Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
-
- Poster rang 1
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
Hoe deed die gisteren weer? Die denkt dus echt dat dat kindje van hem is en dat Franky en hij dat samen gaan opvoeden.
Nu wordt het leeftijdsverschil tussen die twee toch wat duidelijk. Franky zijn uitspraak 'ik wil toch nog iets van mijn jeugd kunnen genieten' duid er toch ook op dat hij zich te hard gebonden lijkt te voelen, echt blij met de terugkeer van Tibo leek hij toch ook niet? Hij zou volgens mij liever gewoon café houden samen met Jens in plaats van zich in heel die relatieshit en laat staan het opvoeden van een baby te mengen.
Nu wordt het leeftijdsverschil tussen die twee toch wat duidelijk. Franky zijn uitspraak 'ik wil toch nog iets van mijn jeugd kunnen genieten' duid er toch ook op dat hij zich te hard gebonden lijkt te voelen, echt blij met de terugkeer van Tibo leek hij toch ook niet? Hij zou volgens mij liever gewoon café houden samen met Jens in plaats van zich in heel die relatieshit en laat staan het opvoeden van een baby te mengen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Zoals Franky al zei, vroeger was t enkel Tibo en hem. Nu is de puberdochter van Tibo er bij gekomen en ineens mag hij op zijn 22 (?) stiefbompa gaan spelen ! Dat zou ik ook niet willen op die leeftijd.
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2
We zijn er misschien bijna van verlost!
Ik vond hem gisteren ook wel belachelijk, net een klein kind dat geen snoepje kreeg.
Aan de andere kant versta ik het ook wel een HEEL klein beetje. Het is zijn kleinkind en hij wil wss niet dezelfde "fout" maken als met Jana.
Ik vond hem gisteren ook wel belachelijk, net een klein kind dat geen snoepje kreeg.
Aan de andere kant versta ik het ook wel een HEEL klein beetje. Het is zijn kleinkind en hij wil wss niet dezelfde "fout" maken als met Jana.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- Crackers
- Poster rang 5
Er zijn er veel die Tibo zo wat onnozel en egoïstisch en ergerlijk vinden omdat hij wil dat Jana het kind houdt en dat hij daar niets aan te zeggen heeft.
Al denk ik dat veel mensen in het echte leven ook zo zouden reageren. Of zijn er zo veel die hun zoon of dochter zouden aanmoedigen om hun baby weg te geven misschien?
Al denk ik dat veel mensen in het echte leven ook zo zouden reageren. Of zijn er zo veel die hun zoon of dochter zouden aanmoedigen om hun baby weg te geven misschien?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Franky had overschot van gelijk : het is altijd Tibo die beslist en de rest moet maar ja knikken. Ik moest
toen Tibo een ferme bolwassing kreeg van "poepie". Dat Tibo maar bij Ellen gaat wonen en samen papa en mama spelen van hun kleinkind.
En inderdaad Crackers je hebt gelijk : herinner hoe Rosa destijds vocht om het hoederecht over de baby van Peggy en het zelfs wilde adopteren.

En inderdaad Crackers je hebt gelijk : herinner hoe Rosa destijds vocht om het hoederecht over de baby van Peggy en het zelfs wilde adopteren.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Natuurlijk mag Tibo bezorgd zijn over Jana en wil hij t beste voor haar, maar nu is t alsof hij de vader is.
En wat vindt Ellen ervan ? Die is er ook nog.
En wat vindt Ellen ervan ? Die is er ook nog.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Hysterisch als altijd, onze Tibo!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Ik vond het hilarisch hoe Tibo dacht dat hij ook maar iets te zeggen heeft over wie er bij Sanitechniek komt werken en wie niet. Zelfs het appartement waarin hij woont is voor geen 1 procent van hem ^^.
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Ik zou me doodschamen als ik in de schoenen stond van Tibus. Geld aannemen om een kind te verwekken en heel expliciet afspreken dat je er niet mee gemoeid wilt worden, het kind na zoveel jaar toch behoorlijk onbeschoft afblaffen en duidelijk maken dat je er niks van moet hebben en je dan vervolgens gedragen als de perfekte vader (zelfs Franky verwijten dat die er 'geen verstand' van heeft
), en datzelfde kind dwingen tot moederschap.
De ontwikkeling van deze figuur is zo onlogisch dat het irriteert. En ik vind dat het het personage van Franky ook nadelig beinvloedt. Ik denk dat het niet zozeer de nieuwe acteur is die de rol minder aantrekkelijk maakt, als wel de verhaallijn van een jonge gozer (hij zei toch 19 laatst?) die trouwt met een oudere man en vervolgens al dit soort perikelen door moet. Een jongere vriend en meer avontuur erom heen had het een boeiender persoon kunnen laten zijn. Enfin, missch komt dat nog in de nieuwe club met Jens, maar ik moet zeggen ook daar lijkt het meer (sorry voor de uitdrukking, ik weet geen beter) een oud wijf. OK, dat hoort missch meer onder het topic van Franky, maar ik wil er mee uitdrukken dat hij door Tibo in die richting is gedrukt. Vind het geen mooie uitwerking van het verhaal.

De ontwikkeling van deze figuur is zo onlogisch dat het irriteert. En ik vind dat het het personage van Franky ook nadelig beinvloedt. Ik denk dat het niet zozeer de nieuwe acteur is die de rol minder aantrekkelijk maakt, als wel de verhaallijn van een jonge gozer (hij zei toch 19 laatst?) die trouwt met een oudere man en vervolgens al dit soort perikelen door moet. Een jongere vriend en meer avontuur erom heen had het een boeiender persoon kunnen laten zijn. Enfin, missch komt dat nog in de nieuwe club met Jens, maar ik moet zeggen ook daar lijkt het meer (sorry voor de uitdrukking, ik weet geen beter) een oud wijf. OK, dat hoort missch meer onder het topic van Franky, maar ik wil er mee uitdrukken dat hij door Tibo in die richting is gedrukt. Vind het geen mooie uitwerking van het verhaal.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- Lacrimosa
- Poster rang 2
Het zou me niet verbazen als - tegen mei of zo - de stoppen doorslaan bij Tibo en hij een of ander psychopatisch trekje gaat laten zien.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
- Nog geen rang
Het is normaal dat je probeert te bemoeien eens je het vaderschap dan toch aanvaard hebt. Maar hij zou moeten beseffen wat het is om als vader je kind niet te zien opgroeien, hij zou Bram moeten verstaan.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Tibo heeft er nooit mee gezeten dat hij zijn kind niet heeft zien opgroeien. Hij heeft er zelf nooit naar omgekeken en toen Jana op het toneel verscheen was hij echt niet blij.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
En dat maakt zijn gedrag nu enorm hypocriet volgens mij.jessie V. schreef:Tibo heeft er nooit mee gezeten dat hij zijn kind niet heeft zien opgroeien. Hij heeft er zelf nooit naar omgekeken en toen Jana op het toneel verscheen was hij echt niet blij.
0 x
-
- x 435
Of hoe die bezig is tegen Bram tegenwoordig. Bram wil zijn verantwoordelijk opnemen en het staat meneer niet aan. Moest hij zich er echt niks van aantrekken was hij niet terug uit Ibiza gekomen.
Eigenlijk zou Bram hem nog eens een koek op zijn bakkes moeten geven. Die keer toen Bram dat deed was dat toch wel een hilarisch beeld
Eigenlijk zou Bram hem nog eens een koek op zijn bakkes moeten geven. Die keer toen Bram dat deed was dat toch wel een hilarisch beeld

0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Tibo is gewoon zielig momenteel, zoals hij daar verwijtend met zijn vinger naar Franky aan het wijzen was 'JIJ HEBT DAT WEL GEDAAN!' 
'BRAM IS LUCHT VOOR MIJ!' Maxime De Winne is goed in overacting!

'BRAM IS LUCHT VOOR MIJ!' Maxime De Winne is goed in overacting!
0 x