Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
hannanaske schreef:Nu nog gender fluid personages uitvinden.
En die kunnen dan afwisselen?
Ontopic:
van mij eigenlijk toch wel een veertje (een pluim zou wat veel zijn) voor de vriendelijkheid van Mayra tov Marianne vandaag.
Ze leek toch redelijk oprecht, vond ik.
hannanaske schreef:Nu nog gender fluid personages uitvinden.
En die kunnen dan afwisselen?
Ontopic:
van mij eigenlijk toch wel een veertje (een pluim zou wat veel zijn) voor de vriendelijkheid van Mayra tov Marianne vandaag.
Ze leek toch redelijk oprecht, vond ik.
Ik geef haar wederhelft er ook eentje. Ze was ook aandoenlijk toen ze een traantje wegpinkte bij het afscheid van Peggy. En ook t.a.v. haar moeder is ann weer wat menselijker geworden.
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Paulien verdient normaal gezien wel enkele lappen per week in plaats van pluimen voor haar eeuwige luistervinken en bemoeienissen maar hier toch een grote kleurrijke pluim omdat ze het zo opneemt voor Lowie.
Flower-Power schreef:Helene - ze is weliswaar niet meer - - - Maar wel knap van haar om in haar Brief aan haar kleindochter toch nog iets moois te schrijven over Marianne
Daar krijgt ze van mij ook een dikke pluim voor.
Niet alleen omdat ze Marianne er ergens in betrekt, maar ook hoe ze haar kleinkinderen vertelt dat ze hen graag ziet.
Gewoon door te zeggen dat ze in hen gelooft en dat ze er wel zullen komen.
Mooi!
Helene, te laat maar toch een pluim voor deze brief aan de kleinkinderen.
Emma, die positief reageerde wel omdat Oma het zegde, maar toch dikke pluim.
Judith, omdat ze na Helene nu weer Marianne in huis neemt. Hoe lang is tijdelijk ?
Paulien, die alléén verbaal toont hoe geraakt ze is door Olivia's gedrag. Professioneel negeren
is meer een positieve houding terwijl Olivia gewoon hare kak inhield. Sorry voor de uitdrukking.
Elke reactie van haar en Paulien kan haar aan de deur zetten.
Het afscheidsfeestje van Peggy verdient een pluim. Zo kan Peggy na alles fatsoenlijk afscheid
nemen al lag de meligheid er dik op, soit, voor deze keer dan.