Leo Vertongen (Walter Moeremans)

Gesloten
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef: zo 28 mar 2021, 17:22 Nina heeft ook een tijd in Ter Smissen gelogeerd, omdat het niet boterde met Yvetje.
Die rekening heeft Leo toen betaald.
Dat was dan nadat ze eerst een tijd op de kosten van haar grootvader bij hem had gelogeerd.
Klopt. Maar dat is toch geen diefstal? Dat waren ze toch gewoon onderling overeengekomen. Ze is dan in het notariaat van Peter gaan werken om zelf haar kost te verdienen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik zeg toch ook niet dat dit diefstal was?
Ik wou alleen aangeven dat Nina Leo in het verleden ook al een aardige cent gekost heeft.
En als ik mij goed herinner was dat niet op voorhand overeengekomen, maar ik kan mij vergissen.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: ma 29 mar 2021, 08:05 En als ik mij goed herinner was dat niet op voorhand overeengekomen, maar ik kan mij vergissen.
Dat was zeker niet op voorhand overeengekomen :nope: Ik kan me nog heel levendig het zure gezicht van Leo voor de geest halen toen hij de rekening van Nina's uitspattingen gepresenteerd kreeg. :mrgreen:
Want Nina hield zich niet bepaald in, ook al wist ze nog zo dondersgoed dat ze de kosten niet zelf zou gaan betalen...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik vind dat Leo (Walter) er slecht uit ziet.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef: ma 29 mar 2021, 21:41 Ik vind dat Leo (Walter) er slecht uit ziet.
Ikke zou eerder zeggen dat hij er oud uitziet, maar die mens is dan ook al een hele tijd pensioengerechtigd. Als ikke mij niet vergis is hij al +80!
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ikke heeft gelijk. De acteur is geboren in 1940 en is of wordt dus 81. Hoe oud het personage Leo is, is onduidelijk maar die is waarschijnlijk toch al een stuk in de 70.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het gaat niet omdat hij oud is dat hij er slecht uit moet zien. Sinds hij terug is van de coronastop lijkt hij vermoeider. Niet alleen zijn gezicht maar ook de manier waarop hij zich beweegt. En daar zitten toch echt geen jaren tussen
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Misschien heeft Walter Corona gehad?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Zou best eens kunnen
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ikke schreef: di 30 mar 2021, 14:13 Misschien heeft Walter Corona gehad?
Daar zou dan toch wel iets over bekendgemaakt geweest zijn, niet?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

heidiw schreef: di 30 mar 2021, 12:37 Ikke heeft gelijk. De acteur is geboren in 1940 en is of wordt dus 81. Hoe oud het personage Leo is, is onduidelijk maar die is waarschijnlijk toch al een stuk in de 70.
Vermits hij al een achterkleindochter van bijna 10 jaar heeft, zou ik hem toch ook zeker eind in de 70 schatten.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Wat ik me afvraag (kan me ontglipt zijn) is of Leo bij haar verschijnen aan Nina gevraagd heeft wie de papa van Yasmine is ??

Het feit dat hij met zijn achterkleindochter in de Withoeve opduikt, lijkt me van niet.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Nee, daar heeft Leo bij mijn weten niet naar gevraagd. Anders hadden we, denk ik, heel andere gesprekken gezien tussen hem en Nina en was hij zeker niet met Yasmien naar de Withoeve getrokken.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Tiboko schreef: di 30 mar 2021, 22:30 Wat ik me afvraag (kan me ontglipt zijn) is of Leo bij haar verschijnen aan Nina gevraagd heeft wie de papa van Yasmine is ??

Het feit dat hij met zijn achterkleindochter in de Withoeve opduikt, lijkt me van niet.
heidiw schreef: di 30 mar 2021, 23:28 Nee, daar heeft Leo bij mijn weten niet naar gevraagd. Anders hadden we, denk ik, heel andere gesprekken gezien tussen hem en Nina en was hij zeker niet met Yasmien naar de Withoeve getrokken.
Hij heeft er wel degelijk naar gevraagd. Ze heeft hem echter niet verteld hoe de vork aan de steel zit. Ze heeft enkel gezegd dat de vader geen deel uitmaakt van hun leven.

Ik vond het desalniettemin vreemd dat hij net naar de Withoeve ging. Hij weet toch ook wel dat Nina gevoelig ligt bij Peter en Femke. Maar zijn opmerkingen later schepten wel wat duidelijkheid. Hij wil duidelijk niet in het verleden leven, maar naar de toekomst kijken. Dat siert hem wel.
Laatst gewijzigd door tvx1 op wo 31 mar 2021, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

tvx1 schreef: wo 31 mar 2021, 00:37 Hij wil duidelijk niet in het verleden leven, maar naar de toekomst kijken. Dat siert hem wel.
Hij heeft natuurlijk makkelijk praten, want hij is niet degene van wie 800 000 euro werd gestolen.

Die zaak had grote gevolgen voor Peter, want hij moest daarvoor zijn notariaat opgeven. Lijkt me logisch dat zelfs zonder het "Yasmine-verhaal" Peter en vooral Femke (die nog niets weet van Yasmine) niet echt happig zijn om Nina terug te zien.

Gelukkig voor het kind heeft Nina nooit tegen Yasmine verteld dat Peter uit België haar papa is, anders hadden we gisteren al vuurwerk.
0 x
Gesloten