Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens

Bericht door Crackers »

imséha schreef:
Crackers schreef:Laat die kleinmannen gewoon ontvoeren of zo, dan zijn we van heel die rimram af!
Jij kijkt nog niet lang naar "Thuis"??? Moesten ze die kleinmannen ontvoeren, dan zitten we er voor 2 seizoenen aan vast, aan heel dat ontvoeringsgedoe!
Laat maar zijn! :lol:
Laat ze dan ergens dood teruggevonden zijn. Ze pakken de moordenaar op. Een week gezever over de begrafenissen en we zijn er voorgoed vanaf.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

imséha schreef:
Crackers schreef:
imséha schreef:
Crackers schreef:Laat die kleinmannen gewoon ontvoeren of zo, dan zijn we van heel die rimram af!
Jij kijkt nog niet lang naar "Thuis"??? Moesten ze die kleinmannen ontvoeren, dan zitten we er voor 2 seizoenen aan vast, aan heel dat ontvoeringsgedoe!
Laat maar zijn! :lol:
Laat ze dan ergens dood teruggevonden zijn. Ze pakken de moordenaar op. Een week gezever over de begrafenissen en we zijn er voorgoed vanaf.
Dat geloof je toch zelf niet? :roll:
Als je alle afleveringen non stop na elkaar bekijkt mss ? 8)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

imséha schreef:
Luc schreef:
imséha schreef:
Crackers schreef:Laat ze dan ergens dood teruggevonden zijn. Ze pakken de moordenaar op. Een week gezever over de begrafenissen en we zijn er voorgoed vanaf.
Dat geloof je toch zelf niet? :roll:
Als je alle afleveringen non stop na elkaar bekijkt mss ? 8)
Dat zou ik zeker niet overleven!
:lol: :lol: :lol:
Van een overdosis gesproken, dit zou kunnen tellen!! :razz:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik vind dat super grappig dat Marianne regelmatig op haar plaats wordt gezet door Geert :lol:
Ook super lol haar kopje wanneer ze haar zin niet krijgt :P
Maar wel smerig dat ze Tom weeral voor haar kar spant en dien dingen laat doen achter de rug van Peggy wat betreft Robin. Maja Tom is dan ook zo'n moekes kindje heee :roll:
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Marianne = madam doordram.

Man toch, is er al eens één thuisaflevering geweest de laatsten tijd waarin ze haar eigen goestinkje eens niet aan het doordrammen is?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat ligt ook voor een deel aan de mensen om haar heen. Ze wordt altijd ontzien en niemand durft haar eens de waarheid te zeggen. De laatste tijd geeft An wat tegengas en warempel Geert ook, zeker i.v.m. zijn beroepsgeheim. Maar ze weet toch al weer waar Peggy voor kwam, dankzij Rosa.
Het gaat van kwaad tot erger met haar.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Zelfs in de laatste aflevering van fc de kampioenen moest ze de baas spelen
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

ThomSten schreef:Marianne = madam doordram.

Man toch, is er al eens één thuisaflevering geweest de laatsten tijd waarin ze haar eigen goestinkje eens niet aan het doordrammen is?
Daar ben ik het helemaal mee eens. Blijkbaar is dat tegenwoordig nog het enige doel waar Marianne voor kan dienen...
jessie V. schreef:Dat ligt ook voor een deel aan de mensen om haar heen. Ze wordt altijd ontzien en niemand durft haar eens de waarheid te zeggen. De laatste tijd geeft An wat tegengas en warempel Geert ook, zeker i.v.m. zijn beroepsgeheim. Maar ze weet toch al weer waar Peggy voor kwam, dankzij Rosa.
Het gaat van kwaad tot erger met haar.
Wat het tegengas van Ann en Geert betreft; wat zouden ze dan tegen Marianne moeten zeggen? Dat ze zich nergens meer mee mag bemoeien? Lijkt me wel wat lastig om dat van iemand te verlangen als diegene met haar neus bovenop alle gebeurtenissen zit, en bovendien ook nog eens overbezorgd en nieuwsgierig aangelegd is. Ik vind haar gedrag persoonlijk gruwelijk irritant de laatste tijd, maar niet echt onmenselijk. Ann en Geert hebben ook wel makkelijk praten want die hebben op dit moment niks (meer) te verliezen. Ann heeft Sandrine, en voor Geert maakt het sowieso niet echt uit. Maar Marianne en Rosa zitten ongewild wel overal tussen steeds.
Misschien hadden de 2 doktoren beter vantevoren eens nagedacht over de consequenties van Sandrines adoptie...
In feite zijn ze nu allebei gewoon aan het oplossen wat ze zelf veroorzaakt hebben. Ik heb dan ook met geen van beide medelijden. ;)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef: Misschien hadden de 2 doktoren beter vantevoren eens nagedacht over de consequenties van Sandrines adoptie...
In feite zijn ze nu allebei gewoon aan het oplossen wat ze zelf veroorzaakt hebben. Ik heb dan ook met geen van beide medelijden. ;)
Idem voor Peggy en Tom - die hadden ook beter eens nagedacht ipv nu te roepen dat ze hun speeltje toch willen. (want zo begint het wel over te komen)

Tom heeft niet echt door hoe zijn moeder hem voor haar kar spant én zijn relatie in het gedrang brengt.
Een tijd geleden kon hij haar bloed nog drinken.
Marianne mag misschien niet de gemakkelijkste zijn en ik ga zeker niet (altijd) akkoord met haar visies en de methodes die ze aanwendt om haar zin te krijgen, maar wie is in deze de slimste? :mrgreen:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Christel schreef: Misschien hadden de 2 doktoren beter vantevoren eens nagedacht over de consequenties van Sandrines adoptie...
Idem voor Peggy en Tom - die hadden ook beter eens nagedacht ipv nu te roepen dat ze hun speeltje toch willen. (want zo begint het wel over te komen)

Tom heeft niet echt door hoe zijn moeder hem voor haar kar spant én zijn relatie in het gedrang brengt.
Een tijd geleden kon hij haar bloed nog drinken.
Marianne mag misschien niet de gemakkelijkste zijn en ik ga zeker niet (altijd) akkoord met haar visies en de methodes die ze aanwendt om haar zin te krijgen, maar wie is in deze de slimste? :mrgreen:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Al vrees ik wel dat Marianne zichzelf nog tegen gaat komen, want ik denk wel dat haar gestook uiteindelijk toch gevolgen gaat hebben. Is het niet iets met haar (klein)kinderen, dan waarschijnlijk wel met Geert, want ze is wel bezig om iedereen tegen zich in het harnas te jagen zo. En of het dat waard is? ;)
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik erger mij niet aan Marianne omdat ik vind dat in elke serie een bitch moet zitten waar ik goed mee kan lachen :P
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Ik erger me ook niet aan Marianne, maar ik vind het wel jammer dat ze nu ook volop in die verhaallijn zit die me verder niet echt interesseert.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik erger mij ook niet echt aan Marianne - ik heb wel mijn gedacht over haar, maar ik vind het zalig hoe Leah die rol neerzet - altijd een plezier om naar te kijken, vind ik.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik erger mij ook niet echt aan Marianne, zo onredelijk of bitcherig is ze toch niet? Ik ken ergere gevallen.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik erger mij enorm aan Marianne, maar dat wil niet zeggen dat ik zou willen dat dat personage verdwijnt of een lief mens wordt. En dat wil ook niets zeggen over wat ik vind van Leah Thijs haar acteerprestaties.Er moesten er meer zijn zoals zij, wat acteren betreft.
0 x
Plaats reactie