Leo Vertongen (Walter Moeremans)
-
- x 435
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
Fijn dat er nog eens iets te gebeuren staat met Leo, toch één van mijn favorieten in Thuis eigenlijk wegens zijn gevatte opmerkingen.
We weten natuurlijk nog niet hoe het gaat evolueren en of - en zo ja, hoe - Peter, Femke, Tom... hierbij betrokken zijn, maar ik vind het alleszins een geniale zet. We hebben maar heel weinig van Leo/Marianne gezien dit seizoen. Ze stonden een beetje los van het hele verhaal (door Corona wellicht). Dus heel goed dat ze hiermee de band tussen hen en de andere personages wat aansterken.
We weten natuurlijk nog niet hoe het gaat evolueren en of - en zo ja, hoe - Peter, Femke, Tom... hierbij betrokken zijn, maar ik vind het alleszins een geniale zet. We hebben maar heel weinig van Leo/Marianne gezien dit seizoen. Ze stonden een beetje los van het hele verhaal (door Corona wellicht). Dus heel goed dat ze hiermee de band tussen hen en de andere personages wat aansterken.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Leo en Marianne werden de laatste tijd minder gezien en dat zal inderdaad te maken hebben met de toch al redelijk respectabele leeftijd van de acteurs.
Maar zowel Leo als Marianne hebben hartproblemen, als de terugkeer van de rosse sprinkhaan op dat gebied maar geen problemen veroorzaakt...
Maar zowel Leo als Marianne hebben hartproblemen, als de terugkeer van de rosse sprinkhaan op dat gebied maar geen problemen veroorzaakt...
0 x
-
- x 435
Ik had er eigenlijk nog niet bij stilgestaan, maar eigenlijk toch wel raar dat Leo net in het etablissement van Peter en Femke gaat keuvelen over zijn teruggekeerde kleindochter.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 49
En dan zijn er ook nog wel meer rare dingen: hoe komt het dat Nina een auto heeft?
Marianne en Leo wonen toch samen dacht ik? Hoe kan het dan dat Marianne pas de volgende ochtend doorheeft dat er een vrouw en een kind in hun appartement hebben gelogeerd die nacht?
Marianne en Leo wonen toch samen dacht ik? Hoe kan het dan dat Marianne pas de volgende ochtend doorheeft dat er een vrouw en een kind in hun appartement hebben gelogeerd die nacht?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik dacht dat ze in elkaars buurt wonen, misschien zelfs in hetzelfde gebouw, maar niet in hetzelfde appartement.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 53
- x 83
Ik dacht dat Leo en Marianne elk in een appartement wonen in hetzelfde gebouw.
1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Van dat geld die zij tezamen met haar moeder gestolen heeft van Peter zal zij wel die auto gekocht hebben.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
zou kunnen... maar ze kan natuurlijk ook gewerkt hebben...alhoewel! Denk dat dat de reden is dat ze nu weer op de stoep staat bij opa! misschien een beetje gaatje in haar hand??apestaart schreef: wo 24 mar 2021, 01:02 Van dat geld die zij tezamen met haar moeder gestolen heeft van Peter zal zij wel die auto gekocht hebben.

0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik mag toch hopen dat opa zijn verstand gebruikt. Zo'n kleine peuter meebrengen garandeert al gauw succes.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad, dat hoop ik ook...jessie V. schreef: wo 24 mar 2021, 11:38 Ik mag toch hopen dat opa zijn verstand gebruikt. Zo'n kleine peuter meebrengen garandeert al gauw succes.
Nina heeft het al die jaren nooit de moeite gevonden om contact op te nemen met hem, dus ik ga er vanuit dat Leo toch ergens wel moet beseffen dat ze nu niet terug is omdat ze het ineens heel belangrijk vindt dat hij zijn achterkleinkind leert kennen. Als haar daar echt zoveel aan gelegen was, dan had ze wel contact gehouden of daar op z'n minst véél eerder gestaan.
Van de andere kant; ook al beseft hij dat misschien heel goed, blijft het toch zijn vlees en bloed en kan ik me voorstellen dat hij zich sowieso heel veel zorgen maakt, ook al zou Nina daar alleen staan om van hem te profiteren. Het feit dat ze terug is, laat wel zien dat het ergens niet goed met haar gaat. Dat is iets wat je als grootvader niet zomaar naast je neerlegt, vrees ik, ook al besef je nog zo goed dat er eigenlijk niet van je gehouden wordt...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Het is inderdaad moeilijk voor hem. Hij is ook een man die van kinderen houdt. Zie maar hoe graag hij op het kindje van Tamara paste.
Ze heeft hem gewoon voor het blok gezet.
Ze heeft hem gewoon voor het blok gezet.
2 x
-
- x 435
Die Yasmine is wel al lang geen peuter meer hé.jessie V. schreef: wo 24 mar 2021, 11:38 Ik mag toch hopen dat opa zijn verstand gebruikt. Zo'n kleine peuter meebrengen garandeert al gauw succes.
0 x
-
- x 435
Nochtans beweert ze niets van dat geld gekregen te hebben...apestaart schreef: wo 24 mar 2021, 01:02 Van dat geld die zij tezamen met haar moeder gestolen heeft van Peter zal zij wel die auto gekocht hebben.
Laatst gewijzigd door tvx1 op do 25 mar 2021, 22:55, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112