Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door johan1969 »

t Kleinste kind ziet dat er iets bloeit tussen Jana en Lowie. Ze zitten op dezelfde school, trekken altijd samen op.

En Bram heeft n heel ander leven nu.

Allemaal heel voorspelbaar
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Oei oei, wat zal het temperament van Bram daarvan vinden?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Dat was toch een mooi gedicht?
Wat was het probleem?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Lazylady schreef:Oei oei, wat zal het temperament van Bram daarvan vinden?
Vreemd dat ze bij Lowie gaat studeren, waar naast Lowie ook Paulien en Julia nog rond lopen. Omdat Yvette haar te veel stoort? Simonne had toch gezegd dat ze nog een kamer vrij hadden nu Franky weg was? In de Zus & Zo hadden Bram en Jana ook maar één kamer waar ze moest studeren. Waarom gaat Jana dan niet op haar kamer bij Frank en Simonne studeren? Aan de keukentafel gaan studeren vond ik al een vreemd idee.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Bram en Jana vinden geen vaste stek, misschien bij Marianne eens proberen ? ( grapje ;o)
Hoe lief van Bram als hij belooft hard te werken voor 'n eigen flatje samen met zijn bezeke.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Crackers schreef:
Vreemd dat ze bij Lowie gaat studeren, waar naast Lowie ook Paulien en Julia nog rond lopen. Omdat Yvette haar te veel stoort? Simonne had toch gezegd dat ze nog een kamer vrij hadden nu Franky weg was? In de Zus & Zo hadden Bram en Jana ook maar één kamer waar ze moest studeren. Waarom gaat Jana dan niet op haar kamer bij Frank en Simonne studeren? Aan de keukentafel gaan studeren vond ik al een vreemd idee.
Ze wil Yvette niet kwetsen en boven blijven en dat mens snapt er niks van ! Trouwens wie zegt er dar er een tafel en een stoel staan in hun slaapkamerke ?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

nounake schreef:
Crackers schreef:
Ze wil Yvette niet kwetsen en boven blijven en dat mens snapt er niks van ! Trouwens wie zegt er dar er een tafel en een stoel staan in hun slaapkamerke ?
Ik vraag me af hoe ze dat 's ochtends doen met drie vrouwen die alledrie in die ene badkamer willen? Gelukkig slaapt Bram dan nog en wast Frank zich wellicht nooit, anders wordt het echt wel drummen.

Dat Jana bij Lowie studeert komt gewoon omdat ze graag bij hem is. En vice versa. Het was toch heel duidelijk toen hij vanavond in de aflevering aan Paulien - die tegen hem zei: Bram en Jana zijn een schoon koppel - antwoordde "En dat blijft maar duren!" :lol:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

t Ligt er wel heel dik bovenop dat t terug in orde komt tussen Jana en Lowie. En Bram is altijd werken of ligt in zijn bed, ze hebben geen quality time samen.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

In de aflevering van gisteren was het wel héél duidelijk. Alleen vraag ik me dan af waar ze zal gaan wonen? Ze kan nu toch niet elke keer bij haar liefje intrekken? Of zal Bram vertrekken want nu woont ze eigenlijk bij haar 'grootouders'. Ik vraag me toch af waarom ze niet gewoon het geld voor de Rome reis vraagt aan haar mama. Per slot van rekening is die er toch ook nog altijd (ook als is ze er dan niet fysiek). Als ze iets van haar leven wil maken kan ze toch het best terug gewoon in het 'tienerleven' stappen en braaf huiswerk maken, lesjes leren , eventueel voortstuderen en dan proberen op eigen benen te staan? Waarom wil ze perse nu al volwassen zijn? Het enige wat ze nu aan het bereiken is: met moeite afstuderen, er nergens echt voelen bijhoren en het ene 'dead end jobke' na het andere want ze zal dan wel alles aanpakken wat ze kan krijgen, gewoon om op eigen benen te kunnen staan...
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Een nieuwe Femke, maybe? ;)
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Toch maar even afwachten.

Er is een verschil tussen iemand heel graag hebben en daar ook je partner mee bedriegen.

Jana is op een of andere manier heel "wijs" (zou Bram zeggen) voor haar leeftijd en ook wel stukken intelligenter dan Femke, bijvoorbeeld. Als ze Bram zou inruilen voor Lowie (iemand met sowieso weinig toekomst), dan zal ze het Bram toch wel eerst heel goed uitleggen. Ben benieuwd hoe het evolueert.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Helaas houden de schrijvertjes zich niet aan de interne logica van een karakter; je kunt dus nooit zeker weten wat ze gaan doen of laten. Hoe vaak verrassen ze ons niet met totaal afwijkend gedrag van een personage? Dat zijn ook meestal de zaken die hier vele pagina's opleveren, omdat het ons stoort of teleurstelt.
Jana is sinds Jack ineens heel erg volwassen geworden en verstandig, maar af en toe kan ze dan weer puberaal reageren over Bram's vele werken; terwijl het in hun belang is om vrij en zelfstandig te zijn. En naast Bram is Lowie nu helemaal een klein kind. Gezond verstand zou toch menen dat hij veel te kinderachtig is voor haar.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Amiche schreef: is Lowie nu helemaal een klein kind. Gezond verstand zou toch menen dat hij veel te kinderachtig is voor haar.
Ik vind Jana en Lowie beiden kleine kinderen, daarom zouden ze ook goed bij elkaar passen. Bram is veel volwassener.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Zo zie je maar dat visies kunnen verschillen - we kijken naar hetzelfde program en we zien andere dingen :lol:

Ik zie echt een enorme groei in Jana sinds dat gedoe met Tibo, dan met moeders, dan met Lowie en tot slot met zwanger zijn. Ze zeurt niet meer, haar stem is niet meer zo jankerig en ze probeert haar eigen 'problemen' op te lossen. Dat is wel heel anders geweest.
0 x
Fifieke
Nog geen rang

Bericht door Fifieke »

Ze klinkt volgens mij nog altijd wat jankerig en zwanger zijn? Laat me nie lachen ze is zo inconsequent als her maar kan zijn eerst aborteren dan laten adopteren dan houden en boehoehoe kindje dood. En nu: de boer ploegde voort en we lopen naar lowietje omdat Bram geen tijd meer heeft terwijl ze m gepusht heeft te gaan werken in de friends. Ik erger me blauw aan dat wicht, een kind verloren op tweejarige leeftijd aan leukemie en een ander op vijf aan water in de longetjes dan kan ik jana niet hebben. Sorry
0 x
Gesloten