Tamara Vereken (Tine Priem)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef: di 19 dec 2023, 13:31 Ik vind het zo ongelofelijk frustrerend om Tamara daar zo slecht mee om te zien gaan, want ze geeft inderdaad niet de indruk dat ze ook maar half beseft hoe erg ze het op deze manier voor haarzelf kan verpesten...
Dat vind ik ook - maar ik denk dat ze ten einde raad is.
Zoals elders al gezegd, staat ze er helemaal alleen voor. Ze is Bob spuugzat en wil scheiden.
Ik denk dat ze zonder Leo al lang haar boeltje had gepakt.
Dries zal haar dringend eens moeten aansporen om werk te maken van die scheiding, want dit is ook niet leefbaar.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Inderdaad, die schiet momeneel toch wel tekort, vind ik. Hij kan haar niet alleen steunen als vriend, maar ook met juridische raad. Alleen blinkt hij uit in afwezigheid en het is niet omdat hij zo druk bezig is met Judith, want ook die past niet in zijn drukke kalender. Het is dat hij wellicht weer online zal bezig zijn met zijn Only Fans-bezigheidje :doh:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

dries had haar onlangs toch gezegd om een vrije kamer te vragen aan lowie en die voor zichzelf in te richten :denk: maar dat lijkt in dovemansoren gevallen te zijn bij tamara.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het wel raar dat Tamara gisteren zo poeslief was tegen Bob. Voert ze iets in haar schild ? Hij was natuurlijk zo dom of naief om het te geloven.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

johan1969 schreef: wo 20 dec 2023, 07:47 Hij was natuurlijk zo dom of naief om het te geloven.
Hij was zichzelf 'Blauwe bloempjes' aan het wijsmaken! Ik zag toch twijfel in z'n ogen. Hij hield zich sterk tegenover Christine, maar ik denk dat hij intelligent genoeg is om in te zien dat het maar een schijnvertoning was. en ja, wat voert Tamara in haar schild...heb er op het moment geen idee van!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Ik denk dat ze bob van hetzelfde laken een broek wil geven : dus even poeslief zijn tegen hem zoals hij tegen haar doet. Tamara heeft de tegenaanval in de psychologische oorlog tussen haar en bob ingezet. Eens zien hoe lang het gaat duren eer de bom barst :denk:

Maar :lol: in het begin van de aflevering had Tamara mijn peignoir gepikt :lol: Heb zelf krek dezelfde in dat kleur :twisted: En ik weet dat ze graag met haar benen pronkt maar het was precies of tamara had haar broek vergeten. Het is nochtans winter hoor meiske :twisted:
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Tamara stopt nu eindelijk met dat toneeltje en zegt nu eindelijk tegen Bob waar het op staat nl: dat zij wil scheiden.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En toen hield ik mijn hart vast, hoe creepy Bob op dat moment keek :denk:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Bob was blijkbaar toch slim genoeg om te beseffen dat er iets niet klopte ...
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Blij dat het eruit is en dat zij en Bob het weer wat beschaafd kunnen houden.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat Tamara best zo snel mogelijk een regeling voor Leo op papier zet en Bob vraagt die te tekenen.
Liefst in het bijzijn van iemand anders, zodat ze een getuige heeft als hij weigert.
Want dit gaat de verkeerde kant op, meneer narcist heeft besloten om haar finaal te kraken door iedereen die haar lief is van haar te isoleren?
2 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Het zou nog kunnen dat Bob de nieuwe slechterik wordt maar dan op een subtiele manier. :thumbdown:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: wo 17 jan 2024, 22:13 meneer narcist heeft besloten om haar finaal te kraken door iedereen die haar lief is van haar te isoleren?
Daar lijkt het heel sterk op ja... :yup:
Ik vind het overigens wel frappant hoe weinig echte vrienden Tamara blijkt te hebben. Iedereen lijkt Bob klakkeloos te geloven zonder ook maar 1 seconde fatsoenlijk naar haar kant van het verhaal te kijken. :-?
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: do 18 jan 2024, 10:43 Ik vind het overigens wel frappant hoe weinig echte vrienden Tamara blijkt te hebben.
Heb ook dat gevoel. Wat eigenaardig, maar ja, meneer charmeur, haar liefdadige Bob kan het zo brengen dat veel mensen in hun omgeving hem geloven en er zijn voor hem. Hij kan nu nog juist wat met Tamara haar voeten rammelen door Leo in z'n strijdkamp te gooien. Dan gaat ze er helemaal onderdoor. En het is wel een feit dat sommige mensen, waarvan je dacht dat het je vrienden waren, niet eens meer terugkijken op hoe je werkelijk bent eens er zo'n vuilprater de revue gepasseerd is. En jammer genoeg moet ook Tamara dit nu ondervinden.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Veel mensen met jonge kinderen hebben weinig vrienden, wegens geen tijd.
0 x
Gesloten