Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door satine »

En als je geholpen wordt door een echte verkoopster en niet door een actrice (Vera Puts), zal het ook wel anders zijn. ;)
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Wat mij wel opviel , was dat ze geen rekening hield met de kans op allesbehalve warm weer, begin april... ik kreeg al koud als ik haar de trouwkleding zag passen.. die kleding leek mij meer geschikt om in volle zomer te trouwen, in plaats van het prille begin van de lente.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

annekeHU schreef:Wat mij wel opviel , was dat ze geen rekening hield met de kans op allesbehalve warm weer, begin april... ik kreeg al koud als ik haar de trouwkleding zag passen.. die kleding leek mij meer geschikt om in volle zomer te trouwen, in plaats van het prille begin van de lente.
Wie trouwt er nu buiten? De meeste trouwfeesten vinden toch in een (verwarmde) zaal plaats?
En mensen die trouwen denken niet goed na...da's een algemene trend! :mrgreen:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

En er nog rekening mee houden dat die opnames wellicht nu bezig zijn. :-)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Juist... voor begin april had zij evengoed een warmer kleed kunnen kiezen!
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

ikke schreef:En mensen die trouwen denken niet goed na...da's een algemene trend! :mrgreen:
Hmm... eigen ervaring mss? Ik ben meer dan 30 jaar geleden in maart getrouwd en het was echt wel goed weer. Geen 25 graden natuurlijk maar toch. Julia denks gewoon dat ze er goed moet uitzien, het weer zal ze er wel bijnemen. Ze kan trouwens altijd aan Peggy of Rosa vragen om een paraplu klaar te houden. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Caligula schreef:
ikke schreef:En mensen die trouwen denken niet goed na...da's een algemene trend! :mrgreen:
Hmm... eigen ervaring mss? Ik ben meer dan 30 jaar geleden in maart getrouwd en het was echt wel goed weer. Geen 25 graden natuurlijk maar toch. Julia denks gewoon dat ze er goed moet uitzien, het weer zal ze er wel bijnemen. Ze kan trouwens altijd aan Peggy of Rosa vragen om een paraplu klaar te houden. :whistle:
Ja, en ze zullen dat met veel plezier voor Julia doen. :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Wat is dat nu toch met Julia zeg? Gaat die nu nog lang als een kieken zonder kop rondlopen?
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ze is de slechtste niet maar 't blijft een kieken zonder kop. Nu krijgt ze 't bij Femke weer in haar bol.
Toch mag het in de Zus en Zo wel veranderen na die trouw, ze is daar genoeg gekoeioneerd.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 692
x 532

Bericht door jessie V. »

Waarom organiseert ze haar eigen trouw niet?
Waarom heeft Luc dat trouwens aan Femke gevraagd en dat, dacht ik, pas later aan Julia gezegd?
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ranske schreef:Ze is de slechtste niet maar 't blijft een kieken zonder kop. Nu krijgt ze 't bij Femke weer in haar bol.
Toch mag het in de Zus en Zo wel veranderen na die trouw, ze is daar genoeg gekoeioneerd.
Bof ! Ik heb anders e indruk dat dat beter gaat de laatste dagen
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Waarom organiseert ze haar eigen trouw niet?
Waarom heeft Luc dat trouwens aan Femke gevraagd en dat, dacht ik, pas later aan Julia gezegd?
Mss ook de verschillen tss Luc en Julia? :) Luc wil wellicht graag uitpakken met een groots feest waar het geld wel mag rollen terwijl Julia het eerder bescheiden wil aanpakken. Mss moet Femke eens zeggen dat ze het eerst samen eens moeten overleggen hoe ze het precies willen aanpakken vooraleer ze er haar bij betrekken. :whistle:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Lazylady schreef:Wat is dat nu toch met Julia zeg? Gaat die nu nog lang als een kieken zonder kop rondlopen?
Bridezilla :lol:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

lord F. schreef: Mss ook de verschillen tss Luc en Julia? :) Luc wil wellicht graag uitpakken met een groots feest waar het geld wel mag rollen terwijl Julia het eerder bescheiden wil aanpakken
Ik versta dat wel hoor, ze wil niet dat Luc alles alleen betaalt (haar trots) en bovendien is ze heel lang een alleenstaande moeder met twee studerende dochters geweest, ze moest indertijd het geld wel netjes natellen.

Dat is er nog niet uit hé, logisch dus dat ze schrikt hoeveel het allemaal kost.

Wat ik me trouwens afvroeg, vroeger had ze toch ook nog een vent, de papa van Paulien & Katrien, is ze daar ooit van gescheiden eigenlijk? Met de Swa woonde ze bij mijn weten gewoon samen en de Gie, dat was ook maar een korstondige relatie...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Vermits ze met Luc gaat trouwen kunnen we toch aannemen dat ze gescheiden is?
Van haar eerste man al een hele tijd, vermits ze ook nog met Cois getrouwd is geweest.
0 x
Gesloten