Tot groot jolijt van Luc,... gaat dat een leuk weerzien worden,...visje schreef:She is back home, onze gardenwoman![]()
yes! Leontien is thuis
Inderdaad... Wat Luc aan het doen is, is natuurlijk niet netjes van hem. Maar van de andere kant houdt Leontien ook totaal geen rekening met hem. Het lijkt wel alsof het haar niet veel kan schelen of haar relatie met Luc in stand blijft. Veel moeite om het "probleem" tussen hen op te lossen doet zij toch ook niet in ieder geval...frank schreef:wow, Leontien wil in de Ardennen gaan wonen.Als je met iets op een echtscheiding wil afstevenen is het wel met zoiets.
Ik denk wel dat - moest Luc instemmen - zij daar wel effectief zou gaan wonen, maar ik denk dat ze tegelijkertijd Luc wil testen, vooral omdat ze op het einde zei 'ik heb niets meer dat mij hier bindt, jij wel?'frank schreef:mja, ik heb anders wel de indruk dat ze het serieus meent met dat idee om in de Ardennen te gaan wonen. Haar "spirituele oefeningen" wijzen in ieder geval uit dat ze naar zo'n levenswijze streeft.