Het zijn bijna allemaal zelfstandigen en ze werken meestal in de horeca of rijden met een taxi. Misschien heeft het daar iets mee te maken?
Wat komt in Thuis niet overeen met de werkelijkheid?
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Een cafébazin die een vol café aan haar enige medewerkster overlaat om zich in het bierkot met een zatte klant bezig te houden.
2 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vond ik ook een heel bijzondere gang van zaken, moet ik zeggenheidiw schreef: za 28 dec 2019, 15:39 Een cafébazin die een vol café aan haar enige medewerkster overlaat om zich in het bierkot met een zatte klant bezig te houden.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
En Angel die de boel letterlijk en figuurlijk draaiende hield. De bar doen en DJ spelen terzelfder tijd...lijkt mij onmogelijk in een vol café!
1 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat er steeds maar 2 flikken zijn die ALLES regelen ;
0 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Die politiezone kampt duidelijk met een personeelstekort.
0 x
-
rudidj
- Nog geen rang
- x 1
De mooie bomen, nog vol met bladeren, in de tuin bij Ann op Nieuwjaar...In Thuis gaat de Klimaatopwarming nog sneller dan in real time 
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Ook het huis heeft tijdsproblemen. Als je de dokterpraktijk vooraan ziet kun je je niet inbeelden dat er zulke ramen kunnen in die oude constructie zitten. De Kabouters hebben daar nu wel verbouwingswerken gedaan, maar zulke wonders kunnen ze volgens mij niet verrichten!rudidj schreef: do 02 jan 2020, 13:29 In Thuis gaat de Klimaatopwarming nog sneller dan in real time
0 x
-
tvx1
- x 435
Er war nu toch wel meer dan twee agenten aanwezig in de bar...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Om niet te spreken van dat megabalkon aan de achterkant.daffy duck schreef: do 02 jan 2020, 17:31 Als je de dokterpraktijk vooraan ziet kun je je niet inbeelden dat er zulke ramen kunnen in die oude constructie zitten.
Voor zover ik weet duurden die verbouwingen maar een paar weken, echt niet voldoende om ook even een bijgebouw met dakterras te zetten.
0 x
-
tvx1
- x 435
Wie zegt dat dat allemaal tijdens die werken van de Kabouters is gebeurd? Dat appartement op het tweede verdiep werd al jaren geleden gebouwd door Sanitechniek op vraag van Marianne toen Ann en Mayra eens wilden verhuizen. Als die scènes al in het appartement van Ann plaatsvinden. Het kan ook dat van Tanja zijn.Tiboko schreef: do 02 jan 2020, 19:44Om niet te spreken van dat megabalkon aan de achterkant.daffy duck schreef: do 02 jan 2020, 17:31 Als je de dokterpraktijk vooraan ziet kun je je niet inbeelden dat er zulke ramen kunnen in die oude constructie zitten.
Voor zover ik weet duurden die verbouwingen maar een paar weken, echt niet voldoende om ook even een bijgebouw met dakterras te zetten.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Moeilijk want je ziet Ann in de gang staan als het feest afgelopen is en daarnaast Tania met haar jas aan om weg te gaan. Dus ik veronderstel wel dat Ann thuis is.tvx1 schreef: vr 03 jan 2020, 16:05 Als die scènes al in het appartement van Ann plaatsvinden. Het kan ook dat van Tanja zijn.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Zeiden Ann en Tania ook niet expliciet tegen elkaar dat Marianne had voorgesteld om het bij Ann te vieren? Ik meen me dat wel te herinneren in elk geval, en dat Marianne daarom waarschijnlijk wel extra uit zou pakken met het eten wat ze mee ging brengen.daffy duck schreef: vr 03 jan 2020, 16:55 Moeilijk want je ziet Ann in de gang staan als het feest afgelopen is en daarnaast Tania met haar jas aan om weg te gaan. Dus ik veronderstel wel dat Ann thuis is.
Verder hebben we Ann en Judith ook al eens in dat appartement zien zitten samen, en toen was Tania daar niet bij. Vermits Ann en Tania niet samenwonen, lijkt het mij sterk dat Judith bij Ann op bezoek zou gaan in Tania's huis.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Knap stukje Hercule Poirot werk!Christel schreef: vr 03 jan 2020, 17:23 ijkt het mij sterk dat Judith bij Ann op bezoek zou gaan in Tania's huis.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Olivia, die al een paar dagen wist van Lowie's overspel (het telefoontje van Adil quote "ik moet je iets vertellen"...) en toch heel dat eind van Londen naar Thuisland komt (en vice versa) enkel en alleen om hem de bons te geven.
Dus 2x 3 uur onderweg (de reistijd die Lowie altijd rekende) om te komen zeggen wat ze ook telefonisch op 30 seconden kon afhaspelen ??
Dus 2x 3 uur onderweg (de reistijd die Lowie altijd rekende) om te komen zeggen wat ze ook telefonisch op 30 seconden kon afhaspelen ??
0 x