Hij had ook voor Leootje een cadeau gekocht, en wou dus Tamara zien, logisch toch dan dat hij daar iets gaat drinken, het was daar of bij Sam op café. Wat ik wel raar vind, kun je in de Withoeve geen pannenkoeken eten?tvx1 schreef: wo 31 mar 2021, 00:37 Ik vond het desalniettemin vreemd dat hij net naar de Withoeve ging.
Leo Vertongen (Walter Moeremans)
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Euh... Yasmien kreeg het toch verdacht plots koud toen Leo zei dat Femke de vrouw is van Peter 

0 x
-
- x 435
Yasmien??? Die kent Peter toch (nog) niet?heidiw schreef: wo 31 mar 2021, 15:08 Euh... Yasmien kreeg het toch verdacht plots koud toen Leo zei dat Femke de vrouw is van Peter
0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Nee, maar ik kan me voorstellen dat haar moeder ooit wel eens de naam Peter heeft laten vallen. En dat de naam Peter misschien wel eens een belletje kan doen rinkelen.
Misschien weet Yasmine zelfs dat haar vader Peter heet.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik houd deze mogelijkheden allebei open. Het viel me gewoon op dat ze zodra Leo de naam "Peter" liet vallen ineens versteende.Icarus123 schreef: wo 31 mar 2021, 15:38 ikke schreef: ↑wo 31 mar 2021, 15:28
Yasmien??? Die kent Peter toch (nog) niet?
Nee, maar ik kan me voorstellen dat haar moeder ooit wel eens de naam Peter heeft laten vallen. En dat de naam Peter misschien wel eens een belletje kan doen rinkelen.
Misschien weet Yasmine zelfs dat haar vader Peter heet.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Helemaal hetzelfde gedacht Heidiw
Ik vraag me zelfs af of het meisje "dat zo onschuldig en lief kan kijken" al even vals is als haar moeder en grootmoeder. Hoe ze vorige week Leo zat te bespelen opdat ze maar in zijn woonst konden blijven logeren ipv op hotel te moeten gaan.

Ik vraag me zelfs af of het meisje "dat zo onschuldig en lief kan kijken" al even vals is als haar moeder en grootmoeder. Hoe ze vorige week Leo zat te bespelen opdat ze maar in zijn woonst konden blijven logeren ipv op hotel te moeten gaan.

0 x
-
- x 435
Nu vind ik toch dat je te ver gaat zoeken. Ik zie gewoon een lief kind dat blij is wat leuke momenten met haar "opa" door te brengen. Welk kind zegt er nu niet eens als ze ergens op bezoek zijn en het leuk vinden "ik wil nog niet naar huis". Wetende dat ze ergens in een hotelletje zaten kan ik heel goed begrijpen dat ze daar wilde blijven.martha schreef: wo 31 mar 2021, 16:42 Helemaal hetzelfde gedacht Heidiw
0 x
-
- x 435
Verstenen is misschien veel gezegd, maar ze leek inderdaad toch te reageren op die naam. Zou ook kunnen dat ze die naam ooit eens gehoord zonder dat Nina het wist. Anderzijds hoeveel Peter's zouden er niet zijn in België? Zou toch wel straf zijn dat ze dan meteen denkt dat de Peter van de Withoeve die Peter is.heidiw schreef: wo 31 mar 2021, 16:18 Ik houd deze mogelijkheden allebei open. Het viel me gewoon op dat ze zodra Leo de naam "Peter" liet vallen ineens versteende.
0 x
-
- x 435
Maar Yasmine is niet diegene die dat gedaan heeft en hij heeft dus wel gelijk.Tiboko schreef: wo 31 mar 2021, 14:55 Hij heeft natuurlijk makkelijk praten, want hij is niet degene van wie 800 000 euro werd gestolen.
0 x
-
- x 435
De Withoeve heeft geen vast bevolkte keuken hé. Af en toe wordt Kobe eens ingehuurd als er één of ander evenement. Voor de rest zijn ze enkel café.vdbemdsa schreef: wo 31 mar 2021, 15:07 Wat ik wel raar vind, kun je in de Withoeve geen pannenkoeken eten?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Je antwoordt naast de kwestie. Zoals ik zei is Leo niet degene van wie 800 000 euro is gestolen. Als hij zelf het slachtoffer was geweest, zou hij niet zo makkelijk "het verleden achter zich laten".tvx1 schreef: wo 31 mar 2021, 20:24 Maar Yasmine is niet diegene die dat gedaan heeft en hij heeft dus gelijk.
Yasmine heeft uiteraard niks met dit alles te maken, maar Leo mag voor één keer zelf wel eens nadenken, toch ?
1 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Wel een luxe café dan he, ze willen wel investeren in bv de overnachtingsmogelijkheden en andere toeristische dingen, dan had ik toch wel gedacht dat je er minstens pannenkoeken kon eten.tvx1 schreef: wo 31 mar 2021, 20:25 De Withoeve heeft geen vast bevolkte keuken hé. Af en toe wordt Kobe eens ingehuurd als er één of ander evenement. Voor de rest zijn ze enkel café.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Normaal wel, maar in dit geval is Yasmine al ineens geconfronteerd met Leo; ook familie die ze in heel haar leven nog niet gezien heeft. Dan denk ik wel dat zo'n meisje sneller een link legt met een andere naam die ze wellicht gewoon eens van haar moeder gehoord heeft. Met haar 9 jaar is ze ook wel op een leeftijd dat ze waarschijnlijk nieuwsgierig begint te worden naar de rest van haar familie, als ze klasgenootjes ziet met 2 ouders en opa's en oma's...tvx1 schreef: wo 31 mar 2021, 20:21 Anderzijds hoeveel Peter's zouden er niet zijn in België? Zou toch wel straf zijn dat ze dan meteen denkt dat de Peter van de Withoeve die Peter is.
Ik vond in elk geval ook dat Yasmine apart reageerde op de vrij terloopse opmerking van Leo...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik had echt te doen met Leo gisteren.
Die man doet zo zijn best en is zo betrokken bij alles wat er gebeurt.
Dingen waar hij ook niet om gevraagd heeft.
Hij wil alleen maar dat alles goed uitdraait voor iedereen, en dan krijgt hij dit?
Ik vond dat echt heel erg voor hem. Gelukkig is Yasmine een lief meisje dat gek is op haar 'groot-opa'.
Die man doet zo zijn best en is zo betrokken bij alles wat er gebeurt.
Dingen waar hij ook niet om gevraagd heeft.
Hij wil alleen maar dat alles goed uitdraait voor iedereen, en dan krijgt hij dit?
Ik vond dat echt heel erg voor hem. Gelukkig is Yasmine een lief meisje dat gek is op haar 'groot-opa'.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Goed uitdraait voor iedereen... is natuurlijk ferm overdreven. Wanneer Nina in de gevangenis gaat (ook al is het haar eigen schuld) draait dit slecht uit voor én moeder én dochter.
Zie Robin. Was er niks gebeurd met Bianca en Mo, leefde die nu nog een happy life in Marokko, met mama en papa en de rest van het gezin.
Dus ja. Als het over Yasmine's leven gaat, moet Leo Nina eerst informeren voor hij dit soort stappen zet.
Zie Robin. Was er niks gebeurd met Bianca en Mo, leefde die nu nog een happy life in Marokko, met mama en papa en de rest van het gezin.
Dus ja. Als het over Yasmine's leven gaat, moet Leo Nina eerst informeren voor hij dit soort stappen zet.
0 x