Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Hélène Van Damme-Symons (Camilia Blereau)

Bericht door Crackers »

Daar ben ik het volledig mee eens: het is veiliger voor hem er onmiddellijk korte metten mee te maken, maar dan vermoord je meteen ook grotendeels de verhaallijn...
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Moord zou voor hem het veiligst geweest zijn. Als alles loopt zoals hij gepland heeft zoekt hij weer contact met Marianne (Helene is nu dan toch dood). Marianne denkt dan ook dat Helene Geert heeft gedood. Weet niks van Henri (wie wel?) en gaat verder met William. Dus hij heeft dan nog altijd Marianne haar geld. En Rosa als reserve. :razz:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Nu versta ik nog niet helemaal de logica van deze wending >> als Hélène bekent dat ze Geert vermoord heeft dan staat Henri ook niet sterk gezien hij haar versie bevestigd heeft. Tenzij hij nu zegt dat dat maar een grapje was. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Nu versta ik nog niet helemaal de logica van deze wending >> als Hélène bekent dat ze Geert vermoord heeft dan staat Henri ook niet sterk gezien hij haar versie bevestigd heeft. Tenzij hij nu zegt dat dat maar een grapje was. :)
:lol: Dat zou wel schitterend zijn :mrgreen:
Ook ik kan me niet voorstellen hoe hij dit recht zou kunnen breien tegenover Marianne, en ook niet tegenover Tom en Peter, trouwens. Als die laatste nu bijvoorbeeld nog geen link gaat leggen met de dingen die Marianne in eerste instantie tegen hem zei, dus ook toen ze zich hardop af zat te vragen waarom William een valse verklaring af zou leggen en tot de conclusie kwam dat hij dan wel die "Henri" uit Hélène's sms'jes moest zijn, dan weet ik het niet meer... :-?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Christel schreef:Het lijkt er wel op dat hij heeft afgerekend met Hélène inderdaad.... Ik moet zeggen dat ik het ongelooflijk jammer vind dat ze het zo hebben laten lopen dan. De situatie rond William wordt niet alleen vreemder met de minuut, maar ik had Hélène veel liever haar verhaal uit zien spelen eigenlijk. Ik keek al uit naar een scène waarin ze door zou slaan en zou bekennen bijvoorbeeld, of waarin ze aan haar familie uit had moeten leggen wat ze allemaal gedaan heeft. Dat is volledig te danken aan de fantastische manier waarop Hélène gebracht wordt, overigens. Om die reden vind ik het ontzettend jammer als we haar niet meer bezig zullen zien. :(
Dat we haar niet meer gaan zien is toch helemaal niet zeker :denk:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Het mag Hélène misschien een schrale troost zijn, maar ik vermoed dat zij hun oorspronkelijke plannetje evenmin zou overleefd hebben. Een William deelt niet met anderen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

nounake schreef:
Christel schreef:Het lijkt er wel op dat hij heeft afgerekend met Hélène inderdaad.... Ik moet zeggen dat ik het ongelooflijk jammer vind dat ze het zo hebben laten lopen dan. De situatie rond William wordt niet alleen vreemder met de minuut, maar ik had Hélène veel liever haar verhaal uit zien spelen eigenlijk. Ik keek al uit naar een scène waarin ze door zou slaan en zou bekennen bijvoorbeeld, of waarin ze aan haar familie uit had moeten leggen wat ze allemaal gedaan heeft. Dat is volledig te danken aan de fantastische manier waarop Hélène gebracht wordt, overigens. Om die reden vind ik het ontzettend jammer als we haar niet meer bezig zullen zien. :(
Dat we haar niet meer gaan zien is toch helemaal niet zeker :denk:
Dat is het ook niet. Maar als dat zo zou zijn, zou ik het jammer vinden... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Ik denk dat W ook niet beseft hoeveel Tom en Peter al gehoord hebben over die Henry en over dat gedoe met die GSM. En heeft hij ooit gehoord dat Marianne dacht dat hij Henry was?

Maar missch heeft hij wel door dat Tom niet echt een snuggere is, en heel slecht is in een plus een optellen - en Judith nog meer niet. En ook datPeter weinig interesse heeft in Marianne en dus geen moeite doet.

Edit: GSM natuurlijk :eek:
Laatst gewijzigd door Amiche op za 03 okt 2015, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het is en blijft gevaarlijk voor William hé. Voor hem maar een oplossing: RIP Helène.
Er blijft natuurlijk wel een probleem dat zowel Tom als Peter over die Henri gehoord hebben. En nu Helène de schuldige is gaat Tom dan niet even denken; verdomme dat verhaal van mijn moeder over die Henri zou wel eens waar kunnen zijn? En dat ze gaan zoeken naar Henri. Nu denk ik wel dat onze Henri cheri wel zo slim zal geweest zijn om ook de 2de GSM van Helène te laten verdwijnen want daar staat hij wel op als Rita.
Nu Marianne heeft idd in het begin gezegd tegen Tom of Peter: het is William, William is Henri. En ze wou William niet meer zien dus moet hij toch geweten hebben dat er iets niet in de haak was.
Ik denk wel dat marianne het hele GSM verhaal van Helène nog in geuren en kleuren gaat vertellen.
0 x
Potentia Principatum
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

Heb de flashback van gisteren nog eens herbekeken en daar zie je dat Marianne nadat Geert neerviel de gsm op de tafel van de spreekkamer gooide en Hélène geniepig keek om de gsm weer op te pakken en toen ging de flashback weer weg ik denk dat we nog te zien krijgen hoe Hélène weer haar gsm kon bemachtigen gezien de flashback stopte. Ik denk dat we nog het deel nasar Geert is neestokenn met Marianne die het moordwapen uit zijn lichaam trekt, de schreeuw van Hélène met de komst van William/Henri te goed hebben
Laatst gewijzigd door Jonistroobants op za 03 okt 2015, 17:34, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Jonistroobants
Nog geen rang

Bericht door Jonistroobants »

:!:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Kan iemand misschien even de link naar dat stukje hier plaatsen? Ik wou het daarstraks ook bekijken, en het heeft heel lang geduurd voor ik het vond. Uiteindelijk via facebook gevonden.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nog maar eens vragen hé. Hebben jullie in die fameuze flashback scene de lieve William gezien?
Nu in die scene leek het haast een "ongelukje" en het was zeker niet gepland. En de William heeft dan in extremis en voorlopig de zaken rechtgezet. Maar alles begint echt met de ongelooflijke stommiteit van Helène door haar Gsm te vergeten en haar code op 0000 te zetten wat zo ongeveer moet overeenkomen met haar verstand.
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ne, geen William gezien, en zijn verklaring tegenover Rosa was volgens mij correct:" ik zag de briefopener in de handen van Marianne , zij moet gestoken hebben" ( of iets in die strekking) ... terwijl zijn verklaring direct na de feiten /bij de politie dat dus helemaal niet was: " Marianne heeft Geert neergestoken"
0 x
Gesloten