Youri
-
- Poster rang 1
Re: Youri
Ik vermoed dat Jelena met Youri zal meegaan om zo Waldek en Rosa te redden.
Of anders sterft Jelena misschien wel?
Aangezien Youri ze niet kan hebben zal hij misschien denken ik Jelena niet niemand niet?
Of anders sterft Jelena misschien wel?
Aangezien Youri ze niet kan hebben zal hij misschien denken ik Jelena niet niemand niet?
0 x
oost west Thuis aan't zwembad het best.
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik vond het allemaal erg spannend daarjuist, maar één ding snapte ik dus echt niet:
Youri hield Waldek de hele tijd onder schot, maar plots schoot hij Jelena neer. Daarna stond Waldek (nog redelijk rustig) op, trok het pistool uit Youri's handen, en schoot hem neer. Terwijl hij dit deed bleef Youri eigenlijk vrij rustig afwachtend staan, ik had echt zoiets van: ??? waarom verdedigt Youri zich niet? Ik had verwacht dat het moment dat Waldek opstond Youri zijn pistool al gelijk tegen Waldek's voorhoofd aan zou drukken, maar wat doet hij? Hij kijkt met die mysterieuze criminelenblik van hem Waldek aan, laat het pistool uit zijn handen trekken en zich vervolgens in een been schieten...?
Youri hield Waldek de hele tijd onder schot, maar plots schoot hij Jelena neer. Daarna stond Waldek (nog redelijk rustig) op, trok het pistool uit Youri's handen, en schoot hem neer. Terwijl hij dit deed bleef Youri eigenlijk vrij rustig afwachtend staan, ik had echt zoiets van: ??? waarom verdedigt Youri zich niet? Ik had verwacht dat het moment dat Waldek opstond Youri zijn pistool al gelijk tegen Waldek's voorhoofd aan zou drukken, maar wat doet hij? Hij kijkt met die mysterieuze criminelenblik van hem Waldek aan, laat het pistool uit zijn handen trekken en zich vervolgens in een been schieten...?
0 x
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat was inderdaad vreemd, ook dat Youri daarna gewoon op de grond bleef liggen - oké, zo'n kogel in je been zal wel vreselijk pijn doen, maar zijn eigen pistool lag vlakbij zijn benen...
Ik zal het personage in ieder geval niet missen, ik vond het een leuke gastrol, maar langer hoefde deze verhaallijn niet te duren.

Ik zal het personage in ieder geval niet missen, ik vond het een leuke gastrol, maar langer hoefde deze verhaallijn niet te duren.
0 x
-
- Poster rang 1
Oh, ik vond hem wel leuk als slechterik. Fantastisch vertolkt door Lucas Tavernier trouwens.
0 x
-
- Poster rang 4
Dat Youri zich zo makkelijk liet ontwapenen snapte ik ook niet goed eigenlijk.
Misschien dat het voor hem nu allemaal niks meer uitmaakte nu Jelena er niet meer is?
Misschien dat het voor hem nu allemaal niks meer uitmaakte nu Jelena er niet meer is?
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7
De 'liever-dood-dan-in-de-gevangenis-mentaliteit' ? Dat lijkt mij ook de reden.Mieke schreef:Misschien dat het voor hem nu allemaal niks meer uitmaakte nu Jelena er niet meer is?
Zeker, petje af voor deze acteurCataclysm Child schreef:Fantastisch vertolkt door Lucas Tavernier trouwens.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vond hem in het begin wel ok als slechterik van dienst, maar na een tijdje werd hij gewoon een karikatuur van zichzelf en moest ik eigenlijk lachen elke keer als ik hem zag.
En da's niet de bedoeling van een slechterik denk ik

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Volgens mij ook nietsatine schreef:Ik vond hem in het begin wel ok als slechterik van dienst, maar na een tijdje werd hij gewoon een karikatuur van zichzelf en moest ik eigenlijk lachen elke keer als ik hem zag.

Ik had dat precies hetzelfde.
De manier waarop hij sprak, en zijn "maniertjes" in het algemeen, vond ik er op een gegeven moment gewoon iets te dik bovenop liggen.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
- x 1
- x 7