Leo Vertongen (Walter Moeremans)

Gesloten
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: do 25 mar 2021, 14:44 Nochtans beweert ze niets van de geld gekregen te hebben...
Juist: ze beweert...!
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Leo smelt voor zijn achterkleindochter :razz: ergens wel normaal want veel mensen geraken niet eens meer zover dat ze hun achterkleinkinderen nog weten geboren worden
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Die twee waren dan ook heel schattig samen! :yup:

Maar ik denk niet dat hij zijn onverwacht bezoek nog makkelijk terug buiten krijgt, als het allemaal te veel wordt.
Hij zou wel eens in het oog van een storm kunnen terecht komen.
Ik ben dan ook heel benieuwd wat de mening van Marianne gaat zijn. :mrgreen:
Wat het gaat hier niet alleen over de supercute achterkleindochter, maar ook de kleindochter zonder scrupules.
Tenminste, dat was ze in het verleden toch alvast.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

ik had wel gedacht dat hij het niet over zijn hart zou kunnen verkrijgen om ze naar een hotel te laten gaan. Maar hij brengt zichzelf inderdaad in moeilijkheden. Hij zal er niet meer vanaf komen, vrees ik.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ik denk dat die kleindochter een goedkope en lepe truc uithaalt door Leo te laten verliefd worden op z'n achterkleindochter. Heel laag bij de grond en zo gaat ze haar doel wel heel vlug bereiken. Enfin, als het doel is wat ik denk: Leo wat geld en misschien ook z'n auto afhandig maken als ze kan. En tot hiertoe liggen alle wegen voor haar open. Hopelijk voor Leo komt ze >Marianne tegen op haar pad!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Icarus123
Nog geen rang
x 18
x 49

Bericht door Icarus123 »

Vond het echt hartverwarmend hoe Leo omgaat met zijn achterkleindochter.

Ik zou hier trouwens allemaal niet te veel achter zoeken hoor. Toen Christine terug verscheen, dacht iedereen ook dat ze een gigantisch misdadig complot had beraamd om Bob terug te pakken, maar uiteindelijk bleek ze heel eerlijk en oprecht te zijn. Dus ik zou Nina toch een kans geven. Mij lijkt ze (voorlopig) echt van goede wil. En Yasmine heeft al helemaal niks verkeerds gedaan.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: za 27 mar 2021, 16:53 Enfin, als het doel is wat ik denk: Leo wat geld en misschien ook z'n auto afhandig maken als ze kan.
En waarom zou dat het doel zijn? Ik heb echt niet de indruk dat zij kwade bedoelingen heeft met haar grootvader. Ik herriner me ook niet dat ze tijdens haar eerste verblijf in Thuisdorp enige kwade bedoelingen met hem had. Zij had het zelfs echt moeilijk om afscheid te nemen van hem. Dominique was diegene zonder scrupules.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tot hiertoe hebben we inderdaad nog geen aanwijzingen gehad dat ze slechte bedoelingen heeft.
Aan de andere kant heeft ze al die jaren ook aan Leo niets laten weten, de man wist niet eens of zijn dochter en kleindochter nog leefden en van Yasmine wist hij al helemaal niks af.
Als ik na zo'n 9 (10?) jaar dan mijn grootvader ga bezoeken zou ik om te beginnen al een hotelletje zoeken, zodat ik zeker weet dat ik (en vooral mijn dochter) die nacht veilig onderdak hebben.
Want ze had even goed voor een gesloten deur kunnen staan omdat Leo niet thuis was.
En als ze zegt dat ze haar dochtertje wil laten opgroeien in een lieve en warme omgeving, dan geloof ik haar direct.
Maar dat mag ze niet alleen van haar grootvader laten afhangen.
Tot hiertoe krijgt ze van mij het voordeel van de twijfel, ook al geloof ik haar verhaal over haar moeder niet meteen.
Want zoiets weet je pas als je de twee kanten van het verhaal gehoord hebt.
Uiteindelijk was Nina indertijd ook geen puber meer toen ze probeerde fraude te plegen met dat appartement van (Madeleine?) en om daarna de derdenrekening van Peter te plunderen. Want dat kon haar moeder niet alleen.
Ze was een volwassen vrouw en wist heel goed wat ze deed.

Ik hoop alleen dat Leo nergens de dupe van wordt, ik gun hem zijn achterkleindochter van harte, want zijn interactie met Yasmine is heel leuk om te zien.
En hij is soms een brompot, maar hij heeft een gouden hart en ik wil dat niet gekwetst zien.
Geef die man maar een rustige oude dag, met Marianne heeft hij entertainment genoeg. :D ;)
2 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Ik denk toch dat Nina terug is om Peter zijn "perfect" imago om zeep te helpen en ze is geen dag te vroeg... :mrgreen: :dance:
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

tvx1 schreef: za 27 mar 2021, 17:37 En waarom zou dat het doel zijn?
Ja, laat ons zeggen zoals ze hier doen: ik voel het aan m'n water dat er iets goed scheef zit! Maar nu ben ik bezig als superflik Didier en da's niet oké! 🤣😂🤣Hopelijk voor Leo ben ik totaal verkeerd!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Kiki_Dee schreef: zo 28 mar 2021, 08:35 Ik denk toch dat Nina terug is om Peter zijn "perfect" imago om zeep te helpen en ze is geen dag te vroeg...
Daar zit ik nu al jaren op te wachten :razz:
0 x
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Bericht door slipstreamdrive »

Had Nina tijdens haar eerste Thuisperiode eens geen geld gestolen van Leo of van de Taxi's? Weet het niet meer zeker.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

slipstreamdrive schreef: zo 28 mar 2021, 13:12 Had Nina tijdens haar eerste Thuisperiode eens geen geld gestolen van Leo of van de Taxi's? Weet het niet meer zeker.
Ik kan mij niets in de trant herrineren.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Uit Simonne haar portemonnee :yup: Was het ook vergeten maar heb eens door het topic van Nina gelezen en daar staat het.
slipstreamdrive schreef: zo 28 mar 2021, 13:12
Had Nina tijdens haar eerste Thuisperiode eens geen geld gestolen van Leo of van de Taxi's? Weet het niet meer zeker
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Nina heeft ook een tijd in Ter Smissen gelogeerd, omdat het niet boterde met Yvetje.
Die rekening heeft Leo toen betaald.
Dat was dan nadat ze eerst een tijd op de kosten van haar grootvader bij hem had gelogeerd.
0 x
Gesloten