was Taxi Leo !Crackers schreef:Het leek een beetje op de garage waar taxi Leo zat in de tijd van Ter Smissen. Het deed mij in elk geval denken aan een decor dat we al eens zagen maar toch weer net iets anders, ik weet het niet.Sans schreef:Ik veronderstel dat dat het bureau/kantoor van de Kabouters is.. want Sam was er toch aan het werk? Of het moest bij Sam thuis zijn.. Zal wel niet zeker..
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ivm Frank : toen hij s morgens bij Eddy zat, dacht ik eerst dat hij zijn ontslag had gegeven en niet meer terug zou gaan naar de Kabouters en Simonne niets verteld had. Dat hij elke dag wat zou rondhangen ipv te gaan werken.
Bleek dat hij toch terug ging werken en geen opmerking kreeg over t feit dat hij het de dag ervoor te vroeg afgebold was (op Toons opmerking na).
Bleek dat hij toch terug ging werken en geen opmerking kreeg over t feit dat hij het de dag ervoor te vroeg afgebold was (op Toons opmerking na).
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Hij kon dan ook geen opmerking krijgen want Toon had het niet doorgegeven aan Sam en nu blijkt dat hij denkt Frank daarmee te kunnen chanteren .... Phoeoeoeoeoeo wat een sfeer zeg ! Ik snap niet dat Frank niet gewoon naar die Sam stapt en alles vertelt + zijn te vroeg stoppen met werken en vooral de reden daarvan .
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Hij zal schrik hebben dat hij weer niet geloofd wordt waarschijnlijk... Sam heeft al vaker laten merken dat ze Toon volledig vertrouwt, dus als Toon een draai geeft aan het hele verhaal, kan Frank met het zijne wel inpakken. Inderdaad een ongelofelijk belabberde sfeer...nounake schreef:Hij kon dan ook geen opmerking krijgen want Toon had het niet doorgegeven aan Sam en nu blijkt dat hij denkt Frank daarmee te kunnen chanteren .... Phoeoeoeoeoeo wat een sfeer zeg ! Ik snap niet dat Frank niet gewoon naar die Sam stapt en alles vertelt + zijn te vroeg stoppen met werken en vooral de reden daarvan .
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ranske
- Poster rang 4

Naarmate de onderlinge verhoudingen bij die Kabouters duidelijker worden (al blijft er nog veel mist ) heeft het
geen zin dat Frank met Sam praat.
Sam bepaalt zelf wat ze wil horen en slijmbal Luc ondervond dat ook al.
geen zin dat Frank met Sam praat.
Sam bepaalt zelf wat ze wil horen en slijmbal Luc ondervond dat ook al.
0 x