Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ja, hij komt dan terug uit Canada samen met Bianca met wie hij zich net verloofd heeft. Hij bedriegt haar dan nog niet met Peggy, staat een nier af aan zijn moeder en gaat Peter helpen in de praktijk, best een sympathieke gast dus...
Als de middagafleveringen nog een beetje voortgang krijgen tussen al dat wielrennersgeweld (nee, ben er geen fan van, zucht... ) zal Tom eind van het jaar, denk ik, zijn intrede doen in de middagafleveringen.
Ik vind hem ook niet onaardig maar op dit moment gedraagd hij zich gewoon enorm stom. Ik vind Tom nog altijd een tof personage. Maar ik zal voor jou een foto maken van Tom op de Thuisdag goed? hou je nu weer een beetje van mij?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Haha, ja hoor en laat je dan zo'n 'scenefoto' doen in die tent waar ze mee adverteren in de promofilmpjes voor de thuisdag? Misschien kan je dan een Tom&Peggy scene doen, zoals op mijn avatar.......
Vond het ook wel heel mooi om te zien.
En hij is bovendien al vanaf het begin opmerkzaam wat betreft David en Marianne. Vind dat toch wel opvallend, want Ann lijkt bijvoorbeeld nog altijd niks in de gaten te hebben. Het laat in elk geval wel zien dat hij met zijn moeder inzit.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..