Pagina 471 van 471
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Geplaatst: do 18 jun 2026, 08:20
door jessie V.
Ik zat met verbazing te kijken. Hoe kan je iemand in zo'n toestand nou toch verhoren. En dan over zo iets ernstigs.
Het ging niet over een brood stelen in de winkel, maar over verkrachting van een aantal vrouwen.
Idioot!!
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Geplaatst: do 18 jun 2026, 08:55
door taaigetje
Bij afasie helpt zelfs een tablet, gsm, computer soms niet echt Daffy. Ik kon begrijpen, lezen, ik typte, schreef en las dan dat ik iets onbegrijpelijk had getikt of geschreven. Ik hoorde mezelf onbegrijpelijke dingen zeggen en kon ze niet verbeteren ook al wilde ik dat zo graag.
Ik heb het gevoel dat er de eerstvolgende afleveringen tussen Andreas en onze superflikken nog heel domme dingen gaan gebeuren.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Geplaatst: do 18 jun 2026, 11:05
door heidiw
Inderdaad,met stijgende verbazing hiernaar zitten kijken. Vooral de suggestieve vraagstelling

En dat geroep

hij is niet doof he! De finale nadert en het moet vooruit gaan, dit is echter teveel vooruit.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Geplaatst: do 18 jun 2026, 11:50
door satine
De schrijvers houden niet van politie-agenten, denk ik.
Zo suggestief in hun vraagstellingen en ondertussen kan Andreas geen fatsoenlijk woord gezegd krijgen. Die kan zelfs niet eens goed plaatsen waar het over gaat, dat zien ze zelf toch ook?
En dan Thilly met dat geluidsfragment - hoe belachelijk en respectloos!
Wel mooie en ontroerende scènes tussen Marie en haar zoon.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Geplaatst: do 18 jun 2026, 19:49
door daffy duck
taaigetje schreef: do 18 jun 2026, 08:55
Bij afasie helpt zelfs een tablet, gsm, computer soms niet echt Daffy.
Dacht dat het die arme jongen zou helpen, omdat hij bezig was met zoiets als gebarentaal om het uit te leggen. Maar ja, je kunt gelijk hebben. Was juist een reactie op die stupid houding van dat flikkenduo dat daar stond the pushen en een zekere vorm van triomf daarna tentoonspreiden; ze vonden dat hij bekend had. Was belachelijk hoe die confrontatie en verhoor plaats vond.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Geplaatst: vr 19 jun 2026, 14:02
door martha
Kan iemand mij uitleggen waarom dat stopcontact begon te roken ? Yasmine had gedoe met die kaars en papieren en alhoewel ik die scène teruggespoeld heb geraakte ik er niet wijs uit
En Rosa

heeft die een face-lift laten doen ?

Goed dat Sunny haar op haar plaats heeft gezet.
Dat gedoe met Andreas : doe mij denken aan Ilias enkele seizoenen geleden, die zat ook vast in de finaleweken, onschuldig bleek achteraf. En afasie : mijn eigen vader heeft dat ook gehad, in de jaren 70 van de vorige eeuw, toen stond de wetenschap nog niet zo ver als nu maar ik herinner me toch altijd wat een zware last dat was op het gezin, wij waren toen ook nog allemaal pubers. Het is wat zijn spreken betreft, nooit meer volledig in orde gekomen ondanks de logopedie.
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Geplaatst: vr 19 jun 2026, 16:59
door daffy duck
martha schreef: vr 19 jun 2026, 14:02
Kan iemand mij uitleggen waarom dat stopcontact begon te roken ?
Neen, dat is Thuiswijsheid en daar kan je je hoofd niet mee breken. Een kaars uitblazen, een snoer uit het stopcontact verwijderen , het ene heeft toch niks met het andere te maken. En aub laat het weer geen brand zijn, hebben we gehad toen Frank z'n 'doeninge' afbrandde. Hoeveel tegenslag kan je hebben: kind doodziek in het ziekenhuis, rookontwikkeling met waarschijnlijk weer zware gevolgen...d'r zijn grenzen aan tegenslagen!
Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Geplaatst: za 20 jun 2026, 10:42
door jessie V.
De aanval op Femke. Dat is iemand geweest die wist waar ze woonde en dat ze thuis was.
Ik dacht daarbij eigenlijk: dit is het begin van de vrijstelling van Andreas