Hoewel ik al zo vaak in Antwerpen Centraal ben geweest tegenwoordig, ben ik de expo toch nog niet gaan bezoeken.Kdenk dat ik er binnenkort toch eens ga binnenspringen.Berta schreef:Hoewel ik al meer dan 6 seizoenen gemist heb, ben ik gisteren toch eens binnen gesprongen op de kampioenenexpo.
't Is best raar om zo ineens naast/in die decors te staan waar je zovele jaren naar gekeken hebt!
De Kampioenen
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- kristien
- Poster rang 1

Re: De Kampioenen
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Hoeveel kost de entree daar?kristien schreef:Hoewel ik al zo vaak in Antwerpen Centraal ben geweest tegenwoordig, ben ik de expo toch nog niet gaan bezoeken.Kdenk dat ik er binnenkort toch eens ga binnenspringen.Berta schreef:Hoewel ik al meer dan 6 seizoenen gemist heb, ben ik gisteren toch eens binnen gesprongen op de kampioenenexpo.
't Is best raar om zo ineens naast/in die decors te staan waar je zovele jaren naar gekeken hebt!
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Was best duur. Ik was met 4 geweest was 60 euro ofzoiets. 12 euro voor een kind (dacht onder de twaalf) en 16 boven de twaalf jaar.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
-
Rieka
- x 435
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Vind ik ook. Bovendien vond ik de expo niet zo geweldig.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Crackers
- Poster rang 5

Dat is puur geldbedrog! @ Admin, dan had je beter een familieticket gekocht, dat kost "maar" 50 euro.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Ik vind het ook duur maar er stond eens een artikel van in de krant en ze zouden zelfs met die prijzen maar net uit de kosten geraken. Naar het schijnt zijn er altijd Kampioenenacteurs aanwezig en die moeten ook nog betaald worden en het was ook duur om de decors te verhuizen van VRT naar Antwerpen Centraal.
Mij zegt het niet zo veel eigenlijk om zo naar decors te gaan kijken.
Mij zegt het niet zo veel eigenlijk om zo naar decors te gaan kijken.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ik had online betaaldCrackers schreef:Dat is puur geldbedrog! @ Admin, dan had je beter een familieticket gekocht, dat kost "maar" 50 euro.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

En ik dacht totnogtoe dat het een gratis expo was. 
Wel echte afzetterij.
Wel echte afzetterij.
Laatst gewijzigd door lord F. op di 08 mar 2011, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- kristien
- Poster rang 1

- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Het is zeker niet gratis en het geld niet waard, is mij verteld.lord F. schreef:En ik dacht totnogtoe dat het een gratis expo was.
Wel echte afzetterij.
Het is wel leuk om dat allemaal eens te bekijken, maar niet aan die prijs.
En de tentoonstelling is echt niet verlengd wegens het 'enorme succes', zoals beweerd wordt, maar omdat de opkomst erg tegenvalt en ze niet uit de kosten geraken.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Dat is waar en wat moet je die tentoonstelling nog gaan zien als je al meer dan 20 jaar lang tegen heug en meug naar die decors en de herhalingen van die decors hebt gekeken? Weet je nu nog echt niet hoe die eruit zien of zo?satine schreef:Het is zeker niet gratis en het geld niet waard, is mij verteld.lord F. schreef:En ik dacht totnogtoe dat het een gratis expo was.
Wel echte afzetterij.
Het is wel leuk om dat allemaal eens te bekijken, maar niet aan die prijs.
En de tentoonstelling is echt niet verlengd wegens het 'enorme succes', zoals beweerd wordt, maar omdat de opkomst erg tegenvalt en ze niet uit de kosten geraken.
Ik zeg daarmee niet dat FC De Kampioenen een goede of geen goede reeks is of is geweest, daar spreek ik mij niet over uit. Maar om zoveel geld te geven aan iets dat je altijd en overal waar en wanneer je maar wilt kunt zien, dat is toch echt weggegooid geld.
En dan zijn er mensen die een bijdrage van 1 euro voor dit forum of een bijdrage van 2 euro voor Kom op tegen Kanker of Vredeseilanden of wat dan ook te veel vinden
Ja, kijk maar naar jezelf...
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Na het succes van De wereld van F.C. De Kampioenen in het Centraal Station van Antwerpen reist de interactieve expo over Vlaanderens populairste televisieserie deze zomer naar de kust. Van 4 juli tot en met 4 september kunnen fans in Oostende voor de laatste keer een duik nemen in de wereld van F.C. De Kampioenen.De expo De wereld van F.C. De Kampioenen lokte de voorbije maanden al zeventigduizend bezoekers naar het Centraal Station van Antwerpen, maar nog steeds zijn er heel wat fans die een kijkje willen nemen achter de schermen. Daarom slaat de F.C. De Kampioenen-expo van 4 juli tot en met 4 september zijn tenten op in het Kursaal Oostende onder de naam F.C. De Kampioenen aan zee.
Op F.C. De Kampioenen aan zee kunnen jong en oud deze zomer voor de laatste keer een duik nemen in de authentieke decors van de reeks. Het café van Pascalleke, de toonzaal van Fernand, de slaapkamer van Boma, de woonkamer van Carmen en Xavier en alle andere decors dompelen de bezoekers onder in de magie van meer dan twintig jaar unieke televisiegeschiedenis.
Ze ontdekken er rekwisieten en kostuums uit de reeks, werpen een blik in de stylistenruimte en in de studio van Radio Hallo en zien het bolleke van Markske in het echt. In de F.C. De Kampioenen-bioscoop kunnen ze de beste en bekendste fragmenten uit meer dan 250 afleveringen herbekijken, schaterlachen met de bloopers en de wall of fame van elke Kampioen bewonderen.
INTERACTIEF
F.C. De Kampioenen aan zee is niet zo maar een expo, maar een interactief gebeuren voor het hele gezin. Jong en oud kunnen er op de foto met een van de acteurs, een handtekening bemachtigen, karaoke zingen met de Championettes, in een computerspelletje testen met welke Kampioen ze de meeste gelijkenissen vertonen en op een minivoetbalveld strafschoppen nemen tegen het evenbeeld van Xavier. In het glamoureuze personalityblad Carmen lezen ze alles over twintig jaar F.C. De Kampioenen en kunnen ze deelnemen aan de speurtocht naar de F.C. De Kampioen Aller Tijden.
F.C. De Kampioenen aan zee: van 4 juli 2011 tot en met 4 september 2011
dagelijks van 9.30 tot 17.30 uur in Kursaal Oostende, Westhelling, Oostende. Om wachttijden te vermijden wordt aangeraden vooraf te reserveren.
Foto's van de opening van De Wereld van F.C. De Kampioenen in Antwerpen kan je bekijken in een Sterrennieuws-fotoreportage naast dit artikel!
Op F.C. De Kampioenen aan zee kunnen jong en oud deze zomer voor de laatste keer een duik nemen in de authentieke decors van de reeks. Het café van Pascalleke, de toonzaal van Fernand, de slaapkamer van Boma, de woonkamer van Carmen en Xavier en alle andere decors dompelen de bezoekers onder in de magie van meer dan twintig jaar unieke televisiegeschiedenis.
Ze ontdekken er rekwisieten en kostuums uit de reeks, werpen een blik in de stylistenruimte en in de studio van Radio Hallo en zien het bolleke van Markske in het echt. In de F.C. De Kampioenen-bioscoop kunnen ze de beste en bekendste fragmenten uit meer dan 250 afleveringen herbekijken, schaterlachen met de bloopers en de wall of fame van elke Kampioen bewonderen.
INTERACTIEF
F.C. De Kampioenen aan zee is niet zo maar een expo, maar een interactief gebeuren voor het hele gezin. Jong en oud kunnen er op de foto met een van de acteurs, een handtekening bemachtigen, karaoke zingen met de Championettes, in een computerspelletje testen met welke Kampioen ze de meeste gelijkenissen vertonen en op een minivoetbalveld strafschoppen nemen tegen het evenbeeld van Xavier. In het glamoureuze personalityblad Carmen lezen ze alles over twintig jaar F.C. De Kampioenen en kunnen ze deelnemen aan de speurtocht naar de F.C. De Kampioen Aller Tijden.
dagelijks van 9.30 tot 17.30 uur in Kursaal Oostende, Westhelling, Oostende. Om wachttijden te vermijden wordt aangeraden vooraf te reserveren.
Foto's van de opening van De Wereld van F.C. De Kampioenen in Antwerpen kan je bekijken in een Sterrennieuws-fotoreportage naast dit artikel!
0 x
-
Rieka
- x 435
En nog iets belangrijks om weten, en dat staat niet vermeld: wat kost deze grap?Matthi schreef:
0 x